گزارش: Meta Actively Testing PC VR Cloud Gaming برای Quest

ذکر ابر 'Avalanche' ظاهراً عملکرد پخش جریانی رایانه شخصی واقعیت مجازی در نسخه 24 سفت‌افزار Quest که در اواخر سال 2020 منتشر شد، کشف شد. همان‌طور که توسط Tech گزارش شده است، تنها در آوریل امسال بود که داده‌کاوش و کاربر Reddit «Samulia» برای یافتن رشته زیر در میان‌افزار جستجو کردند. براد لینچ، تحلیلگر و یوتیوب:

AVALANCHE_CLOUD_GAMING_INFRA_ENABLED ("oculus_systemux:oculus_avalanche_cloud_gaming_infra_enabled")

سامولیا همچنین به این دلیل که لوگوی متا را قبل از انتشار رسمی از همه شرکت‌ها در ماه فوریه منتشر کرد، شناخته شده است آر هدست، پروژه کامبریا. لینچ، که برای کانال یوتیوب SadlyItsBradley شناخته می‌شود، اکنون ادعا می‌کند که درباره پخش جریانی مجازی رایانه شخصی ابری با شخصی که توانسته است به آن دسترسی داشته باشد، بحث کرده است و می‌تواند از راه دور یک بازی Asgard's Wrath (2020)، یک Oculus را بازی کند. انحصاری رایانه شخصی، در Quest 2.

کسی با من تماس گرفت (و در Reddit پست کرد) ادعا کرد که به عملکرد Avalanche Cloud PC VR Streaming دسترسی داشته است. یک جلسه UK Wifi5 https://t.co/Iulq6G24zX pic.twitter.com/gnZMkN0xzU

— Brad Lynch (@SadlyItsBradley) 27 مه 2022

اسکرین شات بالا رابط کاربری Quest درون هدست را نشان می دهد که دارای ویژگی ظاهراً غیرقابل دسترسی است. کاربران عادی، با یک دکمه راه‌اندازی در داخل بخش «ویژگی‌های تجربی» که می‌گوید: «فعال کردن بهمن (آلفا) – شروع جلسه بهمن». اگرچه ممکن است این واقعیت به این واقعیت تبدیل شود که آنها در بریتانیا هستند و باید به رایانه شخصی در ایالات متحده متصل می شدند. گوشه انحصاری برای بازی های ابری Quest. در گذشته، متا اقداماتی را برای ممنوع کردن برنامه‌های بازی ابری از فروشگاه رسمی Quest و App Lab انجام داده است، خروجی برنامه Meta دارای دستورالعمل‌های ارسال محتوا با سخت‌گیری کمتری است. شما فقط می‌توانید سرویس‌های بازی ابری شخص ثالث مانند PlutoSphere را از طریق ابزارهای بارگذاری جانبی مانند SideQuest دانلود کنید.

این ممکن است نشان دهد که متا در حال حاضر به دنبال ساخت سرویس بازی ابری رایانه شخصی واقعیت مجازی خود است، دقیقاً مانند آنچه در گذشته با صفحه‌نمایش تخت خود انجام می‌داد. بازی ابری در دو سال گذشته. قابل ذکر است، پروژه بازی‌های ابری صفحه تخت در حال حاضر توسط مدیر اجرایی سابق Oculus، Jason Rubin، هدایت می‌شود، که به شدت از محدودیت‌های ذاتی هدست‌های مستقل هنگام بسته‌بندی محتوای با کیفیت بالا آگاه است. از ژوئیه 2021، Rubin همچنین اکنون سرپرستی کلیه محتوای بازی در Meta، از جمله تولید AR/VR و Instant و Cloud Play Platform در داخل برنامه فیس بوک را بر عهده دارد.

در یک درآمد سه ماهه در اواخر سال 2020، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در محل تقاطع ابر فیس بوک صحبت کرد. ابتکارات بازی و VR:

"در طولانی مدت، من فکر می کنم که قطعه VR به وضوح وارد [استراتژی بازی ما] نیز خواهد شد. برخی از کارهای بازی ابری که ما انجام می‌دهیم، البته برای VR نیز مفید خواهند بود، و ما در حال ایجاد یک جامعه بزرگ پیرامون آن در Oculus هستیم. اما [سرویس بازی‌های ابری ما]... من فکر می‌کنم یک فرصت رشد و توانایی بسیار هیجان‌انگیز برای ارائه نوآوری‌های زیادی در سال‌های آینده خواهد بود.» ما امیدواریم در مورد برنامه‌های بازی ابری VR متا اطلاعات بیشتری کسب کنیم. و همچنین اولین هدست واقعیت ترکیبی آینده آن، Project Cambria، در کنفرانس سالانه Connect این شرکت در اواخر سال.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا