این شرکت سایت پشتیبانی رسمی خود را با هدر جدیدی به روز کرده است که به شرح زیر است:
اکثر مشکلات حساب حل شده اند و ما اکنون در حال کار بر روی راه حلی برای برخی از کاربرانی هستیم که حساب های متفاوتی را ایجاد کرده یا پیوند داده اند در حالی که حساب اصلی آنها در دسترس نبود. آخرین به روز رسانی در 16 مارس ارائه شد که در آن شرکت گفت که "هر حسابی که در حال حاضر هنوز مشکل دارد، لحظه ای که راه حل تیم مهندسی ما آماده است ایمیل می شود." برای کسانی که هنوز با هدست خود مشکل دارند ارسال می شود. طبق پیامهای متا، مشکلات موجود در حساب کاربری احتمالاً نتیجه کاربرانی است که تلاش کردهاند ارتباط بین حسابهای فیسبوک و Oculus خود را در طول قطعی اولیه ادغام یا تغییر دهند و اکنون این شرکت در تلاش است تا این آشفتگی را حل کند.
مقاله اصلی که خلاصهای از شروع مشکلات حساب Quest، در ادامه ادامه مییابد.
مقاله اصلی (11 مارس 2022): اگر کوئست شما در این هفته عجیب عمل کرده است، شما تنها نیستید. گزارشهای کاربران در مورد مشکلات حسابها در اوایل این هفته با مشکلاتی از خارج شدن از هدست گرفته تا حسابهایی که به نظر میرسد به «جدید» بازنشانی میشوند و از دست دادن دسترسی به کتابخانههای بازیشان را شامل میشود، در اوایل این هفته ظاهر شد. چهارشنبه و گفت که در حال بررسی این مسائل است. از عصر پنجشنبه، این شرکت گفت که "اکثریت قریب به اتفاق حساب های تحت تاثیر بازیابی شده اند"، اما هنوز در حال کار بر روی رفع مشکلات برای دیگران است. باعث شود متا یک بنر موقت بزرگ در بالای سایت پشتیبانی خود قرار دهد تا از کسانی که می آیند مشکل را گزارش کنند جلوگیری کند. روی بنر نوشته شده است: «ما در حال حاضر در حال بررسی گزارشهای مربوط به مشکلات حساب، از جمله خروج از سیستم و کتابخانههای برنامه از دست رفته هستیم.»
اگرچه متا میگوید که اکثر حسابها رفع شدهاند، وبسایت قطعی جمعیتی Downdetector گزارشهای مشکل را برای Oculus نشان میدهد. که به طور قابل توجهی بالاتر از خط پایه هستند، نشان می دهد که شرکت هنوز باید قبل از اینکه همه چیز درست شود، کارهای زیادی انجام دهد.