و XP نام بازی است. زامبی های بیشتر ، دقیق تر و پشت سر هم بیشتر شلیک کنید ، و چند برابر XP را جمع خواهید کرد ، که به نوبه خود فرصتی بهتر برای ایجاد رتبه بعدی خود به شما می دهد و بنابراین به روزرسانی اسلحه دیگری می دهید. این یک سیستم خوب است که به بازیکنان پاداش می دهد که نه تنها بهترین تلاش خود را می کنند ، بلکه دوباره به عقب می روند و دوباره به سطح خود می پردازند ، که حدود 20 دقیقه طول می کشد. این گفت: به روزرسانی ها ممکن است کمی استاندارد باشد ، مواردی مانند جادوگران گسترده ، ثبات شات بهتر و قدرت نفوذ بیشتری را ارائه می دهد ، اما از دست رفته هر نوع نوری یا ارتقاء سایت است. همانطور که هست ، مناظر آهن در همه اسلحه ها اساساً غیرقابل استفاده هستند ، که می توان با ارائه کنتراست بصری بهتر بر روی مدل ها ، یا شاید نوعی افزودنی درخشش در تاریکی ، مورد توجه قرار گرفت. همانطور که هست ، تیراندازی اساساً تمرینی است که اولین شلیک شما را خاموش می کند ، سپس با پیگیری دنباله سفید سفید که آن را پشت سر می گذارد ، تنظیم می شود. "ادویه" به وعده غذایی کلی. با این وجود می توانید از اسلحه خود به عنوان سلاح غوغا استفاده کنید ، که بسیار طبیعی است ، زیرا به هر حال وقتی مهمات خشک می شود ، به هر حال می خواهید در حال خاموش شدن باشید. قرار دادن دامنه به چشم شما ، یک پوشش تمام صفحه را به شما می دهد ، که باعث می شود وقتی زامبی ها از سمت چپ ، راست و مرکز بالا می روند ، احساس کمی بیش از حد احساس می کنم. لحظات بسیار کمی وجود داشت که من به هر حال به دامنه نیاز داشتم ، زیرا به طور کلی سطح برای آنها بسیار کوچک است. بیشتر موارد مورد علاقه طرفداران در اینجا وجود دارد ، که شما از سریال بازی های دیگر آن را می شناسید: انواع واکرها ، واکرهای کلاه ایمنی ، واکرهای زره پوش سنگین ، زامبی های تیراندازی با MP44 ، فریاد زامبی های کامیکاز و همچنین یک زامبی تیرانداز از خفا که می تواند جادویی به نقاط مختلف برتری پرواز کند. مدل های شخصیت و حرکت اسکریپت در نقطه ای احساس می کنند ، زیرا آنها هنگام بسته شدن شما را از بین می برند ، و صدای ناله های وحشتناک را در طول مسیر خود ابراز می کنند. شما می خواهید بیش از ده ها زامبی را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. به محض اینکه آخرین Straggler Wave را بکشید ، لازم نیست که برای بعدی صبر کنید. در حالی که من امیدوار بودم که در بعضی از مواقع موج واقعاً عظیم بدست آورم ، بازی باعث می شود زامبی های سخت تر در تعداد کمتری به سختی آمپول بپردازند. در پایان ، دعواهای رئیس VR ارتش زامبی تا حدودی از بین می رود ، زیرا آنها چند و فاصله چندانی دارند. در مورد چگونگی ضرب و شتم آنها استمرار وجود دارد ، اگرچه کارفرمایان به طور کلی بیشتر شبیه احضار هستند که فقط به ترتیب خاصی از زامبی های استاندارد شما ایجاد می کنند. من منتظر فاش کردن یک طرفه بزرگ بودم ، یا چیزی که باعث شود من "WOW" بروم ، اما این هرگز نیامد. ارتش Zombie VR بیشتر از یک بومیان واقعی VR را دارد ، اگرچه فکر می کنم این یک بحران هویت در دست خود دارد. ابتدا یک سلاح را بارگیری مجدد می کند که واقعاً درگیری است ، و منبع خوبی از اصطکاک برای تهدید ژامبیک است. با رشد انبوهی ، و شما شروع به خرج کردن گلوله های بیشتر در هر ثانیه از آنچه می توانید به طور منطقی پیدا کنید ، آشکار می شود که Zombie Army VR فقط برای این کار نمی کند تا واقعاً در مراحل بعدی کمپین معنا پیدا کند. حداقل برای من اینطور نیست. حتی اکنون ، پس از ضرب و شتم کمپین پنج ساعت بازی ، این یک قربانی خیلی ناگوار در محراب غوطه وری برای حفظ اصطکاک احساس می شود تا بتوانم سرعت خود را حفظ کنم. در حالی که یک زامبی تک تیرانداز در حال شلیک بالای سر است ، فقط در شرایطی احساس نمی شود که باید به طور منطقی از من خواسته شود که یک جادوگر خرج شده را بیرون بیاورم ، جادوگر جدید را از یک کیسه بگیرید ، دور اول را شارژ کنید ، و سپس مجبور شوید این کار را دوباره کمتر از 30 ثانیه انجام دهید. از این رو ، ضامن بارگیری مجدد اتوماتیک ، که در تمام مشکلات بازی وجود دارد - آسان ، متوسط ، سخت. این بازی وقتی در Quest بازی می شود بسیار چشمگیر است. وسایل استاندارد شما از وسایل منظم ، مانند بطری های شراب ، یک جفت چکمه و پوسترهای انگیزشی در آلمانی ها بازی را نیز انجام می دهد ، و باعث می شود آخرالزمان احساس کند که چند روز پیش اتفاق افتاده است. Quest 3 در سطوح بزرگتر از مه و مهیج محیط زیست نیز برخوردار است ، اما من هرگز آن را حواس پرتی پیدا نکردم. برای تعامل شیء ، کمی در سمت "ارزان" است ، همانطور که در بازی انتظار دارد که در همه زمان موارد برجسته را به زور وارد کنید. با این حال ، این بازی با ساختن اشیاء فیزیکی سلاح که دارای وزن مناسب هستند ، تلاش زیادی را انجام می دهد. از این نظر ، جهان همانطور که انتظار دارید کار می کند ، این یک احساس عالی است. سوئیچ اسلحه ها از چپ به راست احساس کمی بصری احساس می کنند و به شما نیاز دارند که آن را کمی در هوا پرتاب کنید و با دست دیگر آن را بگیرید. کشتن کامها و آشکار کردن روایت می تواند به سرعت شما را از بدن خود در نیمه راه در سراسر نقشه تسریع کند ، اما اگر برای آن آماده نیستید ، می تواند جالب باشد. در تنظیمات می توان دوربین های کشتن را خاموش کرد و فقط تعداد معدودی از روایت آشکار "زوم" وجود دارد که این بازی را برای بیشتر هر کسی راحت می کند.