به نام Flat2VR Studios، هدف این سرمایهگذاری ادغام بازیهای ویدیویی سنتی با تجربیات VR همهجانبه است و گفته میشود که توسعه دهندگان پیشرو را درگیر میکند. الیوت تیت، شریک Impact Reality، میگوید: از صحنه مودینگ VR تا ایجاد اقتباسهای VR با مجوز رسمی از بازیهای محبوب صفحهتخت. «جامعه Flat2VR ثابت کرده است که اشتهای فوقالعادهای برای تجربه بازیهای گرامی به روشی کاملاً جدید با واقعیت مجازی وجود دارد. و بنیانگذار جامعه Flat2VR. «با استودیوی Flat2VR، ما خوشحالیم که مستقیماً با بهترین توسعه دهندگان برای ایجاد نسخههای رسمی و باکیفیت واقعیت مجازی از عناوین معتبر، که مستقیماً در ویترین فروشگاههای VR مانند Meta Quest، PlayStation VR2 و Steam در دسترس هستند، با بهترین توسعهدهندگان کار میکنیم». همچنین با Team Beef، که به خاطر ارائه پشتیبانی VR ماسبق برای بازیهایی مانند Doom، Doom 3، Quake 3، Half-Life اصلی، و Return to Castle Wolfenstein معروف است، همکاری کرد.
به رهبری تیت، این استودیو شامل کهنهسربازان انتقال واقعیت مجازی «Cabalistic» است. و Raicuparta که به ترتیب به خاطر اقتباسهای واقعیت مجازی از بازیهایی مانند Half-Life 2 و Outer Wilds شهرت دارند. استودیو در حال حاضر در حال کار بر روی یک پورت رسمی واقعیت مجازی از یک بازی هنوز نامشخص است که قرار است در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 منتشر شود. در پلتفرم های اصلی VR.