
Cold VR (2025) توسعه دهنده Allware و Perp Games Games اعلام کرد که تیرانداز با الهام از ابرخودرو خود ماه آینده میزبان به روزرسانی ها در یک نسخه جدید VR است: Sub-Zero Edition.
Cold VR (2025) توسعه دهنده Allware و Perp Games Games اعلام کرد که تیرانداز با الهام از ابرخودرو خود ماه آینده میزبان به روزرسانی ها در یک نسخه جدید VR است: Sub-Zero Edition.
انتشار سیستم عامل Horizon آینده متا ، چند مورد دیگر از ویژگی های مفید Vision Pro را برای جستجوی ، از جمله یک دوربین سلفی با چت تصویری برای آواتارها و احتمالاً توانایی به اشتراک گذاری ویندوز با سایر کاربران در هنگام فضای اجتماعی در خانه خود در فضای اجتماعی خود قرار داده است. به روزرسانی V76 برنامه ها
Schell Games and Innersloth اعلام کرد که پشتیبانی Flatscreen در میان ایالات متحده VR (2022) قرار دارد ، این به معنی Crossplay برای بازیکنان VR و PC است. برای اولین بار به کاربران رایانه شخصی. بازی های Schell که در میان ایالات متحده تأیید شده است ، به کاربران PC اجازه می دهد تا با بازیکنان VR در تمام
NVIDIA در CES 2025 اعلام کرد که پشتیبانی گستردهاش از پلتفرم بازی ابری GeForce NOW از Apple Vision Pro، Meta Quest 3 و 3S و هدستهای Pico را ارائه میکند. امکان پخش عناوین بومی VR - اما در عوض دسترسی به بازیهای استاندارد قابل پخش در Windows، Mac، Android، iOS، و دستگاههای بازی دستی.
کیف حمل هدست واقعیت مجازی خود را آماده کنید، زیرا اگر در این فصل تعطیلات به خانواده خود میروید، بازیهای فوقالعادهای زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که برای اولین بار در تمام سنین خود را به نمایش بگذارید. اکنون نزدیک به یک دهه است، اما بسیاری از مردم هنوز آن را امتحان نکردهاند - یا بد
کیف حمل هدست واقعیت مجازی خود را آماده کنید، زیرا اگر در این فصل تعطیلات به خانواده خود میروید، بازیهای فوقالعادهای زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که برای اولین بار در تمام سنین خود را به نمایش بگذارید. اکنون نزدیک به یک دهه است، اما بسیاری از مردم هنوز آن را امتحان نکردهاند - یا بد
یکی از بزرگترین موفقیتهای VR، Gorilla Tag، گسترش حالت ایجاد سطح آزمایششده قبلی و تبدیل آن به بخشی دائمی از بازی است. بهاصطلاح «بلاکهای میمون» به دوستان اجازه میدهد با هم بسازند و سپس درون ساختههای مشترک خود بازی کنند. در همین حال، استودیو سازنده بازی رو به رشد اجتماعی VR Digigods اخیراً ۲.۶ می
فصل 2024-25 NBA فرا رسیده است و متا مجدداً با NBA همکاری کرده است تا بازی های فراگیر 180 درجه را به Quest بیاورد.
Magnopus، استودیوی XR کهنهکار پشت ماموریت: ISS (2017)، Alo Moves XR را راهاندازی کرد، یک برنامه تناسب اندام واقعیت ترکیبی جدید برای Quest که از عکسهای سه بعدی حجمی برای ارائه کلاسهایی از استادان برتر تناسب اندام در یوگا، پیلاتس و تمرکز حواس استفاده میکند.
FRENZIES یک تیرانداز در عرصه جدید از استودیوی کهنهکار واقعیت مجازی nDreams است که امروز بهصورت رایگان در دسترس اولیه قرار میگیرد و استعداد بصری زیادی را به همراه فهرستی از حالتهای بازی که طرفداران این ژانر میشناسند و دوست دارند، به ارمغان میآورد.
علیرغم قیمت 3500 دلاری Vision Pro که تقریباً 12 برابر گرانتر از Quest 3S 300 دلاری است، اپل و متا قرار است در آینده ای نزدیک رقبای مستقیم در فضای XR باشند. بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است اپل در حال بازنگری در استراتژی XR خود برای حرکت رو به جلو باشد، هرچند پس از رونمایی متا از نمونه ا
یکی از بزرگترین مشکلات توسعه دهندگان با ایجاد محتوای واقعیت ترکیبی برای Quest عدم دسترسی به دوربین های هدست است. این در حال تغییر است.
در جریان رونمایی بزرگ Quest 3S متا کانکت دیروز، جایی که این شرکت برای اولین بار هدست 300 دلاری را به نمایش گذاشت، متا اعلام کرد که یک برنامه جدید را نیز به طور انحصاری برای Quest 3 منتشر می کند که به شما امکان می دهد فضاهای واقعی عکس را کشف کنید. و آنها مانند عکسهای 360 که در Google Street View خو
تقریباً دو سال پیش، متا اعلام کرد که فضای اجتماعی Quest، Horizon Home، به کاربران امکان میدهد ویدیوهای YouTube را با هم تماشا کنند - کاری که ما مدتها آرزو میکردیم انجام آن در VR آسان باشد. با این حال، زمانی که این ویژگی هرگز از در خارج نشد، هیجان کاهش یافت. اکنون این شرکت میگوید مشاهده اجتماعی Y
Quest ایرپلی ندارد، اما به خاطر عدم تلاش نیست. در پستی در X، اندرو 'بوز' بوزورث، مدیر ارشد اجرایی متا، میگوید که این شرکت خوشحال است که «افزایش سنگین» را برای آوردن جریان رسانهای اپل به کوئست انجام دهد – در صورتی که اپل اجازه دهد. Oculus اخیراً در X پست کرد که در زمانی که در Meta بود "همیشه می خوا
Unity Cube یک بازی بیطرفانه وحشتناک است که برای آزمایش محدودیتهای محتوای Quest که Meta به برنامه آزمایشناپذیر App Lab خود اجازه میدهد را آزمایش کند. آزمایش به اثبات ارزش خود ادامه می دهد. اکنون که Meta App Lab را منحل کرده است، The Unity Cube به فروشگاه اصلی Quest منتقل شده است و نشان داده است ک
چند راه عالی برای بازاریابی بازیهای VR وجود دارد، اما مسلماً هیچیک بهتر از نشان دادن افراد واقعی غوطهور در محیطهای مجازی به لطف ضبط واقعیت ترکیبی وجود ندارد. در حالی که متا ابزار ضبط واقعیت مختلط (MRC) خود را دارد، این شرکت با استفاده از برنامه شخص ثالث LIV به عنوان راه حل رسمی خود یک گام از توس
Asgard’s Wrath 2 به راحتی بزرگترین بازی Quest اول شخص متا تا به امروز است. اما زمانی که تقریباً شش ماه پیش راه اندازی شد، مشخص شد که برای Quest 3، هدست پرچمدار این شرکت، بهینه سازی نشده است. بهروزرسانی جدید منتشر شده سرانجام آن را تغییر داد.
متا اعلام کرد که ویژگی «بازپخش فوری» را به Horizon Worlds میآورد، که به سازندگان و بازدیدکنندگان جهان اجازه میدهد تا کارهای خلاف خود را بدون نیاز به زدن «رکورد» در دوربینهای خود ثبت کنند.
استودیوی Caveman، تیمی که در شوتر VR تاکتیکی Contractors (2018) قرار دارد، اعلام کرد که بازی رقابتی بتل رویال Contractors Showdown در 25 آوریل به کوئست میرود.
متا سال گذشته اعلام کرد که Quest اصلی را غروب می کند، که برای اولین بار در سال 2019 منتشر شد. در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان برنامه های جدید از آن زمان استفاده از هدست تقریباً پنج ساله را به عنوان یک دستگاه پشتیبانی نمی کنند، اکنون این شرکت می گوید که در حال انتخاب از بین این هدست است. از آنجایی
متا یک ویترین واقعیت ترکیبی جدید را برای توسعه دهندگان Unreal Engine منتشر کرد که باید به شروع برخی از پروژه های Quest کمک کند که از اتاق شما به روش های تازه و جالبی استفاده می کنند. برای Unreal Engine 5.3 راه اندازی شد.
گزارشی از The Information هفته گذشته حاکی از آن بود که متا و گوگل در تلاش برای آوردن اندروید XR به کوئست مذاکره کردند. اندرو "بوز" باسورث، مدیر ارشد فناوری متا اکنون این گزارش را تایید کرده است و همچنین بیان می کند که نه تنها شرایط گوگل بسیار محدود کننده است، بلکه گوگل به طور فعال در حال برنامه ریزی
ARVORE، استودیوی پشت سری بازیهای Pixel Ripped VR، اعلام کرد که در حال توسعه یک بازی فوتبال واقعیت مجازی به نام PAWBALL است که هدف آن این است که شما را مانند گربهسانان به جهش و گلزنی برساند.
استودیو انحصاری MMORPG Zenith: The Last City (2022) Ramen VR در اوایل این ماه اعلام کرد که این بازی به زودی به Zenith: Nexus تغییر نام داد و در بحبوحه راهاندازی حالت رایگان بازی خود "Infinite Realms"، که استودیو آن را به نمایش گذاشت. برای تقویت تعامل کاربر استفاده می کند. نسخه بتای باز حالت اکنون ر
متا اعلام کرد که در نهایت به کاربران Horizon Worlds این امکان را میدهد که در صورت مشکوک شدن به نقض قوانین رفتار برنامه VR اجتماعی، درخواست تجدیدنظر کنند.
با انتشار Apple Vision Pro در طبیعت، این احتمال وجود دارد که خط Meta's Quest Pro به یک رقیب مستقیم تبدیل شود. و ما در واقع ایدهای داریم که یک Quest Pro 2 حتی بالاتر از چه شکلی میتواند باشد.
پلتفرم اجتماعی واقعیت مجازی Rec Room در حال آماده شدن برای راه اندازی یک بازی Co-op دیگر در این هفته است، این بار شما را با یک ماجراجویی با موضوع Teenage Mutant Ninja Turtled به فاضلاب می برد.
بعید است امسال شاهد معاملهای در مورد جدیدترین و بهترین نسخه مستقل VR متا، Quest 3 باشیم. با این حال، قبل از شروع فصل تعطیلات، شرکت قیمت Quest 2 را به تنها 250 دلار کاهش داده است. فروش از هم اکنون تا 31 دسامبر، نسخه 128 گیگابایتی از 300 دلار به 250 دلار و نسخه 256 گیگابایتی از 350 دلار به 300 دلار ک
NBA اعلام کرد که تعداد بازیهایی را که برای هدستهای Quest ضبط میکند با اختلاف زیاد افزایش میدهد و تعداد زیادی بازی همهجانبه ۱۸۰ درجه را برای دارندگان NBA League Pass به ارمغان میآورد.
متا در حال انتقال پشتیبانی خود از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5.1 برای برنامه های ساخته شده برای پلتفرم Quest است. با این حال، دو مورد از ویژگیهای اصلی موتور برای موبایل طراحی نشدهاند، بنابراین مشکوک است که آنها را در Quest ببینیم.
متا بهروزرسانی v50 را برای Quest 2 منتشر کرد و برخی از ویژگیهای آزمایشی جدید را بهصورت مستقل به ارمغان میآورد که نه تنها هدفشان طبیعیتر کردن ناوبری UI با ردیابی دستی است، بلکه برای اولین بار چندوظیفهای برنامه دو بعدی را به Quest 2 میآورد.
Horizon Worlds، پلتفرم اجتماعی VR متا برای کاربران Quest، با آزمایشهای آلفای فضاهای جدید فقط برای اعضا در حال گسترش است و به سازندگان اجازه میدهد تا حداکثر ۱۵۰ عضو حامل کارت را در دنیای خصوصی خود مدیریت کنند. متا میگوید همچنین برای اولین بار آماده میشود تا Horizon Worlds را روی دستگاههای غیر کو
اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) و متا اعلام کردند که در حال تمدید یک همکاری چند ساله هستند که قرار است راههای جدیدی را برای طرفداران بسکتبال به ارمغان بیاورد تا از بازیهای NBA League Pass در Quest لذت ببرند. (فیس بوک سابق) شریک رسمی بازاریابی و هدست واقعیت مجازی در NBA، NBA زنان (WNBA) و لیگ NBA G.
در طول دو سال گذشته متا هدستهای واقعیت مجازی خود را در آلمان به دلیل شکایت ضد انحصار در آن کشور نفروخته است که ادعا میکند ارتباط اجباری بین محصولات واقعیت مجازی خود و فیسبوک اقدامی ضدرقابتی است. اکنون به نظر می رسد که در شرف تغییر است، زیرا تنظیم کننده ها اعلام کرده اند که متا ممکن است به زودی را
متا هنوز سرویسهای کولوکیشن را برای کل پلتفرم Quest ارائه نکرده است - به این معنی که یک جفت هدست Quest 2 نمیتوانند به طور خودکار یکدیگر را در یک فضای فیزیکی یکسان ببینند - اگرچه این برای آخرین هدست آن، Quest Pro کاملاً صادق نیست.
اولین بار در نمایشگاه Quest Gaming در آوریل با عنوان Ghostbusters VR، واقعیت مجازی سونی پیکچرز و nDreams امروز نام همکاری چهار نفره آینده خود را معرفی کردند: Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord. این بازی قرار است در سال آینده در Quest 2 و PSVR 2 عرضه شود.
Quest Pro بالاخره معرفی شد، و در حالی که هدست بسیار گرانتری است، مردم به ناچار علاقه مند هستند که بدانند چگونه آن را با بهترین هدست بعدی متا، Quest 2 مقایسه میکند. بنابراین در اینجا ما به سمت مشخصات Quest Pro در مقابل Quest 2 میپردازیم. در کنار هم قرار دهید و معنای واقعی آنها را با جزئیات توضیح د
متا در حال آماده شدن برای عرضه بهروزرسانی نسخه 46 Quest قبل از کنفرانس توسعهدهندگان Connect 2022 در هفته آینده است و مجموعهای از ویژگیهای جدید را در کنار محیط خانه جدید با الهام از The Lord of the Rings: The Rings of Power به پلتفرم میآورد.
بهروزرسانی نرمافزار Quest v44 در حال حاضر در دسترس است و برخی از گزینههای ضبط ویدیویی که مدتها به تعویق افتاده است، مانند توانایی ضبط با نسبت تصویر 16:9 و افزایش نرخ فریم و نرخ بیت برای فیلمبرداری را ارائه میکند. این ویژگیها زمانی فقط از طریق SideQuest در دسترس بودند، و اکنون به نظر میرسد مت
از امروز، متا در نهایت از یکی از بحث برانگیزترین حرکتهای خود که بر کاربران واقعیت مجازی تأثیر میگذارد، عقبنشینی میکند، که همه دارندگان جدید Quest را ملزم میکرد تا با یک حساب فیسبوک معتبر ثبتنام کنند، علاوه بر اینکه کاربران قدیمی حساب Oculus را مجبور میکند تا سال 2023 به فیسبوک پیوند دهند. خ
در اواخر سال 2020 متا شروع به استفاده از حساب های فیس بوک برای همه کاربران جدید هدست های Oculus خود کرد، که اوج روند یکپارچگی عمیق تر بین محصولات Oculus و خدمات فیس بوک بود. اگرچه این شرکت به زودی قصد دارد برای استفاده از Quest فقط به یک «حساب متا» نیاز داشته باشد، این شرکت احتمالاً به ردیابی موارد
برنامههای بسیار خوبی در Quest Store وجود دارد، اما آیا میدانستید میتوانید بازیها، تجربیات و ابزارهای مفید را از یک کتابخانه کاملاً متفاوت دانلود کنید؟ با SideQuest، میتوانید افقهای خود را با حالتهای غیررسمی، ابزارها و انواع سنگهای مستقل، چه پولی و چه رایگان، گسترش دهید. با این راهنمای شیک و
سال گذشته متا اعلام کرد که بالاخره ویژگیهای اجتماعی را به محیطهای خانگی Quest میآورد و به کاربران اجازه میدهد به راحتی در یک فضای مجازی دور هم جمع شوند. ما هنوز آنجا نیستیم، اما این شرکت با افزودن جابجایی مبتنی بر گره به تمام فضاهای خانه Quest، اولین قدم را در این مسیر برداشته است. یک منطقه اجتم
متا اعلام کرد که در چند ماه آینده ابزارهای جدید والدین را به هدستهای Quest میآورد که هدف آن کنترل بیشتر والدین بر آنچه نوجوانانشان در VR میبینند و انجام میدهند. فاقد تعدادی کنترل والدین است که ممکن است در کنسول های سنتی مانند PS5 یا Xbox پیدا کنید. اکنون این شرکت می گوید که به زودی تعدادی ابزار
در مورد آخرین آواتارهای متا که بیانی چشمگیر را در کنار هم قرار می دهند، سر و صداهای زیادی در مورد فقدان کامل پاها وجود دارد. در حالی که امروزه ردیابی تمام بدن با سیستمهای ردیابی بیرونی هم مطلوب است و هم قابل دستیابی است، متا فکر نمیکند که با ردیابی درون به بیرون در هدستهایی مانند Quest 2 قابل اجر
Oculus قصد دارد قابلیتهای واقعیت ترکیبی Quest را با ابزارهای جدیدی باز کند که به توسعهدهندگان اجازه میدهد برنامههایی بسازند که هوشمندانهتر با اتاق واقعی کاربر ادغام شوند. در آینده نزدیک، توسعه دهندگان همچنین مجاز خواهند بود برای اولین بار برنامه های واقعیت ترکیبی را از طریق فروشگاه Quest یا Ocu
Oculus امروز اعلام کرد که برنامه های تحت وب و برنامه های WebXR به زودی اجازه ورود به فروشگاه اصلی Quest و App Lab را خواهند داشت. برنامههایی که به این روش ارائه میشوند از چندوظیفگی پشتیبانی میکنند و به کاربران اجازه میدهند تا برای افزایش بهرهوری آنها را در کنار هم اجرا کنند. توسعهدهندگان همچن
یکی از انتقادات دیرینه ما از ویژگیهای اجتماعی Quest، نبود یک مکان ساده و شخص اول برای ملاقات با دوستان است. در نهایت به لطف «Horizon Home» که محیط خانه Quest موجود را با ویژگیهای اجتماعی بهبود میبخشد، تغییر میکند و به شما امکان میدهد تا اعضای مهمانی را دعوت کنید تا با هم از برنامههای VR بازدید
مدت زیادی است که می گذرد، اما Oculus بالاخره راهی را برای بازیکنان فراهم کرده است تا از طریق یک لینک وب ساده، دوستان خود را به بازی های واقعیت مجازی دعوت کنند که می تواند از طریق متن، ایمیل، DM یا ... خوب، در هر جایی به اشتراک گذاشته شود. این عمل ملاقات با دوستان خود را برای سرگرمی مجازی ساده می کند
فیسبوک امروز اعلام کرد که بهروزرسانی آتی Quest توسعه SDK شامل پشتیبانی آزمایشی از یک Passthrough API است که به توسعهدهندگان Unity اجازه میدهد تجارب و ویژگیهای AR را در برنامههای Quest 2 بسازند. ، قابلیت چشمگیر دوربین عبوری آن نشان داد که می تواند عملکردهای AR را به طرز شگفت انگیزی به خوبی ادار
آخرین به روز رسانی Oculus Integration for Unity شامل یک نسخه بتا از قابلیت دوربین تماشاگر است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که نمای سوم شخص را به تماشاگرانی که در تلفن هوشمند یا مرورگر وب تماشا می کنند نشان دهند.
به روز رسانی بزرگ دیگری برای Quest and Quest 2 در راه است. Oculus امروز اعلام کرد که بهروزرسانی نسخه 29 به زودی برای کاربران عرضه میشود (احتمالاً از این هفته شروع میشود) و یک ویژگی همپوشانی ویدیویی برای ارسال محتوا، مرورگر فایل، اعلانهای تلفن در VR و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، برای مصاحبه ای با CNET صحبت کرد و در مورد پیشرفت این شرکت در نسل بعدی دستگاه های واقعیت مجازی، یعنی آنچه ممکن است در هدست مستقل «Oculus Quest Pro» گنجانده شود، صحبت کرد.
Oculus امروز برنامهای به نام App Lab را معرفی کرد، تلاش جدیدی که به توسعهدهندگان اجازه میدهد تا برنامههای VR خود را در Quest توزیع کنند، بدون اینکه تحت یک فرآیند بررسی کیفیت قرار بگیرند. اگرچه برنامهها همچنان باید دستورالعملهای فنی Oculus را رعایت کنند و مانند برنامههای رسمی تایید شده در فروش
فیس بوک اعلام کرد که پشتیبانی طولانی مدتش از حساب های کاربری چندگانه و اشتراک برنامه های خاص دستگاه، از ماه آینده به Oculus Quest 2 می رود. حداکثر سه حساب ثانویه در یک دستگاه واحد. «اشتراکگذاری برنامه» علاوه بر این به دارندگان حساب اصلی این امکان را میدهد که کتابخانه برنامههای خود را بین آن پروفا
فیس بوک قول داده است که اتصال Quest 2 به رایانه شخصی از طریق Oculus Link در نهایت از نرخ رفرش کامل 90 هرتز هدست پشتیبانی می کند. با آخرین بهروزرسانیهای Quest 2 و برنامه Oculus PC، این اکنون یک واقعیت است.
علاوه بر تعداد انگشت شماری ارتقاء عملکرد آتی، Oculus قصد دارد در نهایت Oculus Link را مستقیماً در رابط Quest ادغام کند به جای اینکه کار را به Oculus Dash (رابط PC Oculus) واگذار کند. این شرکت تأیید کرده است که SteamVR حتی پس از ادغام اینترفیس نیز به پشتیبانی ادامه خواهد داد.
Echo VR مدتی است که در پلتفرم Rift در دسترس است و به نظر میرسد کاربران Quest میتوانند به زودی اولین طعم ورزش تیمی zero-G آن، 'Echo Arena' را در یک آلفای بسته تجربه کنند.
Beat Saber به عنوان پرفروشترین عنوان VR، هیچ نشانهای از کاهش سرعت نشان نمیدهد. امروز فیسبوک که اکنون مالک استودیوی بازی است، اعلام کرد که Beat Saber بیش از 2 میلیون نسخه و 10 میلیون آهنگ از طریق DLC فروخته است. با 2 میلیون واحد فروخته شده در تمام پلتفرم ها (شامل Oculus PC، Quest، PSVR، و SteamVR
Synth Riders (2018)، بازی ریتم واقعیت مجازی از Kluge Interactive، در ابتدا روی رایانههای شخصی واقعیت مجازی و Oculus Quest به عنوان یک بازی تکنفره عرضه شد. اکنون، این استودیو حالت چندنفره چندنفره را منتشر کرده است که به شما امکان میدهد لابیهای خصوصی و عمومی را برای حداکثر پنج بازیکن ایجاد کنید. K
«Echo Arena»، مینیبازی محبوب zero-G Arena که بخشی از Echo VR است، قرار بود امسال در Quest راهاندازی شود، اما تا سال 2020 به تعویق افتاد.
