خوب، وقتی می گویم "باید"، من به آنچه قبلاً بود فکر می کنم. واضح است که توسعه دهندگان به خوبی در مسیر خود برای شکستن آن مهره خاص و ساخت بازی های Quest هستند که به جنب و جوش و جزئیات PC VR نزدیک می شوند. و در حالی که برای رسیدن به آن ارتفاعات بصری به صد میلیون دلار بودجه توسعه نیاز ندارید (به Red Matter 2 در Quest مراجعه کنید)، مطمئناً برای رسیدن به مقیاس و عمقی که Asgard's Wrath 2 به آن دست یافته است، لازم است.
در اینجا نحوه توصیف سانزارو آمده است. آن: بیدار، نگهبان کیهانی - سرنوشت واقعیت در دستان شماست. در قلمروهای وسیعی که خدایان در آن زندگی میکنند، در تعقیب خدای حیلهگر لوکی، که تهدید میکند رشتههای جهان را از بین میبرد، سفر کنید. این به شما بستگی دارد که به طور یکسان با خدایان و هیولاها بجنگید و یکی از بزرگترین و حماسی ترین بازی های RPG اکشن را که تا به حال در VR تجربه کرده اید، انجام دهید. در کنار خدایان افسانه ای مصری، شما با جنگجویان مرگبار و موجودات افسانه ای الهام بخش از طریق نبردهای احشایی مبتنی بر فیزیک با سلاح ها و سبک های بازی منحصر به فرد می جنگید. قهرمانان فانی منحصربهفرد را در اختیار داشته باشید و حیوانات وفادار را به پیروان جنگجوی خود تبدیل کنید، همانطور که در یک دنیای زنده، پرسهگرد آزاد و زنده کاوش میکنید و معماهای شگفتانگیز در مقیاس خدا را حل میکنید.
حداقل تا این حد در سفر من برای شکست دادن بازی تمامقدم ، به نظر می رسد Asgard's Wrath 2 بیشتر از همه چیز دارد. فرصت های بیشتری برای سیاه چال زدن زیاد است، زیرا به نظر می رسد مناطق پنهان زیادی برای پاک کردن، معماهای محیطی برای حل کردن، و گنجینه هایی برای غارت فراتر از آنهایی که در خط جستجوی اصلی هستند وجود دارد. نقشهها نیز گستردهتر هستند و باعث میشوند که بیشتر شبیه یک بازی جهان باز باشد. اینطور نیست، اما هنوز هم به طرز چشمگیری بزرگ به نظر می رسد.
و در حالی که زیرسیستم های زیادی وجود دارد (در بررسی بیشتر در مورد آن) چیزی که به نظر می رسد دنباله از آن فاصله گرفته پیچیدگی مبارزه بود - که به نظر من در کل خوب است چیز عاقبت به طور قطع قابل دسترستر از Asgard’s Wrath اصلی است، که به شدت بر روی یک سیستم متقابل متمرکز شده بود، جایی که شما در آن بودید، تقریباً غیرممکن بود که زرههای دشمن را با ضربات استاندارد قبل از رسیدن به زیر شکم نرم دشمن سرنگون کنید. شما باید به عقب برگردید، یا درست بلاک کنید تا دفاع آنها را پایین بیاورید.
در اینجا، شما می توانید انتخاب کنید که به عقب برگردید، یا در غیر این صورت هک و بریده بریده شود تا به آرامی سپرهای دفاعی را از بین ببرید، که سقف مهارت را تا حدی کاهش می دهد (در تنظیمات عادی) ) ، اما اگر می خواهید کارآمدترین راه را برای مقابله با هر دشمنی می خواهید، همچنان می تواند گزینه ای را ارائه دهد. در پایان، نحوه مقابله با دشمنان به شما بستگی دارد، که به نظر یک سازش خوب است. اگر خیلی ارزان به نظر می رسد، ممکن است آنطور که در نظر گرفته شده با سیستم رزمی درگیر نباشید. در هر صورت، مبارزه فیزیکی و روان است، بنابراین فضایی را دور از تلویزیون، مانیتور، کودکان، حیوانات خانگی، و هر چیز دیگری که نمیخواهید به اندازه کافی مشتزنی کنید، باز کنید. لحظات واقعی "وای" به لطف برخی رئیسهای کاملاً عظیم، که تا کنون مانند برخوردهای واقعی احساس میشوند، و نه چیزهای از پیش برنامهریزیشده و پایانی که در غیر این صورت کمی بیش از حد "بازی" به نظر میرسند. همه چیز بسیار حماسی به نظر میرسد، که سرعت بسیار خوبی در Quest دارد، زیرا اکثریت قریب به اتفاق بازیهای Quest به دلیل بودجه محدود میشوند و دامنه آنها را کوتاهتر و کوچکتر میکند. تروپ های بازی، اگرچه بسیاری از آنها به اندازه کافی به VR ترجمه شده اند تا به اندازه کافی بومی در آنها ایجاد شود. به عنوان مثال صحنه های برش را در نظر بگیرید. RPG ماجراجویانه به درستی پر از آنها است، اما به جای اینکه به افراد دیگری که در یک صحنه مجازی بیش از حد بازی می کنند گیر کرده باشیم، یا در اطراف محیط تاب بخوریم تا زوایای مختلف «دوربین» را ببینیم، مانند بسیاری از بازی ها که متوجه نمی شوند سرمان نمی آید. 't دوربینها، به جای آن، اکشن را بهگونهای مشاهده میکنید که برای VR طبیعیتر به نظر میرسد. برشها تقریباً همیشه دارای حرکت خطی رو به جلو هستند، مانند سوار شدن بر پشت پرنده و تماشای یک برخورد سبک در حافظه یک شخصیت کلیدی.
مشاهده پست در imgur.com
یکی از چیزهای منظم در مورد AW2 انبوه پازلهای محیطی است. بسیاری از آنها به شما نیاز دارند که شکل خدای خود را داشته باشید و در نوعی تعاونی تک نفره فانی کوچک خود را به هدف هدایت کنید. این ممکن است پیدا کردن یک سیستم قلاب و قرقره، یا حرکت دادن سنگ ها برای متعادل کردن صحیح مجموعه ای از فلس های غول پیکر، در عین حال بازپس گیری فرم فانی خود برای کشیدن یک اهرم، یا پریدن روی یک سکو برای حرکت به جلو باشد. من هنوز در حال عبور از گوشت بازی هستم، اما تا اینجای کار احساس می کنم به اندازه کافی پر از این فرصت های گیج کننده است.
علاوه بر تلاش اصلی، در داخل بازی نیز یک مینی گیم سرکش وجود دارد که زندان شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. در برابر یک جدول جهانی میتوانید انتخاب کنید که با این کار درگیر شوید یا نه، فقط بدانید که اگر این کار را انجام دهید، میتوانید در واقع چیزهایی را برای نگهداری خرد کنید، که پیشرفت شما را در طول بازی آسانتر میکند.
در پایان، من نمیتوانم صبر کنم تا زمان بیشتری را اختصاص دهم. بازی Asgard's Wrath 2 تا آخر برای بررسی نهایی من. جایی که بازیهای دیگر به پایان میرسیدند، یا ما را در صخرهای رها میکردند، به نظر میرسد که دنباله بزرگتر (و احتمالاً بهتر) تازه شروع به جدا کردن لایهها میکند تا حماسهای را آشکار کند که قطعاً میتوانم بگویم ارزش تبلیغات را دارد و زمان پخش آن همچنین ارزش سرمایه گذاری روی یک کابل بلند یا هد بند باتری را دارد، تا مبادا امیدوار باشید هدست خود را حداقل 50 بار قبل از اتمام اعتبار شارژ کنید.