نقد و بررسی «جنگ ستارگان ویدر جاودانه – اپیزود ۲» – داستان کوتاه، اکشن دوجوی عالی

سایت رسمی

برنامه‌نویس: ILMxLAB موجود در: Quest، Rift بازبینی در: Rift تاریخ انتشار: 25 سپتامبر 2019

توصیه: Vader Immortal روایتی منحصر به فرد را ارائه می دهد که مخصوص تجربه واقعیت مجازی است، و اگرچه طرفداران فوق العاده جنگ ستارگان احتمالاً می توانند حدس بزنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، شما واقعاً باید به بازی اولین در این سری فکر کنید. قبل از رفتن به این یکی اپیزود یک تجربه فوق‌العاده‌ای است که واقعاً ارزش بازی کردن را دارد، و برای لذت بردن از آن نیز نیازی نیست که طرفدار فوق‌العاده‌ای باشید.

همین مورد برای قسمت دوم نیز بسیار صادق است. این یک تجربه بصری چشمگیر و به خوبی درک شده است که تسلط بر رسانه VR را نشان می دهد، اما تنها در حدود 30 دقیقه داستان، فقط یک تار مو آنقدر نازک به نظر می رسد که در حالت روایت به عنوان یک دنباله واقعا شایسته در نظر گرفته شود.

شما مطمئناً می‌توانید تجربه‌های کمتری را با قیمت 10 دلار پیدا کنید، اما به دنبال نمونه‌ای از بازی‌ای که به نظر می‌رسد از نظر داستان و قابلیت پخش مجدد به سبک دوجو، کاملاً سودمند است، از قسمت اول دورتر نگاه نکنید. در اینجا، به نظر می‌رسد ILMxLab داستان کوتاه‌تری ارائه می‌کند، اما سعی می‌کند آن را با یک دوجوی آموزشی متنوع‌تر جبران کند.

در قسمت روایی اپیزود، شما اساساً می‌توانید تاکتیک‌های شمشیر نوری خود را که از قبل آموخته‌اید، همانطور که معرفی می‌کنید، فراموش کنید. به قدرت‌های جدید نیرویی، یعنی توانایی گرفتن و هل دادن برخی از آیتم‌ها از طریق تله‌کینتیک در حین مبارزه.

اگرچه استفاده از نیرو برای پرتاب سنگ‌ها و درویدهای دشمن، مهارت کمتری نسبت به دوئل‌های شمشیر نوری از قسمت اول داشت، اما تازه بودن به تنهایی کافی بود. برای اینکه مکانیک بازی جدید در هر نوبت احساس شادابی داشته باشید، همانطور که از پرتابه‌ها در یک Rancor چهار دستی استفاده می‌کنید، و دشمنان مختلف را به زور گرفته و پرتاب می‌کنید.

 

استفاده از نیرو آسان است. شما به سادگی کف دست باز خود را به سمت یک مورد بگیرید تا آن را انتخاب کنید و دکمه گرفتن را بکشید تا آن را به سمت خود نزدیک کنید. انجام یک حرکت پرتابی و رها کردن دستگیره، آن را به سمتی که انتخاب کرده‌اید پرواز می‌کند. یک وزوز لمسی کوچک و یک هاله روشن به شما امکان می‌دهد بدانید چیزی را انتخاب کرده‌اید.

خوشبختانه در اینجا کمی هدف‌گیری خودکار نیز وجود دارد، بنابراین هدف‌گیری و سپس پرتاب کردن سنگ به سمت یک بدجنس طبیعی است و اصلاً شبیه یک کار طاقت فرسا نیست. من می گویم "ممنون" زیرا بازی به شما زمان کمی برای تمرین قدرت های نیروی خود می دهد قبل از اینکه روایت واقعاً شروع به کار کند و به سرعت به تیتراژ بعدی داستان و تیتراژ پایانی برسید، چیزی که برای سلیقه من خیلی زود به دست می آید. به دنبال تقویت آن مهارت‌های نیرو و جفت کردن آن‌ها با دوئل شمشیر نوری، Lightsaber Dojo II جایی است که همه حرکات شما در یک نبرد پر هیجان‌تر ترکیب می‌شوند. 50 سطح دوجو نه تنها توانایی شما در اولویت بندی اهداف را آزمایش می کند (که همگی دارای نشانه های صوتی و تصویری اختیاری برای مکان آسان تر هستند)، بلکه تصمیم گیری در ثانیه بین تعدادی از سبک های حمله را می گیرند. شما نه تنها می‌توانید از تمام تاکتیک‌های دوئل سابر از قبل استفاده کنید، بلکه اکنون می‌توانید شمشیر نوری خود را مانند یک بومرنگ به زور پرتاب کنید، تله‌های استراتژیک را فعال کنید، دشمنان را به زور بگیرید و آنها را برای کشتن دوبار به سمت یکدیگر پرتاب کنید و مخلوط کنید. و همه اینها را به روشی که احساس می‌کنید مؤثرتر است مطابقت دهید. «JackaldudeVR» یوتیوب نشان می‌دهد که در سطح نهایی به چه نوع مهارت‌هایی نیاز دارید:

گرچه دوجو فقط یک منطقه را شامل می‌شود، اما انواع دشمن و پیچیدگی سطوح پیشرونده برای جبران عدم تغییر منظره کافی است. بنابراین، اگرچه ممکن است داستان کوتاه باشد، می‌توانید ساعت‌ها را صرف باز کردن قفل هر سطح و تعقیب ارتقاء لوازم آرایشی برای شمشیر نوری و دستکش خود کنید. همچنین می‌تواند دشوار باشد، و باعث می‌شود واقعاً مهارت‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید اعتبارات کافی را جمع آوری کنید تا بتوانید قفل مراحل بعدی را باز کنید.

به لطف توانایی جدید در ترکیب، متوجه شدم که دوجو به همان اندازه جالب است، اگر نه بیشتر از آن. سبک‌های حمله در طیف گسترده‌تری از دشمنان زمینی و هوایی.

Star Wars: Vader Immortal برای اجرا در Quest بهینه‌سازی شده است، اما حتی هنوز هم یکی از بهترین تجربه‌های VR است، چیزی که می‌توانید آن را با علاقه‌مند به آن بنویسید. درک مدیریت منابع.

در این قسمت، انیمیشن های شخصیتی عالی و محیط های پر جنب و جوش، معیار خوبی از غوطه وری را برای آن به ارمغان می آورد که عمدتاً دنیای زیرزمینی مصطفار را تاریک و در لحظاتی که به نظر می رسد بسیار ضعیف است.

قسمت دوم فاقد برخی از فاکتور واو اولی، که شامل محیط‌های متنوع‌تری می‌شد، اگرچه سکانس‌های اکشن زیادی وجود دارد تا یکنواختی چیزی که اساساً به‌عنوان یک تلاش واکشی کاملاً قابل پیش‌بینی انجام می‌شود را از بین ببرد.

اگرچه شما به یک تک تنزل داده شده‌اید. در مسیر روایت، ILMxLab همچنان موفق می‌شود جهان را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست احساس کند، و کار قابل ستایشی را در ایجاد نیاز کاربر به کاوش در غارهای سیاه‌چال مانند مستوفار انجام می‌دهد.

مثل قسمت اول، اپیزود دوم راحتی زیادی دارد. گزینه ها، با انتقال از راه دور و چرخش فوری به عنوان پیش فرض تنظیم شده است. گزینه‌های حرکتی یکسانی اعمال می‌شود، از جمله حرکت صاف و چرخش روان، و امکان استفاده از دور انتقال فوری یا روان.

از آنجایی که این یک بازی فیزیکی است، بهتر است در حالت ایستاده با فضای زیادی در اطرافتان بازی کنید تا بتوانید حرکات گسترده‌ای انجام دهید. اگر نشسته بازی می‌کنید، مطمئن شوید که فضای زیادی در مقابل شما وجود دارد تا بتوانید آزادانه بازوهای خود را بچرخانید. یک تغییر حالت نشسته در تنظیمات وجود دارد، بنابراین به شرط استفاده کامل از هر دو دست، باید آن را در حالت ایستاده یا نشسته بسیار قابل پخش بیابید.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا