استودیوی «Superhot VR»: راه‌اندازی Quest با افزایش 300 درصدی درآمد نسبت به راه‌اندازی Rift

Superhot VR در ابتدا در 5 دسامبر 2016 به عنوان یک عنوان راه اندازی Oculus Touch به Rift آمد. بعداً با پشتیبانی از HTC Vive بر روی Steam قرار گرفت، که ظاهراً به بازی کمک کرد تا نمایه خود را به عنوان یک عنوان VR «باید بازی» بسازد.

با توجه به اینکه این بازی قبلاً به لطف نسخه بسیار موفق صفحه تخت عرضه شده در سال، از جذابیت نام تجاری خود سود برده بود. در سال 2016، افشای این که Superhot VR به میزان قابل توجهی از عرضه اولیه PC VR خود در روز اول فروش داشته است، می‌تواند به نرخ پذیرش بسیار بالاتر Oculus Quest اشاره کند.

«ما از استقبال فوق‌العاده بازیکنان در Quest شگفت‌زده شده‌ایم. Tom Kaczmarczyk، یکی از بنیانگذاران و کارگردان SUPERHOT، گفت: این یک قطعه سخت افزار برجسته است که به طرز هیجان انگیزی نزدیک به جادو است. "این یک کیفیت کاملاً جدید در VR را نشان می دهد. این لحظه نقطه عطفی برای صنعت است و اعداد فروش نشان می‌دهد که بازیکنان نیز چنین باوری دارند.» توجه به این نکته مهم است که Superhot VR در میان معدود بازی‌ها و برنامه‌هایی نبود که اجازه خرید متقابل با Rift را بدهد، به این معنی که هر کسی که قبلاً آن را داشت. از فروشگاه Oculus (و در نتیجه Steam) باید دوباره آن را خریداری کند. در هر صورت، واضح است که کاربران Quest به دنبال خرج کردن پول برای برنده‌های مطمئن بودند و به نظر می‌رسد که Superhot VR به راحتی این نقش را به عنوان یک بازی کم‌پلی با سبک فراوان برای راه‌اندازی ایفا می‌کند. هنوز Superhot VR را بازی نکرده‌اید، بررسی عمیق ما را بررسی کنید تا ببینید چرا ما آن را شایسته [9.1/10] کردیم.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا