متا یک ویژگی جدید Acoustic Ray Tracing را منتشر کرد که به توسعهدهندگان کمک میکند تا صدای فراگیرتر را به بازیها و برنامههای VR خود اضافه کنند. فرآیند پیچیده شبیهسازی آکوستیک واقعی را که بهطور سنتی از طریق روشهای دستی کار فشرده به دست میآید، خودکار میکند. با ردیابی پرتوهای صوتی متا، این شرکت
متا در حال انتقال پشتیبانی خود از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5.1 برای برنامه های ساخته شده برای پلتفرم Quest است. با این حال، دو مورد از ویژگیهای اصلی موتور برای موبایل طراحی نشدهاند، بنابراین مشکوک است که آنها را در Quest ببینیم.