MixRift، یک استودیوی بازیسازی واقعیت ترکیبی، امروز اعلام کرد که یک دور سرمایهگذاری 1.6 میلیون دلاری را تضمین کرده است، چیزی که تیم میگوید برای توسعه بازیهای MR بیشتر استفاده خواهد شد. . طبق دادههای CrunchBase، MixRift یک دور نامعلوم از SOSV در ماه می ۲۰۲۴ دریافت کرد. این تیم در سال ۲۰۲۳ تأسیس ش
Yeeps: Hide and Seek به تازگی در فروشگاه اصلی Quest راه اندازی شده است. اما حتی قبل از آن، این بازی تنها در چند ماه حدود 20000 بررسی در App Lab داشت. Yeeps بیشتر از یک شبیهسازی، ویژگیهای Gorilla Tag را میداند و میداند که چگونه عناصر جدید و معناداری را به تجربه اضافه کند. و کسانی هستند که چیز خاص
چند راه عالی برای بازاریابی بازیهای VR وجود دارد، اما مسلماً هیچیک بهتر از نشان دادن افراد واقعی غوطهور در محیطهای مجازی به لطف ضبط واقعیت ترکیبی وجود ندارد. در حالی که متا ابزار ضبط واقعیت مختلط (MRC) خود را دارد، این شرکت با استفاده از برنامه شخص ثالث LIV به عنوان راه حل رسمی خود یک گام از توس
هوگو بارا، رئیس سابق VR متا، اخیراً با یک پست وبلاگی گسترده که حول محور Apple Vision Pro تمرکز دارد، بینش منحصربهفردی از صنعت XR ارائه کرده است. بارا هشدار می دهد که مانند اولین هدست مستقل Oculus Go این شرکت، تازگی در مورد مصرف محتوای معمولی احتمالاً به سرعت محو خواهد شد. با نگاهی به زمان خود در Me
گزارشی از The Information هفته گذشته حاکی از آن بود که متا و گوگل در تلاش برای آوردن اندروید XR به کوئست مذاکره کردند. اندرو "بوز" باسورث، مدیر ارشد فناوری متا اکنون این گزارش را تایید کرده است و همچنین بیان می کند که نه تنها شرایط گوگل بسیار محدود کننده است، بلکه گوگل به طور فعال در حال برنامه ریزی
استودیو انحصاری MMORPG Zenith: The Last City (2022) Ramen VR در اوایل این ماه اعلام کرد که این بازی به زودی به Zenith: Nexus تغییر نام داد و در بحبوحه راهاندازی حالت رایگان بازی خود "Infinite Realms"، که استودیو آن را به نمایش گذاشت. برای تقویت تعامل کاربر استفاده می کند. نسخه بتای باز حالت اکنون ر
Zenith: The Last City بهعنوان یکی از داستانهای موفقیتآمیز اصلی MMORPG واقعیت مجازی متمایز است، که در سال 2022 در تمام هدستهای اصلی منتشر شد و به طور کلی مورد تحسین قرار گرفت. با این حال، توسعهدهندگان Ramen VR اکنون فاش میکنند که استودیو در سال گذشته با ضرر کار کرده است و سؤالاتی در مورد پایدار
متا در اوایل این هفته اعلام کرد که در نهایت به سازندگان اجازه میدهد اقلامی را در پلتفرم واقعیت مجازی اجتماعی خود، Horizon Worlds بفروشند و اضافه کرد که این شرکت حدود 50 درصد از درآمد خود را کاهش میدهد. اندرو بوسورث، مدیر ارشد فناوری متا اکنون میگوید، با این حال، Horizon Worlds نیز در برخی مواقع ی
متا پلت فرم VR اجتماعی Horizon Worlds خود را در دسامبر افتتاح کرد و پروژه پروتو متاورس خود را برای کاربران Quest در ایالات متحده و کانادا عرضه کرد. طی یک تماس همه جانبه شرکتی در هفته گذشته - جایی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا کارمندان متا را "متاتیت" نامید - شرکت اعلام کرد پلتفرم Horizon آن اکنون از
کمی بیش از یک سال پیش بود که فیس بوک پیروزمندانه اعلام کرد که بازی ها و برنامه های ساخته شده برای Oculus Go در Oculus Quest زنده خواهند ماند. اما اکنون با از بین رفتن Go و تولید Quest 1، این شرکت تصمیم گرفته است که دیگر از عناوین Go از طریق Quest 2 پشتیبانی نکند. برخی از آنها متعجب بودند که منوی کشو
شل گیمز، استودیو سازنده I Expect You To Die (2016)، امروز اعلام کرد که بازی جاسوسی VR مورد تحسین منتقدان تنها در پلتفرم Oculus Quest بیش از 2 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. با نزدیک به 100000 نسخه در Quest، آن را به یکی از 10+ بازی VR تبدیل میکند که مرز درآمد 2 میلیون دلاری روی پلتفرم را شکسته و ب
Superhot VR (2016) اکنون دو برابر پلاتین شده است و بازی اکشن و شیک قرمز-مرد خردکننده را به فروش بیش از دو میلیون نسخه در تمام پلتفرمهای VR رسانده است. تقریباً به تمام پلتفرمهای واقعیت مجازی، از جمله هدستهای SteamVR، PSVR، و اخیراً Oculus Quest راه پیدا کرده است. و در طول سالها پس از عرضه، محبوبی
Beat Saber به عنوان پرفروشترین عنوان VR، هیچ نشانهای از کاهش سرعت نشان نمیدهد. امروز فیسبوک که اکنون مالک استودیوی بازی است، اعلام کرد که Beat Saber بیش از 2 میلیون نسخه و 10 میلیون آهنگ از طریق DLC فروخته است. با 2 میلیون واحد فروخته شده در تمام پلتفرم ها (شامل Oculus PC، Quest، PSVR، و SteamVR
VRChat امروز اعلام کرد که سرمایهگذاری 10 میلیون دلاری سری C را بسته است تا به گسترش پلتفرم اجتماعی فراگیر خود که غرق در محتوای تولید شده توسط کاربر است، ادامه دهد. دنیای مجازی در حین کاوش در فضاها و فعالیت های تولید شده توسط کاربر. نگرش آزادانه این پلتفرم به محتوای تولید شده توسط کاربر و گیم پلی غی
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در هفته گذشته در جریان تماس سود سه ماهه دوم 2019 فیسبوک، خطاب به سهامداران گفت که فروش واحد Oculus Quest از عرضه هدستهای موجود فراتر رفته است. آنچه از فقدان موجودی کوئست در خردهفروشان بزرگ از زمان راهاندازی آشکار به نظر میرسید: عرضه در تلاش است تا با تقاضا همگام ش
Quill ابزار هنری VR شخص اول فیس بوک است. در حالی که کاربران میتوانند آثار هنری Quill را در خود برنامه و در داخل Facebook Spaces مشاهده کنند، این شرکت امیدوار است که قفل اثر هنری را با قابل مشاهده کردن آن در Oculus Quest نیز باز کند. کنترلرهای لمسی؛ فیس بوک در نهایت توسعه را بر عهده گرفت و از آن زما