زمان خم شدن راز قتل "ساعت های نامرئی" به زودی در کوئست عرضه می شود

ساعات نامرئی همچنین یک پیروزی در انیمیشن شخصیت‌ها و وفاداری گرافیکی کلی است. در یک پست Gamasutra، سازندگان کمی در مورد تصویربرداری سنتی از چهره و حرکت بازیگران زنده صحبت می‌کنند.

"در فیلمبرداری، ما باید داده‌ها را با دقت بسیار بسیار دقیقی دنبال می‌کردیم: این پروژه به میزان بی‌سابقه 2240000 فریم از داده‌های کاراکتر می‌رسد. موشن بیلدر. به این ترتیب، ثابت کرد که یکی از پیچیده‌ترین عکس‌برداری‌های حرکتی در تاریخ بازی‌های ویدیویی است. اما پس از پردازش، یک خط لوله نسبتاً معمولی برای جمع‌آوری داده‌ها در داخل موتور بود."

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا