بهروزرسانی (22 ژوئیه 2019): این هفته تیم ILMxLAB پشت «جنگ ستارگان: Vader Immortal» هنر مفهومی جدیدی را معرفی کرد. و جزئیات قسمت دوم آینده. در وبلاگ رسمی جنگ ستارگان، بن اسنو، کارگردان Vader Immortal، تاکید بر قدرتهای نیرو در اپیزود دوم را تأیید کرد و برخی از هنرهای مفهومی را به اشتراک گذاشت که به عنوان یک مرجع بصری برای ظاهر و احساس آنچه که تیم امیدوار است در طول برخی از دورهها به آن دست یابد، به اشتراک گذاشت. لحظات کلیدی بازی.
«تصویر اول واقعاً بخشی از تمرین است. روشی که ما در مورد این فکر کردیم این بود که میخواستیم معادل Vader از آموزش یودا به لوک در مورد نیروی در امپراتوری Strikes Back به شما بدهیم. بنابراین می خواستیم کمی تیره تر و پیچ خورده تر باشد. او در مورد قدرت بخش تاریک و همچنین چیزهایی که می توانید با نیرو انجام دهید صحبت می کند. بنابراین در این لحظه که هنر مفهومی آشکار میشود، او را میبینید که شروع به دستکاری اشیا میکند و شروع میکند به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید از نیرو برای ایجاد چیزی استفاده کنید. اما پس از آن، البته، ویدر آن را در جهت خود میبرد.» اسنو گفت. هنوز مشخص نیست که مکانیک Force از منظر گیمپلی واقعیت مجازی چگونه کار میکند، اما اسنو گفت که تیم تمرکز خود را بر تقویت این احساس گذاشته است. اسنو میگوید، چیزی است که ما هنوز واقعاً به سختی روی آن کار میکنیم تا تا جایی که میتوانیم احساس خوبی داشته باشیم. هدف ما این است که Force را در قسمت دوم به همان اندازه رضایتبخش کنیم که شمشیر نوری در قسمت اول احساس میکرد.» Vader Immortal – قسمت اول ستایش انتقادی [بررسی ما] و نظرات مثبت کاربران را در Quest و Rift مشاهده کرده است. هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره زمان انتشار اپیزود دوم منتشر نشده است، اما اوایل سال آینده فعلاً حدس می زنیم.
مقاله اصلی (16 آوریل 2019): هر کسی که تا به حال به ترکیب واقعیت مجازی و جنگ ستارگان فکر کرده باشد، قطعاً در نهایت به این موضوع فکر کرده است. گرفتن شمشیرهای انرژی درخشان و زمزمه دار که شاید نمادین ترین عنصر فرنچایز هستند (نکته حرفه ای: اگر یک هدست رایانه شخصی واقعیت مجازی دارید می توانید همین الان بفهمید که چگونه است).
بنابراین منطقی است که Vader Immortal – قسمت 1 همانطور که از آخرین تریلر منتشر شده در هفته گذشته دیدیم، تا حد زیادی روی مبارزه با شمشیرهای نوری به عنوان عنصر اصلی بازی تمرکز خواهد کرد:
اما بعد از شمشیرهای نوری، نمادینترین اثر بعدی از افسانه جنگ ستارگان مسلماً The Force است - میدان انرژی که همه چیز را به هم متصل میکند. کیهان، به افراد خاصی اجازه میدهد تا جهان را به روشهای به ظاهر جادویی دستکاری کنند. هفته گذشته بحثی با گروهی از سازندگان که روی Vader Immortal کار میکردند، که تقریباً به طور کامل بر روی قسمت 1 متمرکز بود، نشان داد که اپیزود 2 تمرکز را به نیروی نیرو تغییر میدهد. تصور اینکه چگونه این کار میتواند با ورودی حرکت واقعیت مجازی کار کند، آسان است—هل کردن شدید دشمنان با یک حرکت، شناور کردن اجسام مهم، و شاید حتی خفه کردن یک یا دو نفر. عناصر گیم پلی از یک قسمت به قسمت دیگر به ما کمک می کند تا دامنه اپیزودهای Vader Immortal را بیشتر درک کنیم، که تا کنون به نظر می رسد بیشتر به سمت «تجربه» طیف متمایل می شوند تا «بازی های» کامل. در طول پانل سازنده، درباره قسمت 1 گفته شد که «این یک فیلم نیست، نه یک سواری است و نه یک بازی»، و توضیح داده شد که چگونه ساختن تجربه برای VR شامل ادغام جنبههای هر کدام است.
ILMxLab، که Vader Immortal را توسعه میدهد. ، گروه داستان نویسی همه جانبه و تجربی لوکاس فیلم است. این گروه در حال حاضر سابقه ترکیب جنگ ستارگان با واقعیت مجازی، از جمله Trials of Tatooine (که برای هدست های رایانه شخصی VR در سال 2016 منتشر شد) و Secrets of the Empire (یک جاذبه واقعیت مجازی که بخشی از The VOID است) داشته است.
هر دو قطعا «تجربه هستند بهجای بازیهای واقعیت مجازی کامل – آنها کوتاهتر هستند و عمدتاً بر روی بیان بخشی از یک داستان متمرکز هستند، با تعاملات شبیه به بازی که عمدتاً بهعنوان وسیلهای برای ایجاد احساس در بازیکنان مانند بخشی از جهان جنگ ستارگان استفاده میشود. ایجاد مکانیکهای عمیقی که بازیکنان را بارها و بارها به عقب باز میگرداند.
Vader Immortal به نظر میرسد از الگوی مشابهی پیروی میکند که در آن روایت مهمترین تمرکز است و گیمپلی را بهجای نقش اصلی، به عنوان یک عملکرد پشتیبانی میکند. با توجه به تبار استودیوی فیلم ILMxLab (برخلاف استودیوی بازی) منطقی است. این فقط حدس و گمان است، اما با توجه به آنچه که تاکنون در مورد عنوان دیده و شنیده ام، حدس می زنم که هر قسمت کمتر از یک ساعت طول بکشد. شاید به طور متوسط نزدیک به 30 دقیقه باشد. با این حال، پنل سازنده اشاره کرد که در قسمت 1 قابلیت پخش مجدد وجود خواهد داشت. پانل یک صحنه "دوجو شمشیر نوری" را توصیف می کند که در آن بازیکن یاد می گیرد چگونه دشمنان را تکه تکه و تاس کند (این می تواند در تریلر دیده میشود) - اما آنها آنقدر سرگرمکننده بودند که تصمیم گرفتند راهی برای بازیکنان ایجاد کنند تا به دوجو برگردند و بعد از آن از آن استفاده کنند. در رابطه با داستان، ما باید [بازیکنان را به عقب برگردیم]،" یکی از سازندگان گفت. آنچه در حال حاضر کاملاً مشخص نیست این است که آیا مکانیکهای گیمپلی هر قسمت از یک قسمت به قسمت بعدی منتقل میشوند یا اینکه آیا هر قسمت ادامه خواهد داشت. دارای گیم پلی گسسته به عنوان مثال، اگر اپیزود 1 به بازیکن مبارزه با شمشیر نوری را آموزش دهد، آیا آنها از آن در کنار قدرت های نیروی خود در قسمت 2 استفاده خواهند کرد؟ ما فقط می توانیم امیدوار باشیم.
Vader Immortal – قسمت 1 قرار است به طور انحصاری برای Oculus Quest و Rift (و Rift S) عرضه شود. زمانی که بهار امسال وارد قفسه ها شود، این عنوان یک عنوان راه اندازی برای Quest خواهد بود. هیچ زمانی برای اپیزود 2 و اپیزود 3 اعلام نشده است.