و اگرچه متا در زمان معرفی آن در سال گذشته نیم نگاهی به Augments در عمل نشان داده بود، به نظر میرسد چشمانداز شرکت (و تمایل به بازاریابی آن چشمانداز) این هفته، اندرو "بوز" بوسورث، مدیر ارشد فناوری متا، در طی پرسش و پاسخ اینستاگرامی درباره زمان عرضه ویژگی Augments به سوالی پاسخ داد. او نشان داد که این ویژگی همانطور که در ابتدا نشان داده شده بود انتظارات شرکت را برآورده نمی کرد.
ما در ژانویه با [Augments] بازی می کردیم و به این نتیجه رسیدیم که به اندازه کافی خوب نیست. برخی از محدودیتهای معماری سیستم که ما داشتیم، بیش از حد مانع شد. در نهایت بیشتر شبیه یک اسباب بازی بود و واقعاً قدرتی که ما فکر میکنیم برای تحقق وعدههایش نیاز داشت را نداشت. بنابراین ما تصمیم سختی گرفتیم تا به تابلوی نقاشی برگردیم، و اساساً [نیاز به] یک معماری فنی کاملاً متفاوت بود. اساساً از صفر شروع کنید. شامل مجموعهای از تغییرات عمیقتر در سیستم برای فعال کردن آنچه میخواستیم در آنجا بسازیم. فکر میکنم تماس درستی برقرار کردهایم—نمیخواهیم چیزی را ارسال کنیم که در مورد آن هیجانزده نیستیم.
اما ساعت را مجدداً راهاندازی کرد، و بنابراین [Augments] بیشتر از آنچه انتظار داشتیم طول بکشد. فکر می کنم ارزشش را دارد، فکر می کنم تماس درستی است. اما این چیزی است که اتفاق افتاد. ما تنها دو ماه و نیم از Meta Connect 2024 فاصله داریم، که سالگرد معرفی Augments است. اینجاست که احتمالاً بیشتر در مورد این ویژگی بشنویم، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا تا آن زمان عرضه خواهد شد یا خیر.