Tomb Raider کلاسیک دهه 90 در Quest و Pico در بندر غیر رسمی تیم Beef VR می آید

برخلاف نسخه قابل پخش از طریق CitraVR، Team Beef می‌گوید که نسخه BeefRaiderXR یک درگاه واقعیت مجازی کامل خواهد بود، که هدف آن شامل هر چیزی است که شما انتظار دارید: ردیابی کامل 6DOF، یک POV اول شخص همه‌جانبه، سلاح‌های دارای دوتایی، و اقدامات با حرکت فعال. گروه، که به‌خاطر درگاه‌های VR مستقل مانند Duke Nukem 3D، Prey و Quake 4 شناخته می‌شود، می‌گوید که BeefRaiderXR پس از پایان توسعه به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد. مانند سایر پورت‌های بومی Quest، انتظار می‌رود این بازی از طریق SideQuest ارائه شود. ممکن است از خود بپرسید که چگونه ممکن است که Team Beef بتواند پورت یک بازی دارای حق چاپ را منتشر کند؟ حداقل در این مورد، BeefRaiderXR بر اساس بازسازی غیررسمی بازی اصلی OpenLara از Timur Gagiev (معروف به «XProger») است که نسخه درون مرورگر کلاسیک 1996 به طور کامل موتور بازی اصلی را برای WebGL بازسازی می‌کند. قابل ذکر است که Gagiev همچنین مدیر فنی بازی رسمی Tomb Raider I-III Remastered (2024) بود که در اوایل این ماه در Steam منتشر شد.

برای راه‌اندازی، Team Beef می‌گوید که پورت واقعیت مجازی آینده آن «هیچ گونه دارایی دارای حق نسخه‌برداری از بازی اصلی، و اینکه Tomb Raider اصلی برای بازی لازم است. طبق معمول، اگر می‌خواهید برای یادگیری بیشتر، توسعه را دنبال کنید یا به ساخت‌های در حال توسعه دسترسی اولیه داشته باشید، تیم مودینگ Patreon خود را اجرا می‌کند.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا