3/19 (水) より「マクドナルド 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 渋谷東映プラザ店」が 本日 本日 本日 本日 本日 本日 本日 本日 本日 本日 本日 ( ティロリミックスと特別コラボ! #ado #yoasobi #星街すいせい pic.twitter.com/j8c5rdzk77
— マクドナルド (mcdonaldsjapan) 19 مارس 2025
- جهان در اطراف جدیدترین کمپین های بازاریابی مک دونالد در ژاپن ساخته شده است ، با جشن انتشار سالانه آن ‘ترکیبی از موسیقی ویدیویی انیمیشن ویدیویی. اولین بار در سال 2022 منتشر شد ، Tirori Mix آوازهای محبوب J-pop را با یک انیمیشن کوتاه با یک انیمیشن کوتاه که در هنگام آماده سازی سفارش ، در رستوران های ژاپن مک دونالد بازی می کند ، پخش می کند. مجموعه امسال شامل Ado ، Yoasobi و Hoshimachi Suisei بود که می توانید در اینجا به دست آورید. اما چرا دنیاهای Vrchat و نه Horizon؟ VRCHAT آمار خاص کاربر را منتشر نکرده است ، اما کاربران ژاپنی بازدید کنندگان برتر را در وب سایت این شرکت تشکیل می دهند ، براساس گفته های مشابه ، بیش از 33 ٪ از کاربران را تشکیل می دهند. و دلیل خوبی وجود دارد که چرا. این پر از دنیای زبان ژاپنی است-همه چیز از تفریح در خیابان های تاریخی کیوتو تا نقاط کمتری برای ملاقات های جامعه-اگرچه یکی از مهمترین عوامل پشتیبانی Vrchat برای AOTARS ساخته شده توسط کاربر است. هر کسی می تواند یک مزیت منحصر به فرد را در یک نرم افزار استاندارد 3D BEAVIDINGS BREADS BIVER BICTER BICTER ایجاد کند و آن را به عنوان V-Vchat ایجاد کند. سیستم عامل های متعدد باعث افزایش ترویج این پلتفرم در بین VTUBERS با استفاده از انیمه های ژاپن شده است. Vtubing تجارت بزرگی در ژاپن است. آژانس های استعدادیابی عظیم مانند Hololive ، Nijisanji و Vshojo اساساً با استخدام ، آموزش و مدیریت این زیر مجموعه جدید از بت ها ، که به طور کامل و با استفاده از این زیرستیک به طور کامل ، Hoshimachi Sveisei ، که در Triori Missibori در Tirori Mixibori است ، فرهنگ بت طولانی ژاپن را با هم همکاری کرده اند. محبوب ترین موسیقی Vtuber در ژاپن در 2 میلیون مشترک+ مشترک در Ytybe ، اما همچنین کنسرت های زنده را اجرا کرده است ، در تلویزیون ظاهر شده است ، و حتی در نمودارهای موسیقی ژاپنی نیز قرار گرفته است. در عین حال ، متا در حال تلاش برای به دست آوردن درگیری مداوم در دنیای افق است که به طور قابل توجهی سفارشی سازی آواتار را محدود می کند و در یک اکوسیستم بسته تر عمل می کند. برای بوت شدن ، در تلاش برای به دست آوردن کشش بیشتر در بین کاربران ، این شرکت اخیراً اعلام کرده است که یک صندوق خالق 50 میلیون دلاری را برای ایجاد انگیزه در ایجاد محتوای جدید و بهبود یافته در جهان های افق راه اندازی کرده است.
و در حالی که متا ممکن است در کوتاه مدت به سبک گوریل خود در جهان های افق خود ضربه بزند ، تا زمانی که سفارشی سازی آواتار را باز کند تا بیشتر از آواتارهای استاندارد و وانت و مخلوط لوازم جانبی آن باشد ، اما در این نوع ، به سختی می تواند در آن نوع از VTUBERS GOLD PROMICTIONAL GOLD بسیار موفق باشد.