Oculus: "در نهایت ما دوست داریم Quest PC Tethering بی سیم باشد"

در حالی که ردیابی چرخشی در Quest با راه حل فعلی Oculus Link تقریباً از نظر تأخیر با Rift S یکسان است، ردیابی موقعیتی و ردیابی کنترلر برخی از آنها را دارد. کارمک گفت: برخی از این موارد را می توان بیشتر بهبود بخشید، به خصوص اگر Oculus بتواند به سخت افزار زیرین هدست دسترسی سطح پایین تری داشته باشد. انجام این کار به آنها اجازه می دهد تا معماری های ویدئویی جایگزینی بسازند که می تواند برای رندر از راه دور مناسب تر باشد و تأخیر را بیشتر کاهش دهد. از بحث Carmack، به نظر می‌رسد که این چیزی است که شرکت به دنبال آن ادامه خواهد داد.

اگرچه Oculus به وضوح از عملکرد این راه‌حل زمانی که توسط رایانه شخصی در خانه شما رندر می‌شود، خوشحال است، رندر ابری موضوع دیگری است. کارمک گفت که او در حال حاضر مسیر روشنی برای عملی کردن رندر ابری VR نمی بیند، زیرا هم به دلیل افزایش تاخیر و هم ناسازگاری بیشتر است.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا