Oculus بهبودهایی را در زمان تکرار برای توسعه دهندگان Unity Quest ایجاد می کند

از آنجایی که Quest هدست مستقل خودش است، آزمایش نحوه اجرای یک برنامه بر روی نیاز به بسته بندی برنامه و سپس استقرار آن در هدست قبل از آن دارد. قادر به آزمایش آن از آنجایی که این فرآیند از زمان شروع بسته بندی تا زمانی که برنامه خود را در هدست می بینید می تواند چند دقیقه طول بکشد، آزمایش تغییرات کوچک بسیار زمان بر است. زمان تکرار – اینکه با چه سرعتی می‌توان تغییرات ایجاد کرد و سپس آنها را دید – یک عامل کلیدی در ایجاد کارآمد هر رسانه است. برای توسعه‌دهندگانی که برنامه‌های Quest را می‌سازند، هرچه زمان بین ایجاد تغییرات و آزمایش آن‌ها سریع‌تر باشد، زمان بیشتری را می‌توانند برای صیقل دادن و بی‌نقص بودن برنامه‌های خود صرف کنند.

Oculus می‌گوید زمان تکرار طولانی هنگام ساختن Quest یک نقطه دردناک است که توسط توسعه دهندگان این شرکت سه پیشرفت را برای ادغام Quest Unity ارائه کرده است که می تواند زمان تکرار را به شدت کاهش دهد. دو مورد از سه تغییر با Unity 2018.1 و جدیدتر در دسترس هستند، اگرچه یکی به 2018.2 یا بالاتر نیاز دارد.

اولین «OVR Build APK and Run» است، دستوری که از حافظه پنهان برای سرعت بخشیدن به زمان بسته‌بندی برنامه استفاده می‌کند. Oculus می‌گوید این روش همان APK را می‌سازد که از «Unity Build and Run» معمولی می‌آید، اما این کار را 10 تا 50٪ سریع‌تر انجام می‌دهد.

دوم «OVR Quick Scene Preview» است که به‌طور خودکار پروژه‌ها را به چند بسته دارایی تقسیم می‌کند و آپلود می‌کند. آنها را به تلاش. پس از ایجاد تغییرات در برنامه و استفاده از دستور، فقط بسته‌هایی که حاوی تغییرات هستند باید در هدست آپلود شوند.

Oculus پیش‌نمایش صحنه سریع OVR را با سه برنامه Quest منتشر شده آزمایش کرد—Beat Saber، Dead and Buried 2، و Superhot VR— و متوجه شد که زمان تکرار را بیش از 80 درصد برای هر برنامه به شدت بهبود داده است.

آخرین تغییر چیزی است که Oculus آن را Shader Stripping می نامد (این مورد نیاز به Unity 2018.2 یا بالاتر دارد) که می تواند "OVR Build APK و Run" را سرعت بخشد و «پیش‌نمایش صحنه سریع OVR» را پردازش می‌کند. Oculus می گوید، برنامه های Unity که روی Quest اجرا می شوند فقط سایه بان های Tier2 را بارگیری می کنند، که به این معنی است که صرف زمان برای بسته بندی سایه بان های هر لایه دیگر اتلاف است. پیش‌نمایش صحنه سریع OVR:

پیش‌نمایش صحنه سریع OVR برای تکرار سریع در صحنه‌ها و دارایی‌ها است و APK نمی‌سازد که نماینده پروژه نهایی شما باشد. همانطور که در حال توسعه پروژه خود هستید، OVR Quick Scene Preview برای کاهش زمان تکرار مفید است. هنگامی که به حمل و نقل نزدیک می‌شوید یا می‌خواهید نمایش دقیق‌تری از ظاهر و اجرای پروژه نهایی‌تان ببینید، از OVR Build APK و Run استفاده کنید. هر دو OVR Build APK و Run و OVR Quick Scene Preview در حالت توسعه ساخته می‌شوند و نباید برای ایجاد یک بسته نهایی قابل حمل استفاده شوند.

برای جزئیات بیشتر، Oculus توسعه‌دهندگان را به سمت اسناد توسعه‌دهنده خود راهنمایی می‌کند که با این بهبودهای تکراری جدید به‌روزرسانی شده است.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا