Oculus Quest 2 راه اندازی بسیار موفقی را جشن گرفته است، به طوری که برخی از توسعه دهندگان می گویند که از زمان عرضه هدست مستقل در 13 اکتبر شاهد جهش چشمگیر در فروش و تعامل در بازی های خود بوده اند. اکنون مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، در جلسه سرمایه گذاران شرکت در سه ماهه سوم فاش کرده است که پیش خریده
با فاش شدن Quest 2، فیس بوک بی سر و صدا قیمت ورودی نسخه تجاری هدست خود را کاهش داد. نسخه متمرکز 128 گیگابایتی Quest اصلی با قیمت 1000 دلار. این دو برابر قیمت نسخه مصرف کننده است، اما همراه با نرم افزارهای تخصصی، مجوزها و پشتیبانی برای شرکت ها است. اکنون کمتر از چهار ماه بعد، فیس بوک قیمت ورودی را به