توسعه Batman: Arkham Shadow در اواخر سال 2020 آغاز شد، Rocksteady Alums در میان تیم Dev

Batman: Arkham Shadow. چیزهای زیادی برای زندگی کردن نه تنها آخرین بازی Camouflaj - Iron Man VR، که ما آن را «اولین بازی ابرقهرمانی بزرگ VR» نامیدیم - بلکه میراث اصلی بازی‌های Batman: Arkham است که برای بسیاری نه تنها برخی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی ساخته شده را نشان می‌دهند، بلکه برخی از آنها را نشان می‌دهند. از بهترین بازی‌ها، دوره.

بنابراین وقتی رایان پیتون موسس استودیو می‌گوید که "مطمئن است [Batman: Arkham Shadows] بهترین بازی‌ای است که تا به امروز عرضه کرده‌ایم. باور کنید که استتار می تواند آن را از بین ببرد. این استودیو اکنون سال‌ها تجربه در طراحی بازی‌های واقعیت مجازی دارد و ثابت کرده است که می‌تواند مکانیک‌های سرگرم‌کننده و راحت را ایجاد کند که بسیاری فکر می‌کردند نمی‌توانند به خوبی در VR کار کنند، مانند پرواز با سرعت بالا با استفاده از جت‌های دفع کننده روی دست در Iron Man VR.

این استودیو همچنین از خود متا پشتیبانی می‌کند که Camouflaj را در اواخر سال 2022 خریداری کرد. علاوه بر این، همانطور که در مصاحبه خود با Payton متوجه شدیم، Camouflaj دو آلوم Rocksteady را انتخاب کرد که هر دو روی بازی‌های اصلی Batman: Arkham کار می‌کردند.

در زیر مصاحبه ما با Payton است که انتقال استودیو به متا را پوشش می‌دهد، از توسعه Iron Man VR یاد می‌گیرد و اینکه چگونه استودیو در موقعیتی قرار می‌گیرد که فقط بتمن نیست، بلکه به‌ویژه بتمنی است که بازیکنان عاشق آن شده‌اند. بازی‌های آرکام هر روز به من یادآوری می شود که تز اصلی من برای پیوستن Camouflaj به Meta تاکنون درست ثابت شده است: تبدیل شدن به یک استودیوی شخص اول به Camouflaj کمک کرده است تا اهداف ما را برای ایجاد بازی های با کیفیت بالا و معنی دار دنبال کند. نسخه بعدی ما، Batman: Arkham Shadow، قطعا از اینکه Camouflaj بخشی از سازمان بزرگتر Meta است، سود برده است، که برای ما به عنوان توسعه دهندگان هیجان انگیز است و برای بازیکنان نیز عالی است.

س: چگونه بتمن به عنوان موضوع شما انتخاب شد. بازی بعدی؟

A: زمانی که در سال 2020 در حال تکمیل کار توسعه Marvel's Iron Man VR بودیم، متا با ما تماس گرفت و گفت که آنها بازی را دوست دارند و واقعاً دوست دارند ببینند Camouflaj با چیزی با اندازه، وسعت، و حتی بزرگتر چه کاری می تواند انجام دهد. جاه طلبی ما چند گزینه را بررسی کردیم اما به سرعت به بتمن پرداختیم، که سپس یک بحث شش ماهه با Warner Bros Interactive در مورد نه تنها ایجاد یک عنوان بزرگ و انحصاری بتمن برای Meta Quest 3، بلکه یک ورودی رسمی در داستان آغاز کرد. فرنچایز Arkham. از روز اول، WB و DC شرکای فوق‌العاده‌ای بوده‌اند. آنها راهنمایی هایی را در صورت لزوم ارائه کرده اند و در عین حال درجه آزادی شگفت انگیزی را برای Camouflaj در کاوش در مناطقی از فرنچایز Arkham که هنوز توسعه نیافته اند فراهم کرده اند، و ما را تشویق می کنند که مهر خود را بر آن لحظات بگذاریم. به نظر من، ما تعادل کاملی بین شریک IP و استودیوی توسعه ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم چیزی خاص بسازیم. به عنوان یک طرفدار مادام العمر بتمن و تحسین‌کننده بازی‌های Arkham، این پروژه یک رویا بوده است. Batman: Arkham Shadow تجلی تمام نقاط قوت و آموخته هایی است که Camouflaj در هشت سال گذشته در حال توسعه بازی های VR توسعه داده است. من مطمئن هستم که بهترین بازی ما تا به امروز خواهد بود.

س: Batman: Arkham Shadows چه مدت به طور جدی در حال توسعه بوده است؟ زمانی که در اواخر امسال به پایان رسید، حدود یک سفر چهار ساله بودیم.

س: چگونه به مسیر کلی بازی نزدیک شدید؟ از بازی های قبلی Arkham انتظاراتی وجود دارد، اما با توجه به اینکه این یک بازی VR است، مطمئناً ملاحظات منحصر به فردی وجود دارد - آیا جنبه هایی وجود داشت که در بازی "ضروری" احساس می شد؟ هر چیزی که باید کنار گذاشته می‌شد زیرا در واقعیت مجازی جا نمی‌شد؟

A: ما در ابتدا با فهرستی از ویژگی‌های اصلی Arkham به WB رفتیم که احساس می‌کردیم برای درست کردن در VR ضروری است. در صدر این لیست، مبارزات جریان آزاد و مبتنی بر ریتم قرار داشت که تیم Rocksteady با Arkham Asylum انقلابی ایجاد کرد. ما همچنین در مورد اهمیت میخکوب کردن احساس بتمن بودن با لحظات برازنده‌اش، توانایی دست و پنجه نرم کردن روی صندلی‌ها، دویدن و سر خوردن از دریچه‌های دریچه، و بی‌صدا کردن دشمنان از سایه‌ها صحبت کردیم.

اوایل مذاکرات با WB ما با دو نمونه اولیه اصلی ظاهر شدیم: یکی روی نبرد متمرکز بود و دیگری روی حرکت. خوشبختانه آن‌ها از آنچه ما ارائه کردیم تحت تأثیر قرار گرفتند و بنابراین کار توسعه Batman: Arkham Shadow آغاز شد. از آنجا به فهرست چک عناصر کلاسیک Arkham که می‌دانستیم باید در VR عالی عمل کنیم، از جمله اکتشاف، نبردهای رئیس، تحقیقات، گجت‌ها، پازل‌ها، کلکسیون‌ها و سینمای شخصیت‌محور به پایین‌تر رفتیم.

وقتی بازیکنان بتمن را به دست می‌آورند. : Arkham Shadow اواخر امسال، فکر می‌کنم آن‌ها از میزانی که ما نه تنها تمام عناصر کلاسیک Arkham را صادقانه به VR ترجمه کرده‌ایم، تحت تأثیر قرار خواهند داد، بلکه از چقدر تازه و هیجان‌انگیز است. ، در طول توسعه Iron Man VR از طراحی Batman: Arkham Shadows مطلع شده است؟

A: Mechanically Iron Man VR و Batman: Arkham Shadow بازی های بسیار متفاوتی هستند که در نوع خود یک چالش بوده است. یکی از چیزهایی که من فکر می کنم ما به عنوان یک استودیو ثابت کرده ایم که در آن برتری داریم، ایجاد مکانیک های VR بسیار صیقلی است که علیرغم اینکه بازی های ما چقدر سریع حرکت می کنند، احساس راحتی می کنند. هنگامی که ما برای اولین بار Iron Man VR را به نمایش گذاشتیم، مردم در توانایی ما برای ایجاد احساس سریع و راحت پرواز به عنوان مرد آهنی تردید داشتند، و با این حال تیم این کار را انجام داد. با Arkham Shadow، ما می‌دانستیم که دست‌وپنجه نرم کردن با ارتفاعات بالا و سپس سر خوردن روی دشمنان نامطمئن، در VR، می‌تواند از منظر آسایش یک چالش باشد، نه اینکه بگوییم مبارزات جریان آزاد Arkham چقدر شدید است. با این حال، باز هم، من گمان می‌کنم که عموم مردم از این که در اواخر سال جاری روی Arkham Shadow می‌گیرند، همه چیز شگفت‌زده خواهند شد. همه اینها واقعاً گواهی است برای همکاران باورنکردنی که من اینجا در Camouflaj دارم.

س: چه چیزی، از Iron Man VR آنطور که دوست داشتید موفق نبود، و شما آن را حذف کردید یا به طور عمده دوباره کار کردید تا اوضاع را بهتر کنید. برای Batman: Arkham Shadows؟

A: در طول توسعه Arkham Shadow، ما از تیم توسعه شگفت انگیز در Endeavor One پشتیبانی کردیم تا Iron Man VR را به موقع برای تعطیلات 2022 به Quest 2 بیاوریم. اگرچه برخی از مهندسان ما نگران بودند که این اتفاق بیفتد. یک حواس پرتی از کار اصلی ما در Arkham Shadow، در نهایت به یک تجربه فوق‌العاده مثبت تبدیل شد، زیرا بینش‌های ارزشمندی را در مورد چگونگی فشار دادن سخت‌افزار Quest ارائه کرد. حمایت از تلاش‌های توسعه برای آوردن Iron Man VR به Quest تضمین کرد که Arkham Shadow اولین بازی متمرکز بر کوئست ما نخواهد بود. از آنجا ما آن آموخته ها را به کار بردیم و به Arkham Shadow اجازه دادیم تا از تمام نقاط قوت Meta Quest 3 به طور کامل استفاده کند.

سؤال: توسعه و طراحی Batman: Arkham Shadows چگونه شبیه یا متفاوت از Iron Man VR بوده است؟

A: من فکر نمی‌کنید اغراق آمیز باشد اگر بگوییم که توسعه Arkham Shadow نمی‌تواند متفاوت‌تر از نحوه ساخت هر چیزی قبلی باشد. ما در توسعه عناوین قبلی خود چیزهای زیادی یاد گرفتیم و می دانستیم که باید به عنوان یک تیم تکامل پیدا کنیم—تا آن را به سطح بعدی برسانیم.

در طول توسعه Iron Man VR احساس آزاردهنده ای داشتم که راه بهتری وجود دارد، و سپس با آقایی به نام بیل گرین که Rocksteady را پس از ارسال تمام عناوین Arkham به آنجا ترک کرده بود. من توانستم او را متقاعد کنم که به Camouflaj بپیوندد و از آن زمان بیل واقعاً روش توسعه بازی‌ها را متحول کرده است. بیل توانست سوفی لیل-بولئا را متقاعد کند که به Camouflaj ملحق شود، که طراح هم در Arkham Origins و هم Arkham Knight بود، که همچنین یک موهبت باورنکردنی برای تیم بوده است. درس های آنها و روش ساخت بازی های ما در اینجا را متحول کرد. به طور ملموس این بدان معناست که طراحان و هنرمندان ما به طور کامل از ماهیت کارهای بسیار تکراری استقبال می‌کنند و خطوط لوله و ابزارهایی را برای پشتیبانی از ریشه‌کن کردن شدید مناطقی که برای بازی و داستان کار نمی‌کنند، توسعه می‌دهند و برای بهبود در عرض چند روز مجهز می‌شوند. (همان تغییراتی که در Iron Man VR، اگر نه ماه‌ها، هفته‌ها طول می‌کشید.) رویکرد بیل و سوفی بر نحوه ساخت بازی‌های ما تاثیر گذاشته است، و من نمی‌توانم بیشتر از این سپاسگزار باشم. به تجربه کاربر نهایی، بنابراین امیدوارم که بازیکنان متوجه شوند که مانند بازی های قبلی Arkham، دنیای Arkham Shadow به طرز ماهرانه ای ساخته شده است و کاوش آن لذت بخش است. ما چند سیاه‌چال فوق‌العاده سرگرم‌کننده داریم که الهام‌گرفته از Arkham Asylum هستند، به‌ویژه، من نمی‌توانم منتظر دیدن بازیکنان باشم.

س: تا آنجا که «نوع بازی» پیش می‌رود، هدف شما چیست؟ یک ماجراجویی روایی خطی ساده؟

A: مهمتر از همه، ساختار Arkham Shadow از اولین بازی این سری الهام گرفته شده است: Arkham Asylum. این به این معنی است که بازی جهان باز نیست، اما درجه بالایی از آزادی را برای بازیکنان فراهم می کند تا در یک منطقه حیاط مانند که سیاه چال های بازی را به هم متصل می کند، کاوش کنند. بازیکنان می توانند پس از به دست آوردن یک ابزار جدید، به سیاه چال ها برگردند تا اسرار را باز کنند. من کاملاً آن حلقه بازی را دوست دارم، و به نظر می رسد برای تنظیم بازی مناسب است، که هنوز به طور کامل پرده از آن برداشته نشده است…

– – – – –

Batman: Arkham Shadow قرار است پاییز 2024 منتشر شود. آیا فکر می کنید آیا به نوار تعیین شده توسط پیشینیان خود ادامه خواهد داد؟ صدا در نظرات زیر!

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا