اساساً، در ابتدا یک پاور پوینت سریع دریافت خواهید کرد که مقدمه انیمه را خلاصه می کند، و سپس مستقیماً وارد آموزش می شوید. که به ماموریتهای کوچک مجزا تقسیم میشود: یعنی انجام کار، محو شدن به سیاهی - شستشو و تکرار تا زمانی که در حال حاضر به اولین و تنها ماموریت بازی برسید. من انتظار دارم در آینده یک آموزش کمتر از هم گسسته وجود داشته باشد، اما هی، این دسترسی اولیه است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. میتوانید اندامهای آنها را برش دهید، اگرچه بعد از یک دوره دوباره رشد میکنند، بنابراین باید با برش دادن در پشت گردن آنها را برای همیشه کوتاه کنید. برای انجام این کار، باید ابزار تحرک همه جانبه خود را قفل کنید و آن را جمع کنید، که شبیه به قلابهای گرپلینگ از سری Windlands است. آیا سرگرمکنندهترین بخش آن – چرخیدن در اطراف شهر محصور شده پر از ساختمانهای نمادین با سقف قرمز سری – واقعاً قدرت ماندگاری دارد و فقط به دستهای از تاب خوردن و بریدن تبدیل نمیشود. همچنین باید تعاملات تایتان را تشدید کرد، زیرا مسیریابی هوش مصنوعی بسیار مسدود و مصنوعی به نظر میرسد، و معمولاً میتوانید پس از مرگ تایتانها را از بین ببرید، که باعث میشود کمی از اولین لحظات «وای» هنگام پایین آوردن آنها برای اولین بار خراب شود. آنها همچنین میتوانند از یک بازنگری بصری بهره ببرند - اگرچه من میتوانم ببینم استودیو در تلاش است تا از نظر سبک بصری انیمه به دنبال چه چیزی باشد. نقاط اوج غیرقابل انکار هستند، همانطور که روی گردن یک تایتان قفل میشوید، و برشهای بزرگ و پر زرق و برق ایجاد میکنید، قرمز نشان میدهد که از تمام قدرت خود استفاده میکنید.
علیرغم برخی حرکتهای بسیار دیوانهکننده، به لطف ثابت بودن، تجربهای واقعاً راحت است. جلوه های بصری که شما را در حین پرواز در هوا احاطه می کنند - نوعی از خطوط سرعت که به طور مرتب در مانگا می بینید.
چند برد واضح دیگر نیز در اینجا وجود دارد. این بازی تا جایی که میتواند از رابط کاربری diegetic استفاده میکند و به شما یک قلم روی کاغذ میدهد تا فصلهایی را از گزارش ماموریتتان شروع کنید - مطمئناً جالبتر از استفاده از نشانگر لیزری در یک مانیتور دو بعدی. برای شروع ماموریت، حتی باید جان هنکاک خود را ترک کنید، که مانند یک لمس همهجانبه است. تیم کار خود را برای آنها قطع کرده است. همانطور که تریلر نشان میدهد، بصریها در نقاطی، اگر نه کاملاً زشت، احساس میکنند، و به نظر میرسد که از مشکلات پایداری رنج میبرند. این بازی همچنین نیاز به اضافه کردن حالت همکاری دو نفره دارد، که قرار است با نسخه 1.0 آن در اواخر امسال عرضه شود.
با این گفته، هنوز خیلی زود است که بگوییم که آیا Attack on Titan VR: Unbreakable به این شکل خواهد بود یا خیر. شما و دوست عاشق AoT خود در بازی VR قطعا باید بازی کنید. هنوز سوالات زیادی در مورد سطح و تنوع دشمن وجود دارد، و اینکه چه مقدار از داستان نقش خواهد داشت. سوپر طرفداران AoT احتمالاً بدون توجه به وضعیت بازی، مایل به پرش خواهند بود. من از این سری لذت می برم و شخصاً منتظر انتشار فصل های متوالی هستم تا ببینم بازی در واقع به کجا می رود. با این وجود، هزینه ورودی 5 دلاری به نظر یک قیمت صادقانه برای برنامهریزی توسعهدهنده باسابقه واقعیت مجازی UNIVRS است.
اگر کنجکاو هستید خودتان ببینید، میتوانید حمله به Titan VR: نشکن در دسترسی زودهنگام برای Quest 2/3/ را انتخاب کنید. حرفه ای