عملی: "Shadow Point" یک گیج کننده در مقیاس اتاق هوشمند است که توسط سر پاتریک استوارت روایت می شود.

از برخی جهات Shadow Point گامی در مسیری جدید برای Coatsink است که قبلاً عناوین VR صرفاً نشسته را برای هدست‌های موبایل Oculus 3DOF و همچنین هدست‌های PC VR ایجاد کرده بود. Shadows Point که قرار است در بهار امسال به‌طور همزمان در Oculus Quest و Rift عرضه شود، به نظر می‌رسد که به اندازه عناوین قبلی این استودیو هوشمند است، اگرچه اکنون دارای تعاملات و حرکت در مقیاس اتاق است که باید شما را بلند کند و سرتان را به کلی خاراند. 6DOF glory.

ابتدا با یک آموزش حرکتی شروع کردم که شامل حرکت رایگان، چرخش سریع و دوربری می‌شود، من به سرعت وارد ضخامت بازی شدم که شامل پازل‌های نه چندان ساده بود. اوه، و کاملاً توسط سر پاتریک استوارت (معروف به کاپیتان پیکارد) روایت شده است، که مسلماً برای من چیزی فراتر از صرفاً روی کیک است. با این وجود روشن شد. از نظر بصری با عناوینی مانند سریال Windlands مطابقت دارد.

دمو من را از چندین فضای داخلی و خارجی برد، که توسط پورتال هایی که پس از حل یک معمای کلیدی از دیوار بیرون می آمدند، به هم متصل می شدند و اجمالی کوتاه از یک دختر به من می دادند. همانطور که من او را در جایی دنبال کردم که فقط می توانم تصور کنم دنیایی مستقل از زمان و مکان است.

من نمی توانم چیز زیادی در مورد دنیای اسرارآمیز Shadow Point بگویم فقط با توجه به زمان کوتاهم با Shadow Point، اگرچه به نظر من اینطور به نظر می رسد. برخی از زبان طراحی خارق العاده و دنج استودیو گیبلی را قرض بگیرید. وقتی به پایان دمو نزدیک می شدم، به نظر می رسید که نگاه های اثیری من به دختر بیشتر شبیه یک خاطره شکسته است. با قدم گذاشتن در پورتال به یک کارگاه، دوباره دختر را پیدا کردم، اگرچه این بار او کمی بزرگتر شده بود و در حال صحبت در مورد این بود که چگونه معادله ای را کشف کرده بود که چگونه می توانیم دوباره در زمان و مکان تلاقی کنیم تا دوباره به هم برسیم. پازل‌ها، مکانیک اصلی پازل Shadow Point بر اساس یک اصل ابتدایی بسیار پایه ساخته شده است: مواردی را پیدا می‌کنید که در اطراف قرار دارند و سپس جلوی پروژکتورها نگه می‌دارید تا قفل درها را باز کنید تا به جلو بروید. ایده این است که سایه شی را کاملاً ردیف کنید تا با نمایه مربوط به آن مطابقت داشته باشد، خواه روی دیوار، قاب عکس یا درگاه باشد. به عنوان مثال: من با یک فانوس روبرو شدم که نورافکن را روی یک درگاه می‌تاباند. الگوی تزئینی درگاه شامل یک دایره خالی است. با برداشتن یک توپ از موجودی خود، آن را درست بالا نگه می دارم، آن را با الگوی تزئینی در مطابقت می دهم و در نتیجه قفل در را باز می کنم. آیتم‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، اما من فکر نمی‌کنم که بازی کاملاً به چیزی اختصاص داده شود که شما ممکن است بدبینانه آن را یک بازی تجلیل‌شده «میخ گرد در یک سوراخ گرد» بنامید.

دنیای Shadow Point اسرارآمیز است، و فقط بیشتر می‌شود و بیشتر پیشرفت کردم. در حالی که من فقط 20 دقیقه خوب را صرف بازی در نسخه ی نمایشی کردم، به سرعت طعم سختی هایی را که در نهایت در بازی چند ساعته پیش رویم قرار می گرفت، چشیدم. وقتی دختر ناپدید شد، به اتاق مجاور رفتم تا آینه ای پیدا کنم. در آنجا، صدای باریتون بلند کاپیتان پیکارد به من گفت که آینه آن چیزی نیست که به نظر می رسد، زیرا با هم شکلی متفاوت از اسطرلاب در دست من را منعکس می کند. تجربه دست اول را نیز تجربه کنید، زیرا قبل از شروع نسخه ی نمایشی مناسب، نگاهی دزدکی به تریلر بازی داشتم. Shadow Point همچنین به نظر می رسد که به بازیکن نوعی عینک دستی جادویی می دهد که ظاهر اجسام را تغییر می دهد. تریلر قرار است به زودی منتشر شود، اگرچه استودیو یک کلیپ سریع نیز ارائه کرد تا منظور من را نشان دهد. با وجود اینکه زمان محدودی برای غواصی داشتم، احساس می‌کردم که آموزش اصولی به سرعت انجام می‌شود در حالی که اساساً به من فضایی می‌دهد تا خودم پازل‌ها را بفهمم. اگر Coatsink به اندازه کافی مطمئن باشد که من را به حال خودم رها کند بدون اینکه دائماً یک همراه به من بگوید چه کار کنم (استوارت فقط بخش‌های اساسی داستان و معماها را در ادامه توضیح داد)، پس ممکن است واقعاً چیز جالبی در اختیار داشته باشیم. hands.

باز هم، زمانی که Quest راه اندازی شد، قرار است در بهار امسال منتشر شود. ما هنوز نمی دانیم که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، اما فرصت بزرگ بعدی فیس بوک برای حضور در صحنه، در کنفرانس توسعه دهندگان F8 آنها خواهد بود که در تاریخ 30 آوریل تا 1 می در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می شود. این فقط یک حدس و گمان سالم برای شماست.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا