
متا به طور رسمی Quest Pro، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت را متوقف کرد.
متا به طور رسمی Quest Pro، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت را متوقف کرد.
آخرین به روز رسانی کوئست متا در سال، پیشرفت های بزرگی را در ردیابی دستی و استفاده از هدست به عنوان دسکتاپ مجازی با رایانه های ویندوزی به ارمغان می آورد. اما ممکن است مدتی طول بکشد تا ویژگیها به همه برسد.
StrikerVR، سازنده تجهیزات جانبی لمسی برای VR خارج از خانه، اعلام کرد که پیشسفارشهای Mavrik را باز کرده است، یک تفنگ لمسی واقعیت مجازی که برای مصرفکنندگان طراحی شده است. اکنون برای پیشسفارش با قیمت 499 دلار در دسترس است. StrikerVR میگوید 1000 دستگاه برای تحویل کریسمس در دسترس خواهد بود، با این ح
علیرغم قیمت 3500 دلاری Vision Pro که تقریباً 12 برابر گرانتر از Quest 3S 300 دلاری است، اپل و متا قرار است در آینده ای نزدیک رقبای مستقیم در فضای XR باشند. بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است اپل در حال بازنگری در استراتژی XR خود برای حرکت رو به جلو باشد، هرچند پس از رونمایی متا از نمونه ا
یکی از بزرگترین مشکلات توسعه دهندگان با ایجاد محتوای واقعیت ترکیبی برای Quest عدم دسترسی به دوربین های هدست است. این در حال تغییر است.
Quest از زمان انتشار نسخه اصلی در سال 2019، انتخابی رو به افزایش برای کاربران Steam بوده است و اکنون بیش از نیمی از هدست های VR متصل را به خود اختصاص داده است. اکنون آخرین بهروزرسانی 2.8.3 SteamVR Valve شامل چند ویژگی جدید است که کوئست را به یک هدست واقعیت مجازی رایانه شخصی بهتر از همیشه تبدیل میک
متا یک ویژگی جدید Acoustic Ray Tracing را منتشر کرد که به توسعهدهندگان کمک میکند تا صدای فراگیرتر را به بازیها و برنامههای VR خود اضافه کنند. فرآیند پیچیده شبیهسازی آکوستیک واقعی را که بهطور سنتی از طریق روشهای دستی کار فشرده به دست میآید، خودکار میکند. با ردیابی پرتوهای صوتی متا، این شرکت
Disembodied یک پلتفرمر منحصربهفرد است که به Quest میآید و به این سؤال پاسخ میدهد: چگونه میتوانید یک بازی «سنتی» کاملاً حول محور ردیابی دست بسازید؟
در طول دهه گذشته، من بسیاری از قلمهای VR مختلف را گزارش داده و آزمایش کردهام، اما هیچیک از آنها عملاً مورد توجه قرار نگرفتند. اما قلم جدید MX Ink برای Quest به لطف طراحی متفکرانه، ترکیب قوی برنامههای راهاندازی، و یکپارچگی دقیق با نرمافزار Quest، شانس واقعی برای مشروعیت بخشیدن به قلم VR به طور
لاجیتک امروز از یک قلم XR پرده برداری کرد که به عنوان اولین وسیله جانبی متحرک شخص ثالث متا کوئست عرضه میشود و خلاقانی را که در رسانههای دو بعدی و سه بعدی کار میکنند هدف قرار میدهد. لاجیتک می گوید: «هدست های آینده». این شرکت علاوه بر این تأیید کرد که از Quest Pro پشتیبانی نمیکند. گفته میشود که
Bonelab (2022)، دنبالهای از Stress Level Zero برای بازی فیزیکمحور بازی VR Boneworks (2019)، بهتازگی بهروزرسانی عظیمی را دریافت کرد که بیش از یک سال پیشرفتها را برای Quest 3 به همراه تعداد زیادی محتوای جدید برای Quest و PC VR به ارمغان میآورد. هدستها به طور یکسان.
متا سرانجام حالت سفر مورد انتظار را برای Quest 2 و Quest 3 ارائه می کند و ظاهراً یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Apple Vision Pro را هک می کند.
هوگو بارا، رئیس سابق VR متا، اخیراً با یک پست وبلاگی گسترده که حول محور Apple Vision Pro تمرکز دارد، بینش منحصربهفردی از صنعت XR ارائه کرده است. بارا هشدار می دهد که مانند اولین هدست مستقل Oculus Go این شرکت، تازگی در مورد مصرف محتوای معمولی احتمالاً به سرعت محو خواهد شد. با نگاهی به زمان خود در Me
Vision Pro کاملاً حول محور ردیابی دستی ساخته شده است در حالی که Quest 3 در درجه اول از کنترلرها استفاده می کند، اما از ردیابی دستی به عنوان یک گزینه جایگزین برای برخی محتواها نیز پشتیبانی می کند. اما کدام ردیابی دستی بهتر است؟ ممکن است از پاسخ تعجب کنید.
متا اعلام کرد که در حال ایجاد یک تغییر بزرگ در Workrooms است، فضای همکاری مجازی خود که هم کاربران VR و هم کاربران چت ویدیویی را به هم متصل می کند. این بازنگری قرار است بهبود یابد، اما مجموعهای از ویژگیها را نیز حذف کند، بنابراین متا به کاربران فعال پیشنهاد میکند قبل از عرضه بهروزرسانی در 30 مه،
بعد از اینکه اخیراً نسخهای از رقص لیزری را پخش کردم، سعی کردم سرم را در اطراف چیزی که آن را بسیار جذاب میکند بپیچم. و بالاخره به دلم نشست. این بازی مظهر نوعی از قوانین ساده است که می تواند هر روز معمولی در کودکی من را به یک ماجراجویی هیجان انگیز تبدیل کند. کف کاملاً پوشیده از گدازه است و لمس کردن
با انتشار Apple Vision Pro در طبیعت، این احتمال وجود دارد که خط Meta's Quest Pro به یک رقیب مستقیم تبدیل شود. و ما در واقع ایدهای داریم که یک Quest Pro 2 حتی بالاتر از چه شکلی میتواند باشد.
برنامه اجتماعی VR برجسته Rec Room به زودی آواتارهای تمام بدن دریافت می کند که به کاربران امکان می دهد یا از نوع استاندارد بدنه لوبیای شناور استفاده کنند یا با یک آواتار کاملاً ضمیمه شده آل-این را انتخاب کنند.
Valve امروز اولین برنامه خود را در یکی از پلتفرم های VR متا منتشر کرد. Steam Link به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی هدست Quest خود را به صورت بی سیم به SteamVR متصل کنند تا محتوای رایانه شخصی VR یا صفحه تخت را پخش کنند.
کمتر از یک هفته از راهاندازی، Quest 3 قبلاً درمان کامل iFixit را دریافت کرده است و نشان میدهد که واقعاً چقدر باریک (و تعمیر به ظاهر دشوار) هدست است. شهرام مختاری از
متا اعلام کرد که ابزارهای توسعهدهنده جدیدی را برای هدستهای Quest ارائه میکند تا آواتارها را واقعیتر کند. این شرکت همچنین از یک ویژگی انحصاری ردیابی بالاتنه Quest 3 رونمایی کرد که از دامنه بسیار گستردهتری از حرکات بدن پشتیبانی میکند. platform.
Meta Quest 3 کنترلکنندههای «Touch Plus» جدیدی را به همراه دارد که حلقه ردیابی را که از زمان Rift اولیه، بخشی از کنترلکنندههای VR مصرفکننده 6DOF این شرکت بوده، حذف میکند. اما این تنها تغییر نیست.
اپل برای Vision Pro آینده خود همه کاره با ردیابی دستی انجام می دهد، اما آیا ردیابی دستی واقعاً می تواند جایگزین کنترلرهای VR مناسب شود؟ متا، رقیب اصلی اپل در این فضا، آنقدر پیش نمیرود که ادعای خاصی را مطرح کند، با این حال این شرکت میگوید که بهبودهای اخیر ردیابی دستی Quest اکنون به لطف بهروزرسانی
اگر با کنترلرهای تازه طراحی شده Quest 3 شرکت که اواخر امسال عرضه می شود، با نام Touch Plus کنار نمی آیید، متا می گوید که گزینه تعویض کنترلرهای Touch Pro شرکت را خواهید داشت.
به نظر می رسد متا به دنبال افزایش تبلیغات برای هدست کوئست بعدی خود است، درست چند روز قبل از اینکه اپل از هدست خود رونمایی کند، زیرا مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، اولین هدست کوئست 3 را منتشر کرد که تعدادی از ویژگی های فاش شده قبلی در این فرآیند را تأیید می کند.
متا در حال انتقال پشتیبانی خود از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5.1 برای برنامه های ساخته شده برای پلتفرم Quest است. با این حال، دو مورد از ویژگیهای اصلی موتور برای موبایل طراحی نشدهاند، بنابراین مشکوک است که آنها را در Quest ببینیم.
متا بهروزرسانی v50 را برای Quest 2 منتشر کرد و برخی از ویژگیهای آزمایشی جدید را بهصورت مستقل به ارمغان میآورد که نه تنها هدفشان طبیعیتر کردن ناوبری UI با ردیابی دستی است، بلکه برای اولین بار چندوظیفهای برنامه دو بعدی را به Quest 2 میآورد.
علیرغم اخراجهای عمده از متا، این شرکت تأیید کرده است که نسل بعدی هدست مصرفکننده آن، Quest 3، برای عرضه در سال جاری برنامهریزی شده است. در حالی که برخی از ویژگیهای Quest Pro را به کار میگیرد، همه آنها جهش نخواهند کرد.
متا هنوز سرویسهای کولوکیشن را برای کل پلتفرم Quest ارائه نکرده است - به این معنی که یک جفت هدست Quest 2 نمیتوانند به طور خودکار یکدیگر را در یک فضای فیزیکی یکسان ببینند - اگرچه این برای آخرین هدست آن، Quest Pro کاملاً صادق نیست.
Quest Pro بالاخره معرفی شد، و در حالی که هدست بسیار گرانتری است، مردم به ناچار علاقه مند هستند که بدانند چگونه آن را با بهترین هدست بعدی متا، Quest 2 مقایسه میکند. بنابراین در اینجا ما به سمت مشخصات Quest Pro در مقابل Quest 2 میپردازیم. در کنار هم قرار دهید و معنای واقعی آنها را با جزئیات توضیح د
هدست جدید متا Quest Pro شامل کنترلرهای Touch Pro است که با ارتقاءهای مختلف همراه است و آنها با Quest 2 نیز کار خواهند کرد. و شاید هیچ مدرک واضحتری از این وجود نداشته باشد که این شرکت زمان گذاشته تا کنترلکنندههای Touch Pro جدید خود را با هر دو هدست سازگار کند. Quest Pro Hands-on – The Dawn of the
Immersed، یک استارت آپ که به خاطر برنامه بهره وری متمرکز بر کار خود برای VR شناخته می شود، ممکن است کمی زودتر از قبل دست به کار شده باشد، زیرا این شرکت یک کلیپ کوتاه از آنچه به نظر می رسد هدست واقعیت ترکیبی پروژه کامبریا آینده متا (معروف به Quest Pro) است را منتشر کرده است.
بهروزرسانی نرمافزار Quest v43 قبلاً در کانال آزمایش عمومی منتشر شده است، اما اکنون به نظر میرسد متا در حال آماده شدن برای باز کردن تعدادی از گزینههای ضبط ویدیویی طولانی مدت است، مانند توانایی ضبط در نسبت تصویر 16:9. علاوه بر این، به نظر میرسد برخی تنظیمات خاص برای هدست آینده این شرکت Project Ca
متا یک بهروزرسانی جدید Quest را ارائه کرد که مواردی را که قبلاً فاش شده بود، مانند قفلهای مبتنی بر برنامه و پشتیبانی از ردیابی صفحه کلید بیشتر، اما همچنین برخی ویژگیهای جدید که شرکت امیدوار است اعتماد بیشتری به حریم خصوصی کاربر، از جمله رمزگذاری، القا کند، به هدست میآورد. برای چت های متنی و صوتی
در کنار اعلام این که Quest 2 ردیابی دستی بدون کنترل ارتقا یافته است که استحکام را بهبود می بخشد، متا فاش کرد که به توسعه دهندگان منتخبی از قبل دسترسی به این فناوری داده است، برخی از آنها از آن برای بهبود مستقیم برنامه های خود استفاده می کنند.
متا امروز "پیشرفت های عمده" را در مورد قابلیت ردیابی دست بدون کنترلر Quest 2 اعلام کرد. گفته میشود که «رویکرد بینایی کامپیوتری و یادگیری ماشینی بازسازیشده» بهطور خاص قابلیت اطمینان را برای دستهای همپوشانی یا حرکت سریع و حرکات خاص بهبود میبخشد. بهروزرسانی SDK و OS برای فعال کردن این قابلیتهای
در مورد آخرین آواتارهای متا که بیانی چشمگیر را در کنار هم قرار می دهند، سر و صداهای زیادی در مورد فقدان کامل پاها وجود دارد. در حالی که امروزه ردیابی تمام بدن با سیستمهای ردیابی بیرونی هم مطلوب است و هم قابل دستیابی است، متا فکر نمیکند که با ردیابی درون به بیرون در هدستهایی مانند Quest 2 قابل اجر
از زمان عرضه در سال 2019، Oculus Quest با دور شدن از رایانه شخصی، یک تغییر عمده در استراتژی VR فیس بوک را نشان داده است. Quest 2 که در اکتبر 2020 راه اندازی شد، به محبوب ترین هدست VR در بازار تبدیل شده است. با احساس کشش، این شرکت به شدت هدستها را با ویژگیهای جدید بهروزرسانی میکند و آنها را در ز
متا بهروزرسانی نسخه 37 را برای Oculus Quest و Quest 2 ارائه میکند که بهبودهایی در کیفیت زندگی مانند بهینهسازی رابط و پشتیبانی ردیابی برای صفحهکلید جادویی اپل ایجاد میکند. یک ویژگی جدید به اشتراک گذاری پیوند وعده می دهد که در نهایت ارسال لینک ها از تلفن شما به هدست شما را آسان می کند، و گسترش بر
Oculus قصد دارد قابلیتهای واقعیت ترکیبی Quest را با ابزارهای جدیدی باز کند که به توسعهدهندگان اجازه میدهد برنامههایی بسازند که هوشمندانهتر با اتاق واقعی کاربر ادغام شوند. در آینده نزدیک، توسعه دهندگان همچنین مجاز خواهند بود برای اولین بار برنامه های واقعیت ترکیبی را از طریق فروشگاه Quest یا Ocu
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، در ماه می درباره ایده هدست Quest Pro صحبت کرد و گفت که این هدست می تواند شامل سنسورهایی برای ردیابی چهره و چشم باشد. انتشار میانافزار v32 برای Oculus Quest در ماه گذشته ظاهراً تأیید میکند که این شرکت در حال پیشبرد این دستگاه است، زیرا حاوی ارجاع پنهانی به هدست Oculu
مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، برای مصاحبه ای با CNET صحبت کرد و در مورد پیشرفت این شرکت در نسل بعدی دستگاه های واقعیت مجازی، یعنی آنچه ممکن است در هدست مستقل «Oculus Quest Pro» گنجانده شود، صحبت کرد.
در حالی که Oculus برای درک عملکرد برنامههای جداگانه در فروشگاههای VR خود چیز زیادی بهصورت عمومی ارائه نمیکند، میتوان با نگاه کردن به برنامهها نسبت به یکدیگر اطلاعاتی را به دست آورد. در اینجا یک عکس فوری از 20 بازی و برنامه برتر Oculus Quest تا نوامبر 2020 آمده است.
Oculus Quest 2 از امروز با عرضه نرم افزار v23 که انبوهی از پیشرفت ها را برای هدست به ارمغان می آورد، به روز رسانی بزرگی دریافت می کند، از جمله راه اندازی ویژگی ردیابی تناسب اندام "Oculus Move". بسیاری از بهروزرسانیها از Quest اصلی نیز سود میبرند.
Oculus Quest 2 دنبالهای از کوئست 2019 اصلی فیسبوک است که نمایشگر با وضوح بالاتر، نرخ تازهسازی بالاتر، وزن کلی کمتر و چیپست قدرتمندتر Qualcomm Snapdragon XR2 را ارائه میدهد. حذف کردن Quest 2 بیشتر قسمتهای داخلی هدست را نشان میدهد که برای دیدن همه پخش میشود.
بهروزرسانی جدید منتشر شده برای مرورگر Oculus در Quest شامل پشتیبانی از ردیابی تمام انگشتان برای پروژههای WebXR میشود.
هنوز هیچ برنامه جامعی برای یادگیری زبان اشاره در VR وجود ندارد، با این حال یک دانشجو در بخش علوم کامپیوتر دانشگاه علوم کاربردی برن از ردیابی دستی بومی Oculus Quest استفاده میکند تا ببیند چقدر ممکن است به این هدف نزدیک شویم.
فیس بوک در اواخر سال گذشته ردیابی دست بدون کنترل را در نسخه بتا در Oculus Quest معرفی کرد و از آن زمان تا کنون این ویژگی "تجربی" باقی مانده است. این هفته، این شرکت میگوید ردیابی دستی Quest به عنوان یک ویژگی کامل عرضه میشود و برنامههای ردیابی دستی شخص ثالث هفته آینده راهاندازی میشوند.
به افتخار اولین سالگرد Oculus Quest امروز، فیس بوک اعلام کرد که هدست محبوب VR مستقل یک ویژگی جدید 'Playspace Scan' دریافت می کند تا سیستم Guardian خود را قادر به شناسایی اشیایی کند که می توانند شما را در حین بازی بیدار کنند.
یک بهروزرسانی بتا SteamVR امروز ردیابی را هنگام استفاده با Oculus Quest از طریق Oculus Link بهبود بخشید.
ردیابی دستی در Quest بهعنوان یک ویژگی آزمایشی در اواخر سال 2019 عرضه شد، اما Oculus به آن اجازه میدهد تا قبل از پذیرش برنامههای شخص ثالث با ردیابی دستی، این قابلیت را انجام دهد. در همین حال، این شرکت اسناد توسعهدهنده جدیدی را منتشر کرده است که بهترین روشها را برای کار در محدودیتهای ردیابی دستی
Until You Fall در اوت 2019 در Steam و Oculus با دسترسی اولیه راه اندازی شد. این بازی ما را با سیستم مبارزه غوغا VR عالی خود تحت تاثیر قرار داد. علیرغم بررسیهای مداوم بالا، بازی تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب نکرده است، و توسعهدهنده شل گیمز را مجبور میکند تمرکز توسعه را به سمت پشتیبانی از ه
Oculus Quest شامل یک نوار لغزنده IPD در پایین هدست است که فاصله بین لنزها را برای هماهنگی ایده آل با چشم کاربر تنظیم می کند که برای راحتی و وضوح بصری مهم است. با این حال، از زمان راهاندازی، هیچ راهی برای اطلاع از عرض واقعی تنظیم IPD وجود ندارد، و به کاربران اجازه میدهد تا حدس بزنند که آیا آن را در
Oculus هفته گذشته ردیابی دستی را در Oculus Quest به عنوان یک ویژگی آزمایشی عرضه کرد، اما این شرکت میگوید که منتظر بازخورد است قبل از اینکه متعهد شود این قابلیت را به جدیدترین هدست رایانه شخصی خود، Rift S.
Oculus امروز اعلام کرد که ردیابی دستی در Quest با عملکردهای اولیه در این هفته شروع خواهد شد. یک SDK ردیابی دستی هفته آینده در دسترس خواهد بود و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های شخص ثالثی را ایجاد کنند که از ویژگی جدید استفاده می کنند. انتظار می رود این ویژگی تا اوایل سال 2020 راه ا
Oculus سرانجام فاش کرد که Quest ورودی ردیابی دستی بدون کنترل را دریافت می کند. هفته گذشته این ویژگی را در Oculus Connect 6 آزمایش کردیم و تحت تأثیر قرار گرفتیم. ردیابی دستی در را به روی طیفی از موارد استفاده معمولی باز می کند که جذابیت هدست را گسترش می دهد، اما تجربیات اصلی بازی همچنان به دقت و قابل
مدیر ارشد فناوری Oculus و برنامهنویس افسانهای جان کارمک اخیراً در توییتر توضیح داده است که چرا Rift S هنوز ارزش خرید دارد، حتی اگر Oculus Quest به زودی توانایی اجرای بازیهای Rift را از طریق Oculus Link دریافت کند. ویژگی نرمافزاری در Oculus Connect هفته گذشته، که به Quest اجازه میدهد اساساً با ا
امروز در Oculus Connect 6، CTO John Carmack به کارهایی که شرکت روی Oculus Link انجام داده است، ویژگی Quest که به زودی به هدست اجازه می دهد تا برای اجرای بازی های Rift به رایانه شخصی متصل شود. امروز این به یک کابل USB3 نیاز دارد، اما کارمک گفت که گام طبیعی بعدی این است که در نهایت این کابل بی سیم خوا
اواخر امسال، Oculus Quest به لطف پشتیبانی از برنامههای Oculus Go از طریق شبیهسازی رسمی، به مجموعهای از محتوای VR جدید دسترسی پیدا خواهد کرد. یک لایه سازگاری که Quest را به عنوان Go گزارش میکند و کنترلکننده Go را برای برنامههای قدیمی شبیهسازی میکند." این ویژگی در اواخر سال جاری اضافه خواهد شد
Oculus Quest و Rift S از ردیابی داخلی مشابهی استفاده میکنند که به دوربینهای روی هدستها متکی است تا نه تنها سر کاربر، بلکه دستهای او را نیز ردیابی کند. در حالی که این در بسیاری از موارد به خوبی کار میکند، در هنگام راهاندازی، زمانی که دستها را خیلی نزدیک به هدست میکردیم، چیزی شبیه به مرده وجود
First Contact Entertainment، استودیو پشت Firewall Zero Hour (2018) و Rom Extraction (2016)، امروز یک شوتر چندنفره جدید به نام Solaris Offworld Combat را معرفی کرد.
Racket Fury: Table Tennis VR از زمان عرضه در سال 2017، یک پیشنهاد پینگ پنگ واقعیت مجازی برای هدستهای موجود بوده است. تأیید شده است که این بازی در کنار Oculus Quest عرضه میشود، که مزایای جالبی را به همراه دارد که باعث میشود یک پینگ پنگ واقعیت مجازی بسیار قانعکننده باشد. تجربه.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک امروز در F8، کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت، روی صحنه رفت و اعلام کرد که هم هدست مستقل Oculus Quest و هم هدست Rift بعدی، Rift S، اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند. علاوه بر این، او با اعلام اینکه همه افراد حاضر در F8 یک Oculus Quest رایگان دریافت خواهند کرد، حض
فیسبوک امروز اعلام کرد که هدست VR مستقل مورد انتظار آنها، Oculus Quest، اکنون برای پیش خرید در دسترس است. هدست واقعیت مجازی موبایل که قیمت آن از 400 دلار شروع می شود، قرار است در 21 ماه مه همراه با هدست واقعیت مجازی رایانه شخصی Rift S در 22 کشور جهان عرضه شود. خرید هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه
Oculus Rift S را معرفی کرده است، بهروزرسانی سختافزاری افسانهای هدست که با خود تغییرات مختصری در مشخصات و چند تغییر دیگر در Rift اصلی به ارمغان میآورد که این شرکت امیدوار است برای تازه واردان در بازیهای PC VR جذاب باشد. با توجه به اینکه هدست مستقل Oculus Quest و Rift S هر دو با همان قیمت 400 دلا
Oculus Quest، هدست مستقل 6DOF VR که به تازگی معرفی شده است (پروژه سابق سانتا کروز)، به طور کامل در Oculus Connect امسال با وعده ارائه تجربههای بسیار Rift مانند در فرم فاکتور موبایل، نمایش را ربود. اخبار زیادی پیرامون این هدست و برنامههای آتی آن مانند SUPERHOT VR وجود داشت، اما چیزی که به نظر میرس
جان کارمک، برنامهنویس افسانهای و مدیر ارشد فناوری Oculus، امروز در Oculus Connect روی صحنه رفت تا یکی دیگر از سخنرانیهای معروف خود را بدون فیلمنامه و جریان فکری داشته باشد. کارمک در معماری پلتفرم VR موبایل شرکت نقش مهمی داشت، بنابراین وقتی در مورد هدست مستقل 3DOF Go صحبت میکند، تقریباً همه به آن
Superhot VR (2016)، تیراندازی فوقالعاده موفق واقعیت مجازی آهسته، به Oculus Quest تازه معرفیشده میآید.
Oculus امروز جزئیاتی را در مورد سیستم ردیابی Insight هدست جدید Quest ارائه کرد. به گفته Oculus، ردیابی از داخل به بیرون «فراتر از مقیاس اتاق» است و تجربههایی در مقیاس بزرگ را امکانپذیر میکند که به بازیکنان اجازه میدهد به صورت فیزیکی در فضاهای بزرگ حرکت کنند. علاوه بر این، Oculus Quest به سیستم آ