با ردیابی در مقیاس اتاق و بدون اتصال، «راکت خشم: تنیس روی میز» در تلاش عالی احساس می‌شود

راکت Fury به لطف ردیابی در مقیاس اتاق، واقعاً در Quest می درخشد، و نیازی به اتصال به رایانه نیست.

تا زمانی که فضا دارید، تنظیم کردن مقیاس اتاق آسان است (یا بزرگتر) فضاهای بازی با Quest. اگر فضای کافی داشته باشید، عملاً هیچ محدودیتی برای اینکه بتوانید توپ را در جلوی میز درگیر کنید، نخواهید داشت، به این معنی که حتی می‌توانید برای نجات یک ضربه دشوار، آن جهش‌ها و شیرجه‌ها را انجام دهید. از آنجایی که Quest نیازی ندارد که شما در جهت خاصی رو به رو شوید، من توانستم فضای موجود خود را با جهت دهی به میز پینگ پنگ مجازی در گوشه فضای پخش بیشتر مربعی ام به حداکثر برسانم. برای مانور دادن، باز کردن فضای کافی که هرگز احساس نمی‌کردم توسط مرز محدود شده‌ام و می‌توانم به طور طبیعی توپ را درگیر کنم که انگار در حال بازی کردن تنیس روی میز هستم. بازویم گرفتار می‌شود، یا وقتی می‌خواهم یک سیو ناامید کنم، به انتهای تتر می‌رسم و کامپیوترم را تکان می‌دهم. همراه با ردیابی کنترلر Quest که بازی را بدون هیچ مشکل قابل مشاهده ای کنترل می کند، نتیجه بسیار خوب است و به طرز شگفت انگیزی شبیه به پینگ پنگ واقعی است. یا میخ زدن به آن ضربه اسلم. تنظیمات فیزیک پیش‌فرض Racket Fury «Arcade» است که به طرز شگفت‌انگیزی کار خوبی برای خواندن مقاصد من انجام می‌دهد. تنظیم چرخش دست و پا به گونه‌ای که درست در دست من احساس شود ضروری بود، اما وقتی آن را شماره‌گیری کردم، می‌توانم توپ را در هر جهتی بچرخانم، به راحتی ضربه‌های جلو، عقب و ضربه‌های اسلم را بزنم، و همه اینها احساس می‌شود. به اندازه پینگ پنگ واقعی رضایت بخش است.

همچنین یک تنظیمات فیزیک شبیه سازی وجود دارد که برای رساندن توپ به جایی که می خواهید، دقت دست و پا زدن بیشتری را هم در موقعیت و هم در نیرو می طلبد. حالت شبیه‌سازی چالش بزرگ‌تری را ارائه می‌کند و در نوع خود سرگرم‌کننده است، اگرچه من به سمت تنظیمات Arcade متمایل شدم تا بتوانم کمتر روی دقت تمرکز کنم و بیشتر روی استراتژی کلی زمان، مکان و نحوه ضربه زدن به توپ به حریف تمرکز کنم. این تریلر معرفی بازی Quest برخی از فیزیک شبیه‌سازی را در عمل نشان می‌دهد:

من چند ساعتی را صرف مقابله با هوش مصنوعی در Racket Fury کردم و واقعاً از آن لذت بردم - در نهایت این یک پینگ پنگ است، و تصور می‌کنم هر کسی که از این بازی لذت می‌برد. بازی گاه به گاه همین احساس را خواهد داشت (فقط فراموش نکنید که چرخش دست و پا را تنظیم کنید!). علاوه بر این، می‌توانستم بازی را درگیر عضلات بالای بدنم احساس کنم. این دقیقاً یک تمرین نیست، اما یک ورزش اضافی در حین تفریح ​​هرگز چیز بدی نیست.

این بازی همچنین دارای یک حالت چند نفره است که من هیجان زده هستم که آن را امتحان کنم، هرچند که Quest هنوز منتشر نشده است، هیچ شریکی برای مبارزه در دسترس نیست. هنوز Racket Fury اجازه بازی متقاطع بین هدست‌های Quest و PC را می‌دهد، که باید آن را راهی عالی برای اتصال بازیکنان Rift، Vive و Quest کند.

به‌روزرسانی (16 مه 2019): توسعه‌دهنده Pixel Edge Games تأیید کرده است که Racket Fury این کار را انجام خواهد داد. از خرید متقابل بین Quest و Rift و همچنین چند نفره کراس پلتفرم پشتیبانی کنید. این اطلاعات به مقاله بالا اضافه شده است.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا