پیش نمایش: "Metal: Hellsinger VR" فقط چند نت است که از یک چیدمان عالی خجالت می کشد

اگر هرگز نسخه تخت Metal: Hellsinger را بازی نکرده‌اید، احتمالاً شبیه هر چیزی است که قبلاً اجرا کرده‌اید. این یک بازی FPS سریع است که از شما می‌خواهد تا به ضرب و شتم شلیک کنید. انجام این کار باعث آسیب بیشتر، امتیاز بیشتر و موسیقی شدیدتر می شود. کاملاً متفاوت از تیرانداز معمولی شما است، به گونه ای که شما را وارد یک جریان عالی می کند.

این وضعیت جریان می تواند با غوطه ور شدن همه جانبه VR حتی سرگرم کننده تر باشد، و برای این منظور، ایده ساخت یک نسخه VR مجزا بازی - که به درستی Metal: Hellsinger VR نامیده می شود - کاملاً پیش بینی شده است. اما مثل همیشه، مکانیک‌های پورتینگ که در اصل برای VR ساخته نشده‌اند، نیازمند توجه جدی به جزئیات و صیقل دادن هستند تا همه چیز درست به نظر برسد.

Metal: Hellsinger VR  اواخر امسال به Quest، PC VR و PSVR 2 می‌آید. من نسخه آزمایشی PC VR تازه منتشر شده را بازی کردم، و در حالی که پتانسیل بازی برای درخشش در VR واضح است، فقط چند نت از یک چیدمان عالی فاصله دارد. با این حال، این به این دلیل نیست که مکانیک ها به خوبی برای VR مناسب نیستند، بلکه صرفاً به این دلیل است که برای خواندن واقعاً به آن "10٪ آخر" پولیش نیاز دارند. چون اساساً هیچ مشکلی در بازی وجود ندارد، من واقعاً امیدوارم که آنها بتوانند تا زمان انتشار بازی آن را تنظیم کنند.

شکی وجود ندارد که هنگام بازی Metal: Hellsinger VR، ناخودآگاه متوجه شوید که سر خود را به ضرب و شتم تکان می دهید. . موسیقی متن هوی متال محکم است و هدف گیری فیزیکی اسلحه ها و کشیدن ماشه این حس را تشدید می کند که کاملاً با ضرب آهنگ هماهنگ هستید. . متأسفانه حرکت تله‌پورت در دسترس نیست، اگرچه فکر می‌کنم توسعه‌دهندگان ضمانت دارند که آن را در نظر نگیرند - سرعت، جریان و تعادل جنگی بازی با تله‌پورت مناسب نیست. و اگرچه بازی به‌طور پیش‌فرض چرخش صاف را انجام می‌دهد (بهترین ایده نیست)، چرخش سریع و همچنین پرده‌های جانبی در دسترس است. استفاده از یک کرکره سنگین توانست من را برای حداقل یک ساعت بازی راحت نگه دارد، علیرغم تمام حرکت های سریع چوب و دوبل پرش.

استخوان های اینجا خوب هستند، اما این جوهره بازی است - و احساس آن در VR - که باید کلید مناسب را پیدا کند.

به عنوان مثال، پمپ کردن تفنگ ساچمه ای. به‌طور پیش‌فرض، بازی از شما می‌خواهد که تفنگ ساچمه‌ای را به‌صورت دستی پمپ کنید، که باید کاملاً عالی باشد، درست روی ضربان، بین شلیک‌ها. اما روش خاصی که ژست پمپ تشخیص داده می‌شود - و روشی که بازی با هدف گیری سلاح دو دستی کنترل می‌کند - کاملاً درست به نظر نمی‌رسد. در پایان، پمپ کردن تفنگ ساچمه ای معمولاً ناامید کننده است، شاید به دلیل تنگ بودن پنجره "صحیح" زمان بندی. کمی کمی کردن صدای پمپ و زمان‌بندی می‌تواند یکی از راه‌حل‌های درست کردن این حس باشد. توسعه دهندگان ظاهراً متوجه شده‌اند که تفنگ ساچمه‌ای کاملاً درست نیست، زیرا آنها گزینه‌ای برای غیرفعال کردن پمپاژ دستی دارند. به همان اندازه که می‌خواستم احساس پمپ کردن تفنگ به تنهایی را داشته باشم، غیرفعال کردن آن تجربه لذت‌بخش‌تری بود.

بارگیری مجدد تفنگ ساچمه‌ای نیز مشکل مشابهی دارد. در تئوری، باید برای VR ایده‌آل باشد: وقتی دکمه بارگذاری مجدد را فشار می‌دهید، عمل شکست باز می‌شود و سپس از شما خواسته می‌شود که تفنگ ساچمه‌ای را که با ضربان سمت راست بسته شده است تکان دهید تا با موفقیت دوباره بارگیری کنید. ژست اجرا شده، زمان بندی صحیح را بسیار دشوار می کند. این احتمالاً نتیجه این است که توسعه‌دهندگان حرکت خاصی را برای حرکت تلنگر در ذهن دارند، که ممکن است کاملاً به همان روشی نباشد که سایر افراد تمایل به انجام آن دارند. آیا «پایین سپس بالا» را تکان می دهید؟ آیا باید یک حرکت ناگهانی باشد؟ یک حرکت صاف؟ اگر این کار را با 10 نفر مختلف آزمایش کنید، احتمالاً همه آنها این کار را به روشی متفاوت انجام می دهند. و همچنین، بازی دقیقاً در چه نقطه ای از حرکت، «لحظه» بارگذاری مجدد را در نظر می گیرد؟ بدون برقراری ارتباط واضح با این موضوع، یافتن زمان‌بندی مناسب برای بازیکن سخت است.

