"VR سال فوق العاده ای داشت. Oculus Quest 2 سریعترین هدست واقعیت مجازی ما در حال رشد است، به لطف همگرایی فاکتورهای فرم واقعیت مجازی پیشرو و محتوایی که توسط جامعه توسعه دهندگان ما ساخته شده است." افراد فعال ماهانه Quest در کمتر از 7 هفته،" یک شاهکار چشمگیر.
سخنگوی فیس بوک به Road to VR گفت که این بر اساس اندازه گیری های همزمان بین دو هدست است. با این حال، این شرکت به ما میگوید که Quest 2 از رکورد بالای Quest 1 در تعداد کاربران فعال ماهانه پیشی گرفته است.
با توجه به اینکه Quest اصلی توانست 150 میلیون دلار از فروش برنامهها و بازیها درآمد ایجاد کند - که پس از عرضه آن در سال 2019 تا کمی قبل از Quest 2 محاسبه شد. منتشر شد – نمیتوان گفت که Quest 2 میتواند در همان بازه زمانی چه کاری انجام دهد. بعلاوه، Bosworth میگوید در حال حاضر تعداد زنانی که از Quest 2 استفاده میکنند بیشتر از هدستهای قبلیشان است – که فیسبوک میگوید بر اساس درصد کلی است، نه فقط یک عدد خام است. مدیرعامل شرکت مارک زاکربرگ مدت کوتاهی پس از راهاندازی آن گزارش داد که Quest 2 پنج برابر تعداد پیشسفارشهای قبلی نسبت به نسخه اصلی داشته است، بنابراین Quest 2 به خوبی در موقعیت موفقیتآمیز قرار گرفت. مسلماً، این یک بازار تسخیر شده بود، با سفارشهای ماندن در خانه بر بسیاری از افراد تأثیر میگذارد، با این حال Bosworth میگوید که این شرکت همچنین بر ارائه راهحلهای کار از خانه برای کمک به پر کردن شکافهای آشکار تمرکز دارد.
«این سالی است که ما او با اشاره به پلتفرم VR اجتماعی که هنوز در مرحله بتا است، میگوید: اقداماتی را برای اجتماعیتر کردن تجربههای فراگیر با فیسبوک Horizon انجام دهید. "و همانطور که مفهوم دفتر تکامل می یابد، ما ظرفیت خود را برای حضور اجتماعی معنادار در فضاهای کاری مجازی ایجاد می کنیم."
2021 چه چیزی برای فیس بوک است؟ خارج از انتشار نهایی Horizon برای کاربران معمولی، تشخیص آن سخت است. ما می دانیم که به لطف تحقیقات انجام شده از طریق پروژه آریا، یک جفت عینک غنی از حسگر که شرکت از آن برای آموزش سیستم های ادراک AR خود و ارزیابی درک عمومی از فناوری استفاده می کند، این شرکت برای یک روز عینک واقعیت افزوده را آماده می کند. هر چند به زودی اتفاق می افتد، بنابراین ما علاقه مندیم که ببینیم شرکت در این مدت به کجا می رود.