دیروز اعلام شد، Oculus Link به Quest اجازه می دهد تا با اتصال به هر رایانه شخصی دارای قابلیت واقعیت مجازی، بازی های Rift را بازی کند. در عملی ما در Oculus Connect، به نظر میرسد این ویژگی واقعاً تجربهای را ارائه میکند که شبیه یک هدست واقعیت مجازی رایانه شخصی است.
برنامه شبکه اجتماعی واقعیت مجازی AltspaceVR اکنون در Oculus Quest فعال است. برنامه اجتماعی VR بیشتر به خاطر خرید آن توسط مایکروسافت در سال 2017 پس از تقریباً خاموش شدن، شناخته شده است، اما طراحی بصری کم کلید و دسترسی گسترده، AltspaceVR را به عنوان یک ابزار اجتماعی اصلی در میان حامیان وفادار و متخصصا
Channeling Journey (2012) و Viva Piñata (2006)، البته در مقیاس کوچکتر، Fujii یک بازی درباره اکتشاف و باغبانی با کمی اکتشاف است. این بدان معنا نیست که با کشف دانش گمشده در خرابههای باستانی مناظر حماسی را کاوش میکنید یا جهان را نجات میدهید... نه، حس کشف فوجی شخصیتر است.
به بعد، تیراندازی اول شخص mil-sim برای PC VR، در برخی مواقع به سمت Quest می رود - این همان چیزی است که دانته باکلی، بنیانگذار Downpour Interactive در مسابقات قهرمانی فصل سوم ESL VR League در اوایل ماه جاری اعلام کرد. اکنون، باکلی میگوید که استودیو در حال حاضر در حال توسعه Onward است تا با هدستهای
نیت میچل، یکی از بنیانگذاران Oculus و رئیس محصول VR در فیس بوک، فاش کرد که تعدادی از کنترلرهای لمسی برای Quest و Rift S یک پیام مخفی ناخواسته را در داخل خود نگه می دارند، چیزی که او آن را «نامناسب» می نامد. پیامهای مخفی آنها را به آنچه که او «دهها هزار» واحد توسعهدهنده داخلی میخواند، رساند، تعدا
در آستانه انتشار بهار این هدست، Oculus امروز تعدادی از عناوین جدید معرفی Quest را تایید کرد. از جمله آنها میتوان به موفقیتهای اجتماعی VR Rec Room و VRChat اشاره کرد که هر دو به دلیل اتصال بازیکنان و دوستان در هدستها و پلتفرمها شناخته شدهاند.
Oculus Rift S را معرفی کرده است، بهروزرسانی سختافزاری افسانهای هدست که با خود تغییرات مختصری در مشخصات و چند تغییر دیگر در Rift اصلی به ارمغان میآورد که این شرکت امیدوار است برای تازه واردان در بازیهای PC VR جذاب باشد. با توجه به اینکه هدست مستقل Oculus Quest و Rift S هر دو با همان قیمت 400 دلا
Quill ابزار هنری VR شخص اول فیس بوک است. در حالی که کاربران میتوانند آثار هنری Quill را در خود برنامه و در داخل Facebook Spaces مشاهده کنند، این شرکت امیدوار است که قفل اثر هنری را با قابل مشاهده کردن آن در Oculus Quest نیز باز کند. کنترلرهای لمسی؛ فیس بوک در نهایت توسعه را بر عهده گرفت و از آن زما