«برچسب گوریلا» با موفقیت واقعیت مجازی مستقل، اولین عنوان کوئست برای ۱۰۰ هزار نقد برتر شد

همانطور که برای اولین بار توسط Mixed گزارش شد، بازی فروتنانه تگ برای اولین بار در ماه گذشته به 100 هزار نفر رسید و در زمان نگارش این مقاله حدود 102500 نقد را به خود اختصاص داد. آن را به پربازدیدترین بازی در کوئست تبدیل کنید: روزی که از App Lab بیرون آمد و در فروشگاه اصلی در دسامبر 2020 راه اندازی شد، آن دستاورد خاص را به دست آورد. در آن زمان، این بازی قبلاً از رهبران Beat Saber و پلت فرم اجتماعی VR Rec Room پیشی گرفته بود. با 46000 بررسی. اکنون، رتبه دوم Beat Saber در شمال از 50000 نقد قرار دارد.

یکی دیگر از Axiom، تیم مستقل پشت پرطرفدارترین بازی Quest، سال گذشته فاش کرد که با بازی تگ با محوریت نخستی‌سانان، که رایگان است، بیش از 26 میلیون دلار درآمد داشته‌اند. Quest.

در حالی که یک بازی پولی در Steam بود، بدون شک سهم زیادی از این درآمد حاصل از خریدهای درون برنامه‌ای از طریق Quest بود، که نشان می‌دهد چقدر بازیکنان با پوسته‌ها و لوازم جانبی مختلفی که می‌توان با «صخره‌های براق» مناسب خریداری کرد، طنین‌انداز شد. واحد پول درون بازی – بدون ذکر سبک حرکتی منحصربه‌فرد بازی، که از شما می‌خواهد مانند یک گوریل در حال قدم زدن دست‌هایتان را به اطراف فشار دهید.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا