"بررسی اولیه" ضرب و شتم-بازی ریتم گاه به گاه هوشمندانه برای ردیابی دست طراحی شده است

note: این بازی در دسترس است و به این معنی است که توسعه دهندگان آن را ناقص تلقی کرده اند و احتمالاً با گذشت زمان شاهد تغییراتی هستند. این بررسی یک ارزیابی از بازی فقط در حالت دسترسی اولیه فعلی خود است و نمره عددی دریافت نمی کند. یک تجربه نشسته یا ایستاده ، شما فقط به یک قسمت نسبتاً کوچک از محل کار ، میز یا هر سطح صاف برای بازی Beatable نیاز دارید ، با بازی چهار ضربه زدن به ضربه زدن ‘خط" که در آن از Horizon استفاده می شود. "توجه داشته باشید") ، و نمادهای هوای میانی برای کف زدن و انگشت زدن انگشت. در حالی که هنوز یک بازی ذاتاً فیزیکی است ، این یک تغییر استقبال برای بازیکنانی است که بیشتر برای ضرب و شتم حرکات کالری سوخته و بازو در حال ضرب و شتم هستند. همچنین در حالت واقعیت مختلط نیز همراه است ، که جالب است. و Beatable به راحتی یادگیری Beat Saber نیز آسان است. این اساساً به ضربه زدن به میز با کف دست خود متکی است ، و به طور قابل توجهی سریعتر از چیزی مانند Guitar Hero ساخته می شود ، که شما را ملزم می کند دکمه های ذهنی را به رنگ ها و موقعیت های روی صفحه نقشه بکشید. در حالی که آسان برای انتخاب آسان است ، من نمی دانم که آیا من به چند دلیل بسیار خوب در ضرب و شتم خوب خواهم شد. ضرب و شتم آن بازی است! Money Mark - Beastie Boys. - اینجا ویدئویی از ما است که به دنبال ردیابی دستی @metaquestvr است ... pic.twitter.com/tk3qyexzhe

— XR بازی (xrgamesvr) 24 مارس 2025

اعطا می شود ، من هیچ راهی ندارم که دقیقاً ارزیابی کنم که یادداشت ها را فعال می کنم ، و اینکه آیا ضربه "عالی" من در واقع عالی بود ، بنابراین مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. من می توانم بگویم که در حال حاضر Precision برای گیم پلی گاه به گاه "به اندازه کافی خوب" احساس می کند ، اگرچه تخصص تولید ممکن است با موقعیت های بهینه دست بسیار جذاب باشد. من خودم را پیدا کردم که در حال معلق در یادداشت ها هستم ، به این امید که آنها را با کمترین میزان نیرو در ضرب و شتم ، که به من نتیجه می دهد ، به من می رساند. استودیو می گوید این تأخیر در ردیابی با "استفاده از یک تاخیر کوچک و تاخیر صوتی ، همگام سازی تشخیص بر این اساس" کاهش می یابد ، که یک تکنیک توسعه دهندگان نیز از توسعه دهندگان استفاده می کنند. در هر صورت ، بهترین شرط بندی شما کالیبراسیون فضای بازی خود را به همان اندازه ممکن است قبل از شروع انجام دهید ، در غیر این صورت برای همیشه خیلی زود یا خیلی دیر به نت های خود ضربه بزنید. همچنین ، و این یک نکته بزرگ است: حتماً برای بهترین نتیجه ممکن نورپردازی بهینه داشته باشید. با این حال با توجه به این که دقت 100 ٪ برای ایجاد مهارت سطح بالا اساسی است ، مسئله اصلی من با ضرب و شتم نبوده است ، و نه موسیقی مناسب و جذاب (اگر کاملاً غیرقابل تشخیص باشد) که در حال حاضر ارائه می شود. برای من ، این چسبندگی گیم پلی است که من در بخش غوطه وری در زیر درباره آن صحبت می کنم. من عادت کرده ام که بازی های ریتم VR باعث شود احساس خونسردی کنم ، حتی اگر به نظر می رسد که به نظر می رسد مطلق در حال بازی کردن است. اما احساس خنک بودن یک چیز قابل ضرب و شتم برای من وجود ندارد. قرار دادن روی میز من و ضربه زدن به ضرب و شتم جذاب است ، و الگوهای جریان جالب زیادی وجود دارد که باید در آهنگ های سطح متوسط ​​و متخصص دنبال شود. علاوه بر این ، Beatable واقعاً چیزی فراتر از سیلی زدن یک میز و کف زدن نیست. در حالی که ضرب و شتم صابر شما را به یک شمشیر آور عالی تبدیل نمی کند ، و Dance Dance Revolution شما را به یک رقصنده عالی تبدیل نمی کند ، آنها به گونه ای طراحی شده اند که شما را در لحظه احساس کنید. در ضرب و شتم ، من نمی دانم چه کاری انجام می دهم - من فقط این کار را می کنم. و شاید این اشکالی ندارد. من نمی توانم کمک کنم اما فکر می کنم اگر آنها بونگوس بودند ، یا من مجبور شدم یک صفحه کنترل را که قصد منفجر شدن را دارد ، اداره کنم اگر من به هر دکمه ای ضربه نمی زنم ، اما چیزی بیش از این که یک نوار یادداشت روی یک میز با شکوفایی های گرافیکی خنک باشد ، دوست دارم کمی بیشتر با ضرب و شتم دوست داشته باشم. بازی های ردیابی دستی: عدم وجود بازخورد هاپتیک. Beatable کاملاً فتح کرده است که به روشی بسیار هوشمندانه ، همانطور که جدول اساساً "دکمه" شما است ، اگرچه من آرزو می کنم که "دکمه" فقط کمی قابل اطمینان تر باشد.

beatable یک بازی بسیار راحت است ، زیرا شما می توانید آن را در هر جایی که شما یک سطح صاف دارید ، نشسته یا ایستاده باشید ، و هیچ گونه فکر کردن به این ترتیب وجود ندارد. ممکن است یکی از آن لنت های بزرگ فوم دسک تاپ را در نظر بگیرد که هم نیرو و هم صدای ضربه را به خود جلب کند. با این وجود ، داشتن میز کار بالابینی برای بازخورد هاپتیک چیزی کم از نبوغ نیست ، و من فقط می توانم امیدوارم که استودیو حتی بیشتر در مورد آنچه می تواند برای کاهش مشکلات پیگیری دست Quest انجام دهد ، شماره گیری کند. اگر Beatable بتواند تمام این کارها را انجام دهد و قطره های موسیقی DLC را در پیش بگیرد ، مانند یکی از آن بازی های بنیادی است که می تواند راه را در یک زیر مجموعه جدید و جالب از بازی XR هدایت کند. note: این بازی در دسترس است و این بدان معنی است که توسعه دهندگان آن را ناقص می دانند و احتمالاً شاهد تغییرات در طول زمان هستند. این بررسی یک ارزیابی از بازی فقط در حالت دسترسی اولیه فعلی خود است و نمره عددی دریافت نمی کند.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا