جزئیات هنوز روی زمین کم است، با این حال استودیو به Road to VR می گوید که عنوان بعدی آن در واقع یک بازی VR، و دارای ویژگیهای آشنای بازیهای Warpfrog است که شامل تعاملات مبتنی بر فیزیک و تاکید زیادی بر شبیهسازی میشود. بعلاوه، استودیو تأیید کرد که ادامهی آن بههمان روش Blade & Sorcery قابل تغییر خواهد بود. است.»نکته قابل توجه، Blade & Sorcery امکان اصلاح آسان را هم به صورت دستی و هم با Nexus Mod Manager، که همه فایلهای مناسب را در پوشه بازی کاربر قرار میدهد و به شما امکان میدهد کارهای کوچکی مانند اضافه کردن جرقههای اضافی به سلاحها در هنگام برخورد آنها انجام دهید، تا نقشهها و سلاحهای تولید شده توسط کاربر را برای یک تجربه کاملاً جدید وارد کنید.
صحبت با متا در اکتبر، این استودیو اعلام کرد که چارچوب جدیدی را در بازی بعدی خود گنجانده است که نتیجه آن افزایش حداکثری چارچوب قدیمی خود در طول دوره طولانی Blade & Sorcery در اوایل بود. دسترسی.
«ما باید از شر کدهای اسپاگتی خلاص شویم و آن را مقیاس کنیم. ما باید اساساً از ابتدا روی چیزی جدید برای یک موتور جدید دوباره کار کنیم. ما شروع به کار بر روی یک چارچوب جدید کردیم که با یک بازی جدید بسیار سریعتر خواهد بود. و ایده این بار این است که چارچوبی داشته باشیم که برای تیم ساخته شده باشد، بنابراین این اولین باری است که ما اکنون از A تا Z روی بازی با یک تیم کامل کار می کنیم. با توجه به اینکه پروژه یکنفره یکنفره که توسط تنها توسعهدهنده Warpfrog 'KospY' رهبری میشود، از آن زمان تاکنون تقریباً 30 نفر افزایش یافته است. team.
Blade & Sorcery با بهروزرسانی بزرگ 1.0 در ماه ژوئن، که حالت داستانی «شکار کریستال» را به بازی ارائه کرد، چیزی بیش از یک ماسهبازی رزمی با غوغاهای احشایی است. اکنون این یک بازی ماجراجویی در نوع خود است، مملو از سیستم های ارتقاء یافته، روایت، و دنیایی بسیار بزرگتر و بسیار به هم پیوسته تر از قبل.
"در مورد آینده Warpfrog... اینجاست که سرگرمی شروع می شود... با تجربه ما در طول این 5 سال گذشته، ما نمی توانیم صبر کنیم تا نشان دهیم که در آینده چه چیزی درست می کنیم. حمایت شما به استودیو قدرت داده است تا بازیهای بزرگتر و بهتری را توسعه دهد.