این چیزی است که نیاز به پرداخت جدی در VR برای احساس لذت و روان دارد. اما وقتی کاملاً به آنجا نمی‌رسد، احساس خسته‌کننده و ناامیدکننده می‌کند. احتمالاً 10 دقیقه را صرفاً در گوشه‌ای نشسته‌ام و سعی می‌کنم تلنگر بارگیری مجدد تفنگ را تمرین کنم. بعد از مدتی شروع به درک آن کردم، اما هنوز هم زمانی که آن را به زمین نمی آورید، حتی زمانی که احساس می کنید زمان مناسبی دارید، خسته کننده تر به نظر می رسد تا لذت بخش. -تپانچه‌های به کار گرفته شده-احساس مشابهی دارد. باز هم، آنها یک ژست بارگذاری مجدد دارند که در تئوری باید در VR احساس شگفت انگیزی داشته باشد (اسلحه های خود را به سمت داخل تکان دهید تا اتاقک ها به سمت تفنگ حرکت کنند). اما حرکت مورد نیاز و پنجره زمان‌بندی هرگز کاملاً شهودی به نظر نمی‌رسد. و سپس مکانیک «Slaughter» وجود دارد - یک حرکت پایانی رضایت‌بخش که دشمنان ضعیف‌شده را در هم شکسته است. یا می‌تواند رضایت‌بخش باشد... با پولیش VR ضروری.

در فانتزی بازی، مکانیک Slaughter از شما می‌خواهد به سمت قربانی خود حرکت کنید و با شمشیر آن‌ها را کاملاً از وسط به دو نیم کنید.

اما در Metal: Hellsinger VR فقط یک دکمه را فشار می‌دهید و همه چیز به‌طور خودکار اتفاق می‌افتد.

نمی‌توانم به شما بگویم که این مکانیک چقدر می‌تواند به طرز باورنکردنی و خوشمزه‌ای رضایت بخش باشد، فقط با کمی طراحی واقعی‌تر VR. خیلی نزدیک است... من می توانم آن را حس کنم.

به جای فشار دادن یک دکمه، یک حرکت "کشیدن" (مثل اینکه خود را با یک زنجیر نامرئی به سمت دشمن بکشید) شروعی عالی برای درگیر کردن بدن بازیکن در عمل خواهد بود. و برای اینکه واقعاً این مکانیک احساس شگفت‌انگیزی کند، درخواست از بازیکن برای تاب دادن شمشیر به سمت دشمن، یک حرکت پایانی فوق‌العاده رضایت‌بخش ایجاد می‌کند.

شما احتمالاً می‌توانید آن را در ذهن خود به عنوان یک حرکت مداوم و رضایت‌بخش تصور کنید: با سمت راست خود دست دراز کنید. دست را به سمت هدف بگیرید و دکمه گرفتن را نگه دارید تا آنها را بگیرید. دستت را تکان بده تا خودت را به سمت آنها بکشی. سپس - در حالی که دست شما از "کشش" عقب کشیده شده است - شمشیر در دست شما ظاهر می شود و شما تاب می خورید تا از بین دشمن شکاف کنید. همه به ضرب و شتم.

قطعه ها از قبل وجود دارند تا Metal: Hellsinger VR را به یک بازی VR عالی تبدیل کنند. اما همانطور که همیشه در مورد پورت‌های VR صدق می‌کند... همه چیز در جزئیات است. حداقل امیدی وجود دارد که توسعه‌دهندگان بتوانند این شکاف VR را قبل از راه‌اندازی بازی برطرف کنند. با توجه به ارزشی که دارد، من از تعهد آنها برای ایجاد احساس در خانه در VR قدردانی می کنم، حتی اگر در وهله اول برای آن طراحی نشده باشد.

Metal: Hellsinger VR دارای یک منطقه هاب کاملاً جدید است که بازیکنان می توانند سطوح را انتخاب کنند. لودآوت آنها را تجهیز کنید و دنباله های روایی بازی را ببینید، همه به شیوه ای همهجانبه. آنها حتی صفحات تنظیمات بازی را به کتاب هایی تبدیل کردند که در یک قفسه قرار دارند. استفاده از آنها در حال حاضر کمی دست و پا گیر هستند، اما می توانید به توسعه دهندگان بگویید که وقتی می خواهند بازی را در VR احساس کنند در خانه خود هستند، در جای درستی هستند.

نزدیک ترین چیز به Metal: Hellsinger VR که در واقع این است یک بازی واقعیت مجازی بومی Pistol Whip است. اگرچه آنها بازی‌های مختلفی هستند که برای گیم‌پلی متفاوت تلاش می‌کنند، «آسانی بازی» که می‌توان در Pistol Whip احساس کرد، میله‌ای عالی برای هدف‌گیری Metal: Hellsinger VR است، و امیدوارم بتواند به آن برسد.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا