لاجیتک امروز از معرفی قلم MX Ink خبر داد. هدف این لوازم جانبی Quest که به طور رسمی پشتیبانی میشود، ارائه روش ورودی دقیقتر و طبیعیتر به کاربران برای برنامههایی مانند طراحی، طراحی، و تجسم است. کنترلرها به عنوان ورودی انعطاف پذیر و با کارایی بالا برای بازی و برنامه هایی که به ورودی های متمایز زیادی
متا هفته گذشته اعلام کرد که قرار است سیستمعامل Horizon (سیستمعامل کوئست سابق) را برای منتخب OEMهای شخص ثالث منتشر کند، که نشاندهنده تغییری عظیم در نحوه امیدواری شرکت برای رقابت با اپل در حال حاضر با انتشار Vision Pro است. در حالی که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، طیف وسیعی از هدستهای شخص ثالث «تخ
وقت آن است که بیرون بروید و چمنها را لمس کنید، یا بهتر بگوییم آنها را قطع کنید، زیرا Lawn Mowing Simulator اکنون در Quest 2/3/Pro موجود است. 2021، که شامل همه چیز از خانههای روستایی ساده گرفته تا باغهای کاخ آماده برای پیرایش میشود - که همه آنها به وضوح بریتانیایی هستند. فهرست چمنزنهای مجاز با
متا امروز درآمد سه ماهه چهارم خود را برای سال 2023 اعلام کرد و نشان داد که آزمایشگاه های واقعیت در طول فصل تعطیلات چگونه عمل کرده اند. این یک سه ماهه برای بخش XR متا بوده است، با Reality Labs که اعداد درآمدی بیسابقه و همچنین هزینههای بیسابقه را منتشر کرده است. بزرگترین سه ماهه خود را از نظر هزینه
Quest 3 به تازگی حمل و نقل خود را در هفته گذشته آغاز کرده است و هدست ها به سرعت در دست خریداران مشتاق هستند. در حالی که به نظر میرسد مدل 128 گیگابایتی عرضه خوبی دارد، مدل گرانتر 512 گیگابایتی ممکن است محبوبتر از آنچه متا انتظار میرفت. تمام مناطقی که هدست ها در آن فروخته می شوند. آخرین نشان میده
آخرین نتایج سه ماهه متا نشان میدهد که بخش Reality Labs XR دوباره زیان عملیاتی خود را در جنوب 4 میلیارد دلار گزارش کرده است. اکنون، برای نتایج سه ماهه دوم سال 2023، این شرکت میگوید درآمد آزمایشگاههای واقعیت به دلیل فروش پایینتر Quest 2 به میزان 39 درصد کاهش یافته است که بدترین عملکرد سه ماهه در د
متا امروز اعلام کرد که در حال به روز رسانی یک برنامه پاداش باگ برای محصولات سخت افزاری خود است، چیزی که قصد دارد به هر کسی خارج از شرکتی که آسیب پذیری های امنیتی را گزارش می کند پاداش دهد. با وجود برخی دستورالعملهای پرداخت جدید، متا ظاهراً قصد دارد تعهد خود به امنیت را پس از یک تغییر نام تجاری کامل
فیسبوک امروز اعلام کرد که بهروزرسانی آتی Quest توسعه SDK شامل پشتیبانی آزمایشی از یک Passthrough API است که به توسعهدهندگان Unity اجازه میدهد تجارب و ویژگیهای AR را در برنامههای Quest 2 بسازند. ، قابلیت چشمگیر دوربین عبوری آن نشان داد که می تواند عملکردهای AR را به طرز شگفت انگیزی به خوبی ادار
هیچ لحظه ای بهتر از اکنون برای یافتن دلیلی برای بلند شدن و حرکت وجود ندارد، احتمالاً به همین دلیل است که استودیوی AR/VR تحسین شده Within برنامه تناسب اندام واقعیت مجازی خود را در خانه Supernatural (2020) راه اندازی کرد. برنامه تناسب اندام بازی شده، قلب شما را به ضربان فهرستی از آهنگ های هنرمندان محب
ردیابی دستی در Quest بهعنوان یک ویژگی آزمایشی در اواخر سال 2019 عرضه شد، اما Oculus به آن اجازه میدهد تا قبل از پذیرش برنامههای شخص ثالث با ردیابی دستی، این قابلیت را انجام دهد. در همین حال، این شرکت اسناد توسعهدهنده جدیدی را منتشر کرده است که بهترین روشها را برای کار در محدودیتهای ردیابی دستی
Oculus امروز اعلام کرد که ردیابی دستی در Quest با عملکردهای اولیه در این هفته شروع خواهد شد. یک SDK ردیابی دستی هفته آینده در دسترس خواهد بود و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های شخص ثالثی را ایجاد کنند که از ویژگی جدید استفاده می کنند. انتظار می رود این ویژگی تا اوایل سال 2020 راه ا
آخرین عنوان واقعیت مجازی شل گیمز، تا زمانی که پاییز بیفتید، هفته گذشته با دسترسی زودهنگام در Steam با بررسی های قوی عرضه شد، اما در حال حاضر این بازی به طور رسمی تنها از HTC Vive و Oculus Rift پشتیبانی می کند. در ماه اکتبر، توسعهدهندگان انتظار دارند که پشتیبانی از Index و Windows VR را نیز اضافه کن
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در هفته گذشته در جریان تماس سود سه ماهه دوم 2019 فیسبوک، خطاب به سهامداران گفت که فروش واحد Oculus Quest از عرضه هدستهای موجود فراتر رفته است. آنچه از فقدان موجودی کوئست در خردهفروشان بزرگ از زمان راهاندازی آشکار به نظر میرسید: عرضه در تلاش است تا با تقاضا همگام ش
توسعه دهندگانی که برنامه های واقعیت مجازی را برای Oculus Quest ایجاد می کنند، احتمالاً نسبت به گذشته با Rift یا Go، مراحل بررسی را دشوارتر خواهند داشت. تسلیت کوچکی برای توسعه دهندگانی که برش مهم Oculus Store را انجام نمی دهند: کاربران نهایی همچنان می توانند برنامه های پشتیبانی نشده را از خارج از فرو
امروز صبح در Oculus Connect روی صحنه صحبت کرد، جان کارمک، مدیر ارشد فناوری Oculus، سخنرانی بدون فیلمنامه امضای خود را ارائه کرد، به نحوی که علیرغم پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از Go to Quest تا Rift و بسیاری موارد دیگر، به نوعی به عمق مطلب پرداخت. بخشی از صحبتهای او بینشهایی درباره قدرت نسبی هدست