«Hitman 3 VR: Reloaded» برای Quest 3 – یک آشفتگی بصری و مکانیکی

موجود در: Quest 3 تاریخ انتشار: 5 سپتامبر 2024 قیمت: 30 دلار توسعه‌دهنده: XR Games

قبل از انتشار تریلر اولیه گیم‌پلی در ماه گذشته، به نظر می‌رسید Hitman 3 در حال تغییر کلی است، شاید حتی همان طور که برخی از تصاویر نشان می‌دهند، نمایی جالب به سبک کتاب‌های مصور و cel shaded از چیزها ارائه دهد. معروف به سطوح عظیم و تعداد زیادی NPC، که همگی برنامه‌های خاص خود را دارند، به نظر می‌رسید که باید چیزی برای کاهش دادن بازی به چیپست موبایل Quest 3 انجام داد. به‌طور پیش‌بینی‌شده‌ای نیاز است که تصاویر به‌عنوان راهی برای کارکرد همه چیز دوباره تنظیم شوند. باحاله من برای آن آماده هستم.

اما به نظر می رسد بسیار بیشتر از واقع گرایی بازی قربانی انتقال آن به Quest شده است. در حالی که Hitman 3 VR: Reloaded از نظر فنی قابل بازی است، متاسفانه بسیاری از جذابیت آن از بین رفته است. بخش عمده‌ای از صحنه‌های سینمایی بازی، جزئیات داخلی مجلل، و نورپردازی بدیع و رسا از بین رفته است. حداقل در زمان عرضه، در جای خود، بافت‌های گل آلود، هندسه‌های برجسته، و NPC‌های کپی پیست بلوک وجود دارد - همه آن‌ها در نوری صاف و بی‌جان غوطه‌ور شده‌اند که باعث می‌شود همه چیز به طرز تاسف‌آوری کم‌پخته شده باشد. من معمولاً چنین نقدی را برای بخش غوطه ور نگه می دارم، اما آنقدر بد است که به طور فعال از گیم پلی بازی کم می کند. در ابتدای بازی، اولین ماموریت واقعی خود را در آسمان‌خراش به سبک برج خلیفه در دبی انجام می‌دهید. یکی از مسائل اصلی (علاوه بر ظاهر بد) مانع ماندگاری اشیا است. ما دائماً در حال ساختن نقشه‌های ذهنی از مکان‌ها و چیزهای درون آن‌ها هستیم، اما اگر نتوانید به چشمان خود در VR اعتماد کنید، به چه چیزی می‌توانید اعتماد کنید؟ اغلب اوقات با وحشت از پله‌ها بالا می‌رفتم، در حین جستجوی یک مکان مخفی، از دست نگهبان‌ها بیرون می‌رفتم، اما با دریایی از بافت‌های تار یا در حال ظاهر شدن، و انبوهی از NPC‌هایی که لحظه‌ای قبل آنجا نبوده‌اند، مواجه می‌شدم.

استودیو می‌گوید ما یک به‌روزرسانی «روز 4» را در 9 سپتامبر دریافت خواهیم کرد که به مشکلات گرافیکی بی‌شماری که توسط خود استودیو شناسایی شده است، مانند پاپ کردن، کیفیت بافت، نورپردازی، پایداری بازی هنگام رندر کردن جمعیت‌های بزرگ، پاسخ می‌دهد. ; بدون شک چیزی نیست که بخواهید در روز راه اندازی بشنوید، یا در یک بررسی روز راه اندازی بشنوید.

در کل، قطعاً به نظر می رسد که تصاویر زشت و پر زرق و برق بازی اصلی را بدتر می کند، که من می دانم که بازی در صفحه تخت می تواند هیجان انگیز باشد. و تجربه خراش مغزی در بهترین زمان، که به راحتی کاربر را به بازی مجدد ماموریت ها وسوسه می کند تا بتوانید معمای بزرگ متحرک را به روش های سرگرم کننده و جالب حل کنید.

این می تواند در مورد نسخه VR نیز صادق باشد، اگرچه پایداری ضعیف و بی قراری کلی در هر تعامل باعث شد که من از احتمال اینکه پنهانی پشت یک نگهبان امنیتی ناآگاه قرار بگیرم و او را خفه کنم، بیشتر احساس جدایی کنم تا شگفت زده شوم. می‌دانید که به‌جای تعامل، با «فشار A برای تعامل» انتزاع می‌شوند—یک نگهدارنده واضح از بازی صفحه تخت که باعث می‌شود بیشتر شبیه یک پورت مستقیم به نظر برسد تا بازی بازسازی‌شده از ابتدا برای VR. بالا رفتن از یک نردبان، باز کردن در، برداشتن یک جسد—همه آنها لحظاتی هستند «برای تعامل، A را فشار دهید». سنت بازپخش ماموریت ها برای بدست آوردن قاتل خاموش. در پایان، من فقط می‌خواستم چیزی را بازی کنم که یک آشفتگی تار، گل آلود و غیرقابل پیش‌بینی نباشد. در حالی که قبلا Hitman 3 را روی صفحه تخت بازی کرده بودم، هرگز وارد نسخه‌های VR قبلی نشدم که به عنوان DLC رایگان به HITMAN ارائه می‌شوند. World of Assassination در Steam و PS5. از آنجایی که Hitman 3 VR: Reloaded یک بازی مستقل و انحصاری برای Quest است—و اگر به دلایلی با واقعیت مجازی لرزش ندارید، نسخه‌ی تخت را ندارید که بتوانید از آن استفاده کنید—اگر این بازی باید روی پای خود بایستد. امیدوار است که برای کاربران Quest جذاب باشد.

به طور خلاصه، اگر این اولین تجربه شما با Hitman است، لطفا (لطفاً) منتظر بمانید تا قبل از پریدن به داخل، سطوح No Man's Sky از ستایش درخشان را بشنوید. اگرچه برخی از طراحی های بومی VR آن به خوبی می درخشد. تقریباً به اندازه‌ای نیست که من بخواهم با توجه به وضعیت موجود، این را در مورد بازی صفحه تخت توصیه کنم.

مایه شرمساری است، زیرا برخی از چیزهای VR نسبتاً خوب توانسته اند از آن عبور کنند، مانند یک ساعت هوشمند با نقشه ماموریت و دو اسلات داغ برای بیشتر- اقلام موجودی مورد استفاده برای غلاف کردن سریع و آسان و دوباره غلاف کردن. بیرون کشیدن و پرتاب کردن یک سکه برای پرت کردن حواس نگهبان به همان اندازه آسان است که آن را از جیب خود بیرون بیاورید، که اساسا ایده آل است. و انتخاب موجودی به سبک دوبعدی، و همچنین انیمیشن‌های بارگذاری مجدد خودکار تفنگ که با بازی‌ای که قرار است نسخه‌ای فراگیرتر باشد، هماهنگ نیست. شلیک به سلاح‌های بدون دامنه عمدتاً یک تجربه طبیعی است، با این حال من احساس می‌کنم گلوله‌ها بسیار آهسته پرواز می‌کنند.

و اگرچه از نقطه نظر عملکرد قابل درک است، دامنه‌های تک تیرانداز آنطور که انتظار دارید کار نمی‌کنند. بالا بردن یک تفنگ با دامنه به چشم شما را وارد یک حالت تک تیراندازی تمام صفحه بازی می کند که به نظر می رسد مستقیماً از نسخه صفحه مسطح پاره شده است. سطوحی که از این مشکل رنج می‌برند.

 

و با این حال، در صفحه فروشگاه Horizon، تعدادی عکس سرفصل نسبتاً روان و شیک پیدا خواهید کرد که احتمالاً با دقت بسیار مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بهترین کار را ارائه دهند. با این حال، بازی در حال حاضر به‌طور مداوم به این خوبی به نظر نمی‌رسد.

و نکته این است که پس از بازی در Quest 3، مطمئن نیستم که هرگز چنین شود. Hitman 3 ممکن است هرگز انتخاب خوبی برای سخت‌افزار مستقل فعلی نبوده باشد، زیرا شبیه‌سازی عظیم نیاز به پایداری محکم در پایه خود دارد، که به شدت فاقد آن است.

برای استودیو آرزو می‌کنم که بازی را بهبود بخشد و جلوه‌های بصری را تا جایی که می‌تواند جلو ببرد. ، اما به جرات می توان گفت که هنوز چندین به روز رسانی تا رسیدن به حداقل کیفیت قابل قبول فاصله داریم.

بیشتر گزینه های راحتی استاندارد در Hitman 3 VR: Reloaded در دسترس هستند، که به طور کلی آن را به تجربه ای بسیار راحت تبدیل می کند. از آنجایی که اکثر سطوح در هواپیماهای تکی هستند و انتظار حرکت مصنوعی اجباری، مانند سواری با کارت مین یا چیزی مشابه آن را ندارند، تازه‌کاران و متخصصان واقعیت مجازی باید بتوانند بدون هیچ مشکلی بازی کنند.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا