اولین به‌روزرسانی «Bonelab» در بیش از یک سال، پیشرفت‌هایی را برای Quest 3، Modding و Physics به ارمغان می‌آورد.

استودیو تغییرات را در یک به‌روزرسانی طولانی شرح داد و مجموعه‌ای از پیشرفت‌های اصلی ایجاد شده در ۱۸ ماه گذشته را نشان داد. Stress Level Zero می‌گوید که اینها عملکرد را بهبود بخشیده و تعدادی بهبود کلی را در بازی معرفی کرده‌اند و آنها را «تغییرات گسترده در زیر سر خود» می‌نامند. شامل چند زمینه کلیدی برای بهبود است: پیشرفت‌ها در ریگ پخش، به‌روزرسانی‌های SDK، و تعمیرات اساسی در Zone System، و گسترش دارایی‌های قابل تخم‌ریزی برای سازندگان سطح. این به دنبال پچ 3 است که در فوریه 2023 به صورت بتا منتشر شد و متعاقباً هرگز عمومی نشد. در مورد Quest 3، بازی اکنون دارای فیلتر ناهمسانگرد 4 برابری، رندرینگ بهبود یافته و کش بافت "بسیار" افزایش یافته است. می‌توانید در انتهای مقاله به هرکدام نگاه دقیق‌تری بیندازید.

به‌خصوص، به‌روزرسانی عظیم Patch 4 در دم یک مود از «volx64» ارائه می‌شود که کل Boneworks را به Bonelab می‌آورد و به شما امکان می‌دهد رایانه شخصی استرس سطح صفر را بازی کنید. بازی انحصاری VR در Quest برای اولین بار (و به صورت رایگان).

می توانید Bonelab را در Quest و همچنین روی هدست های رایانه شخصی VR از طریق Steam و Meta PC در دسترس پیدا کنید. فیزیکی تر، کارآمدتر، و احساس بهتری برای کنترل کردن. توجه ویژه‌ای به پوشش، تعامل با اهرم‌ها و قفسه‌ها، ضربه‌های کوچک هنگام تعامل، نشانه‌گیری اسلحه، پس زدن، اضافه کردن گردن فیزیکی و استخوان‌های پیچش فیزیکی روی بازوها، پایین بازوها و ران‌ها شد. به‌روزرسانی‌های SDK: پچ 4 می‌آید. در کنار یک به روز رسانی بزرگ در MarrowSDK که به طور خاص برای ایجاد سطح Mod طراحی شده است. اکنون با استفاده از مش‌های پیش‌نمایش Spawner بارگذاری‌شده دینامیک، اقلام قابل تخم‌ریزی را به راحتی قرار دهید! دیگر خبری از مش های VOID در همه جا نیست. این حتی با پالت‌هایی که توسط کاربران دیگر ایجاد شده‌اند نیز کار می‌کند.

مناطق: سیستم منطقه به طور کامل بازسازی شده، بازسازی شده، دوباره کار شده است، برای ایجاد سطح، ردیابی موجودیت مغزی و بهینه‌سازی عملکرد، دوباره ابزار شده است. این به مددرها این امکان را می‌دهد تا به صورت یکپارچه‌تر سطوح با کیفیت بالا را با مشارکت بازیکنان پیچیده‌تر ایجاد کنند. برای اطلاعات بیشتر لطفاً به مستندات به روز شده SDK Marrow مراجعه کنید!

Spawnables: اشیاء پویا قابل تخم ریزی (مواد مغزی) کتابخانه مواردی را پر می کنند که اکنون می توانید از آنها در ایجاد سطح خود استفاده کنید. با ارجاع به پالت Bonelab از Spawnable ها در پروژه مد خود، اکنون می توانید تقریباً هر شی Bonelab را به همان روشی که ما می توانیم قرار داده و تخم ریزی کنید. از آنجایی که این آیتم ها همه موجودات مغزی هستند، برای بهینه سازی در هر منطقه ردیابی و به صورت پویا حذف می شوند.

تغییرات اضافی: بسیاری از تغییرات بیشتر در مواردی مانند Spawngun UI، سازماندهی، بهبود کیفیت زندگی، دستگیره ها و تنظیمات سطح ایجاد شده است. . هزاران بهینه‌سازی بیشتر برای رندرینگ، بارگذاری، جریان دارایی، مجموعه‌های تعاملی، برخورددهنده‌ها، انسداد، مش، بافت‌ها، صداها، نقشه‌های نوری، سایه‌زن‌ها، مواد، مه، دسته‌بندی استاتیک، استفاده از حافظه، اندازه فایل دارایی و غیره انجام شده است. همه اینها همراه با یک پاسکاری عظیم و تعداد زیادی رفع اشکال از جمله خطاهای منطقی، مشکلات برخورددهنده، مقیاس‌های نادرست، اشکالات رابط کاربری، دوبار تخم‌ریزی اشیا، شکسته شدن اشیا در اثر تخم‌ریزی، اشتباهات بافت، ارجاعات نادرست، نفرین‌شده مرموز همراه است. ناهنجاری‌ها و لایت‌پروب‌های منفجر شده.

بارگیری اشتراک Mod.io: اکنون می‌توانید به حساب mod.io خود متصل شوید و مستقیماً همه مدهای مشترک را دانلود کنید. توجه: این فقط مودهای سازگار با این نسخه MarrowSDK و بالاتر را دانلود می کند. هنوز هم می‌توانید حالت‌های قدیمی‌تر را به صورت دستی نصب کنید، اما اگر به‌روزرسانی نشده باشند، احتمالاً با مشکل مواجه خواهند شد.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا