پلتفرم اجتماعی VR متا اکنون به هر کشوری میآید پلتفرم اجتماعی واقعیت مجازی متا Horizon Worlds برای همه در دسترس نبوده است، زیرا این شرکت استفاده از برنامه را تنها به چند کشور محدود کرده است. اکنون به درستی در هر منطقهای که Quest پشتیبانی میشود منتشر میشود.
متا آواتارها بالاخره در کوئست پا می گیرند متا یک بهروزرسانی نرمافزار Quest را از طریق کانال آزمایشی عمومی خود (PTC) منتشر کرد که به کاربران امکان میدهد قبل از اینکه ویژگیهای جدید را به همه ارائه کنند، انتخاب کنند تا ویژگیهای جدید را امتحان کنند. در میان بهروزرسانی v57 PTC، ویژگیای وجود دارد که بهطور قابلتوجهی در آواتارهای متا وجود
Quest Pro در مقابل Quest 2: Beyond the Paper Specs Quest Pro بالاخره معرفی شد، و در حالی که هدست بسیار گرانتری است، مردم به ناچار علاقه مند هستند که بدانند چگونه آن را با بهترین هدست بعدی متا، Quest 2 مقایسه میکند. بنابراین در اینجا ما به سمت مشخصات Quest Pro در مقابل Quest 2 میپردازیم. در کنار هم قرار دهید و معنای واقعی آنها را با جزئیات توضیح د
نقد و بررسی "Pistol Whip" - Shooting for the Flow State Pistol Whip که قبلاً بهخاطر مجموعههای ماجراجویی واقعیت مجازی خطی و داستان محور The Gallery شناخته میشد، تغییر شگفتآوری برای Cloudhead Games به ژانرهای ریتم و تیراندازی VR است. هر چند ممکن است شگفتانگیز باشد، استودیو برای ترکیب این دو مورد قوی قرار میدهد، با یک «تیرانداز ریتم» که بدن شما را به
Oculus: "در نهایت ما دوست داریم Quest PC Tethering بی سیم باشد" امروز در Oculus Connect 6، CTO John Carmack به کارهایی که شرکت روی Oculus Link انجام داده است، ویژگی Quest که به زودی به هدست اجازه می دهد تا برای اجرای بازی های Rift به رایانه شخصی متصل شود. امروز این به یک کابل USB3 نیاز دارد، اما کارمک گفت که گام طبیعی بعدی این است که در نهایت این کابل بی سیم خوا
بهروزرسانی Quest و Rift S پیشرفتهایی در ردیابی کنترلر به ارمغان میآورد Oculus Quest و Rift S از ردیابی داخلی مشابهی استفاده میکنند که به دوربینهای روی هدستها متکی است تا نه تنها سر کاربر، بلکه دستهای او را نیز ردیابی کند. در حالی که این در بسیاری از موارد به خوبی کار میکند، در هنگام راهاندازی، زمانی که دستها را خیلی نزدیک به هدست میکردیم، چیزی شبیه به مرده وجود
Oculus CTO لیست علاقه مندی ویژگی های Oculus Go نسل بعدی را بررسی می کند جان کارمک، برنامهنویس افسانهای و مدیر ارشد فناوری Oculus، امروز در Oculus Connect روی صحنه رفت تا یکی دیگر از سخنرانیهای معروف خود را بدون فیلمنامه و جریان فکری داشته باشد. کارمک در معماری پلتفرم VR موبایل شرکت نقش مهمی داشت، بنابراین وقتی در مورد هدست مستقل 3DOF Go صحبت میکند، تقریباً همه به آن