Oculus با اسکرین‌شات‌های جدید، نگاهی اجمالی به «یادآوری Robo» در کوئست ارائه می‌کند

در حالی که Oculus معتقد است، تجربه گیم پلی بازی با نسخه PC VR یکسان است، البته با توانایی ربات‌های گانک در آن کاملاً بدون اتصال و شکوه 360 درجه، بدون شک فداکاری‌هایی در بخش بصری وجود دارد. دیویس می‌گوید: «اصول اصلی ما این بود که «بازی را تغییر ندهید». ما یک برابری کامل در Rift و Quest می‌خواهیم.» آوردن بازی به Quest روش‌های مورد نیاز مانند کاهش تعداد چند ضلعی، و استفاده از Multi-View، یک تکنیک رندر که معمولاً برای کاهش بار برنامه‌های محدود به CPU در Oculus Go و Gear استفاده می‌شود. VR; این کار با رندر کردن اشیاء یک بار در بافر چشم چپ انجام می‌شود، سپس آنها را به‌طور خودکار در بافر سمت راست با تغییرات مناسب برای موقعیت راس و متغیرهای وابسته به نمایش مانند انعکاس کپی می‌کند.

استودیو می‌گوید سبک واقعی واقعی بازی، جلوه‌های شکوفایی، و دیویس می‌گوید: «عمق میدان همگی به‌ویژه چالش‌برانگیز بودند.» دیویس می‌گوید: «ما باید راه‌هایی برای بازگرداندن حس آن چیزها پیدا می‌کردیم، در حالی که هنوز به اهداف عملکردی خود ضربه می‌زدیم». Oculus Quest زمانی که در بهار امسال منتشر شود. Drifter از نزدیک با تیم Platform در Oculus و Epic Games همکاری کرد تا Robo Recall را به Quest بیاورد.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا