Meta Plans Pricier Quest 3 با ویژگی هایی برای "شعله ور کردن علاقه مندان"

طبق گزارشی که توسط The Verge، معاون VR متا، مارک رابکی، به هزاران کارمند گفت که برای هدست مصرف‌کننده بعدی این شرکت، Quest 3، « ما باید مشتاقان را در مورد آن مشتاق کنیم […] ما باید به مردم ثابت کنیم که این همه قدرت، همه این ویژگی های جدید ارزشش را دارند.» Verge یک ارائه داخلی Meta را که امروز برگزار شد به‌عنوان منبع این اطلاعات ذکر می‌کند. رابکین گفت، این ویژگی‌ها، که تا حد زیادی انتظار می‌رود زیرمجموعه‌ای از آنچه در Quest Pro است باشد، هزینه هدست را کمی بیشتر از Quest می‌کند. 2 که در حال حاضر به قیمت 400 دلار به فروش می رسد.

نشته ها به طور مداوم به Quest 3 دارای لنزهای پنکیک، فرم فاکتور فشرده تر و قابلیت های واقعیت افزوده بهتر اشاره کرده اند. طبق گزارشات، اسم رمز این دستگاه 'Stinson' است. رابکین امیدوار است که قابلیت‌های واقعیت افزوده بهبودیافته استفاده از Quest 3 را آسان‌تر کند. به گزارش The Verge، او به کارمندان گفت تا احساس بهتر، آسان‌تر و طبیعی‌تر داشته باشد. "شما می توانید بدون زحمت در خانه خود قدم بزنید و بدانید که می توانید کاملاً خوب ببینید. می توانید لنگرها و چیزهایی را روی دسکتاپ خود قرار دهید. می توانید قهوه خود را بردارید. شما می توانید خیلی بیشتر در آنجا بمانید.»

این امر بسیار زیاد خواهد بود، اما متا هنوز دقیقاً آن احساس طبیعی را با Quest Pro نشان نداده است، به این معنی که اگر Quest 3 این موارد را برآورده کند، هنوز کار قابل توجهی در سمت تجربه کاربر وجود دارد. اهداف.

چیز دیگری که مطمئناً علاقه مندان را برای Quest 3 برانگیخت، یک خط لوله ویدئویی اختصاصی برای اتصال رایانه شخصی واقعیت مجازی است، به جای استفاده از روش فشرده Oculus Link یا Air Link که در حال حاضر در Quest 2 در دسترس است. با این حال، این شرکت اخیراً اشتهای کمی برای جلب توجه کاربران رایانه شخصی واقعیت مجازی نشان داده شده است.

در مورد تمایل به مشتریان فعلی واقعیت مجازی به جای جذب مشتریان جدید، این ممکن است تلاشی برای رسیدگی به مشکلات حفظ Quest باشد. در حالی که هدست مطمئناً فروش خوبی داشته است، متا از نرخی که مشتریان پس از خرید به استفاده از هدست خود ادامه می‌دهند ناامید شده است. با عدم ایجاد یک کسب و کار تبلیغاتی قابل توجه در VR، پرداخت یارانه شدید به هدست ها برای بیرون آوردن آنها احتمالاً ایده خوبی نیست. متا زمانی که قیمت Quest 2 را در سال گذشته تا 33 درصد افزایش داد، مجبور شد به طور عمومی این استراتژی را معکوس کند (اگرچه این نیز به تورم و تلاطم اقتصادی گسترده‌تر مربوط می‌شد).

گزارش The Verge شامل اطلاعات بیشتری درباره نقشه راه XR شرکت، که می‌توانید آن را به‌طور کامل در اینجا بخوانید.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا