"Mage" محدودیت ها را با ضرب و شتم سحر و جادو مبتنی بر فیزیک با سرعت 120 فریم در ثانیه در Quest 3 فشار می دهد

انجام می دهد. "ما احساس می کنیم که هیچ بازی واقعاً از قدرت سخت افزار VR مستقل استفاده نکرده است." "هیچ چیز غوطه وری ما را بیش از بازی های خاردار به سختی به 72 هرتز ، با تصاویر مبهم و فیزیک اسفنجی خراب نمی کند." - برای حل این مسئله ، شنتون و همکار Dev متیو الکساندر گرگوری یک موتور بازی ساختند ، آن را با نام "میکرون" ، و حل کننده فیزیکی خودشان به طور خاص برای انجام Prss Powerte Worse Offere Office Office Office Worte For Extrace Offerific Graphics.

، Mage یک ماجراجویی چند ساعته عظیم نیست ، اما به عنوان اثبات مفهوم میکرون ، به خودی خود بسیار چشمگیر است ، در حال اجرا در "120 هرتز جامد ، حتی با نورپردازی پویا ، VFX جادویی ، orith-sthate ، و صدها با وفاداری بالایی فیزیک دینامیکی است." هدست ، Mage همچنین یک محیط ماسهبازی را ارائه می دهد که نوید "فانتزی قدرت جادویی نهایی" ، از جمله مواردی مانند آتش سوزی های مخرب ، معکوس زمان ، telekinesis ، پرواز و موارد دیگر را ارائه می دهد. - Mage اکنون در حال دسترسی به زودهنگام است ، اگرچه این استودیو می گوید که "برنامه ریزی شده" بسیار بیشتری دارد ، زیرا آنها به نظر می رسد که به دنبال آن است که به دنبال آن است که می تواند بیشتر از آسایشگاه های خنک کننده و جدید را برای فشار دادن میکروفون ارائه دهد. فروشگاه Horizon برای Quest 3 و 3s با قیمت 20 دلار.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا