حتی بدون هیچ گونه ارتقاء بصری که مختص Quest 3 است، بازی های Vader Immortal همچنان جزو بهترین عناوین به شمار می روند. روی سکو. این بدون شک به لطف کار ILM Immersive، بخش سرگرمی های تعاملی Lucasfilm است، که در مورد محتوای جنگ ستارگان، نوار بالایی برای صحت دارد - بدون در نظر گرفتن دسترسی به آرشیوهای وسیع دارایی هایی که آثار فرنچایز را چنین ساخته است. نمادین.
سریال Vader Immortal - متشکل از سه قسمت از اپیزودهای یک ساعته - ظاهر، صدا، و شبیه جنگ ستارگان است. بهجای بازیهای معمولی «دور، تفنگ، آبکشی و تکرار» که اغلب در کوئست میبینید، روایت واقعاً به تجربه تزریق میشود. بازیها در خلق لحظاتی که هم سرگرمکننده و هم شهودی هستند، کار بسیار خوبی انجام میدهند، و این مجموعه را به یک مقدمه عالی برای VR برای طرفداران جنگ ستارگان تبدیل میکند، حتی برای افرادی که خود را گیمر نمیدانند. حیف است که بازیهای Vader Immortal ارتقاء مناسبی برای Quest 3 دریافت نکردهاند. Quest 3 نه تنها قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد، بلکه به لطف وضوح بالاتر و لنزهای باورنکردنی، جهش نسلی در وضوح دارد. اما تعداد کمی از بازیهای Quest از نظر بصری با پتانسیل هدست مطابقت دارند. از آنجایی که بازیهای Vader Immortal اساساً با این تصور اجرا میشوند که هنوز در Quest 2 هستند، به راحتی میتوان دید که بازی برای این پیشرفتها بهینه نشده است. واضح است که بافت ها و متن ها آنطور که باید واضح نیستند، و بازی از هیچ جلوه گرافیکی پیشرفته ای استفاده نمی کند که با قدرت پردازش اضافی Quest 3 امکان پذیر باشد.
عدم وجود این بهینه سازی ها برای جدیدترین هدست مشکلی نیست. شکن؛ Vader Immortal هنوز ارزش بازی کردن را دارد. اما اکنون که Quest 3 این پتانسیل را دارد که این جهانها و شخصیتها را با جزئیات بهتر جلوه دهد، به نظر میرسد که این سنگهای قیمتی کسلکننده باقی ماندهاند، علیرغم اینکه هنوز برخی از براقترین محتواها در این پلتفرم هستند.
بهویژه عجیب است که ما شاهد ارتقاء Quest 3 برای Vader Immortal نبودیم، زیرا در حال حاضر نسخههای PSVR و PC VR این بازی با جلوههای بصری بهبود یافته وجود دارد. تکیه بر آن داراییها و جلوههای بصری بهبود یافته، ارتقاء Quest 3 را بسیار آسانتر از انجام کارها از ابتدا میکند.
اما صد دلیل احتمالی وجود دارد که چرا بازیها هنوز ارتقاء Quest 3 را دریافت نکردهاند. شاید متا نمی خواهد برای آن هزینه کند. شاید ILM Immersive ارزش پیشنهادی را در آن نمی بیند. شاید تیمهایی که در ابتدا بازیهای Vader Immortal را ساختهاند به کارهای بزرگتری رفتهاند و آشنایی افراد جدید با پایه کد و خط لوله دارایی بازی بسیار پرهزینه خواهد بود. شاید تیم ILM Immersive مشغول کار روی یک پروژه VR جدیدتر باشد و به سادگی پهنای باند ندارد حتی اگر همه بخواهند به Vader Immortal بهروزرسانی Quest 3 را که شایسته آن است ارائه دهند.
اگر قرار بود یک ارتقاء Quest 3 مناسب برای Vader Immortal وجود داشته باشد، مصاحبه ای که متا با توسعه دهنده به اشتراک گذاشت ظاهراً زمان اعلام آن بود. همانطور که گفته شد، 21 می، پنج سالگرد اولین قسمت از Vader Immortal است. متأسفانه، در حالی که متن نکات جالبی درباره توسعه پشت صحنه دارد، حتی نمی توان گفت که بازی ها می توانند روزی شاهد ارتقاء Quest 3 باشند، چه برسد به اذعان به اینکه چنین ارتقایی مطلوب است.