از نزدیک با Oculus Quest

به روز رسانی (3:00 بعد از ظهر PT): در نسخه قبلی این مقاله، گفته شده بود که Oculus Quest و Oculus Go وضوح یکسانی دارند. این نادرست است، و در متن مقاله تصحیح شده است.

با ورود به اتاق مطبوعات در Oculus Connect امروز صبح، سه پایه نمایشگر در کنار اتاق ایستاده بودند. هر کدام زیر شیشه، Oculus Go و Oculus Rift سومین پایه نمایشگر را که با پارچه ای سیاه پوشانده شده بود، کنار هم قرار گرفتند: سیگنال کنفرانس بین المللی فناوری برای این که "ما در شرف فاش کردن چیز خاصی هستیم." وقتی Oculus Quest آشکار شد، پارچه آمد خاموش شد و ما اولین نگاه نزدیک خود را به هدست مستقل پیشرفته جدید Oculus داشتیم. البته، ما قبلا سانتا کروز را دیده بودیم (نمونه اولیه که Quest بر اساس آن است)، اما بررسی دقیق Quest تعدادی از تغییرات، برخی واضح و برخی ظریف.

اول و مهمتر از همه، این اولین بار است که شرکت کنترلرهای تمام شده را نشان می دهد، که اکنون به جای ترک پد شامل انگشتان شست و دکمه ها هستند. Oculus مستقیماً این کنترلرهای «لمسی» را صدا می کند (حتی اگر آنها کمی با نسخه دسکتاپ متفاوت هستند)، زیرا همه ورودی های یکسانی دارند، از جمله «ماشه های دستی» (برای گرفتن)، که به خوبی روی دستگاه کار می کنند. نسخه Rift از کنترل‌کننده‌ها.

Oculus می‌گوید که حرکت از ترک‌پد به دکمه‌های انگشت شست و دکمه‌ها بر اساس بازخورد بسیار زیاد توسعه‌دهندگان بوده است. توسعه دهندگان خواهان یک پارادایم ورودی مشترک بین Rift و Quest بودند تا کار کردن بازی ها بر روی هر دو پلتفرم را آسان تر کنند. برخی منحنی‌های ظریف‌تر و صدای بهبودیافته (با بلندگوهای پنهان در هدبند)، که گفته می‌شود باس بیشتری نسبت به قبل دارد. ما همچنین نگاهی به پورت‌ها، دکمه‌ها و تنظیمات نهایی هدست خواهیم داشت و می‌توانیم دکمه روشن/خاموش، پورت USB-C برای شارژ، و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اگر می‌خواهید از هدفون خود استفاده کنید.

در پایین هدست یک نوار لغزنده تنظیم IPD (که فاصله بین لنزها را تغییر می‌دهد) و دکمه‌های تنظیم صدا وجود دارد. و به نظر می رسد که یک میکروفون در قسمت بالای جلوی هدست وجود دارد، احتمالاً برای حذف نویز در مقابل میکروفون دیگری که در پایین آن پنهان شده است.

Oculus تأیید کرد که Quest از لنزهای مشابه Oculus Go استفاده می کند، که آنها می گویند بهترین آنها برای انجام این کار است. تاریخ اگرچه از رزولوشن 1600 × 1440 برای هر چشم استفاده می کند، که با نمایشگر LCD استفاده شده در Go که وضوح 1280 × 1440 در هر چشم دارد متفاوت است. با وجود این، ما انتظار داریم که میدان دید تقریباً 100 درجه یکسانی داشته باشد، اگرچه منتظر تایید این جزئیات هستیم. ما به زودی با Quest همکاری خواهیم کرد تا ببینیم در صورت قرار دادن آن در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت. تست در یک محیط زنده

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا