و به نظر می رسد که با صاحبان Quest طنین انداز است ، زیرا این بازی این هفته به عنوان عنوان برترین درآمد Quest در این هفته جایگاه شماره یک را به دست آورد و برچسب گوریل Axiom دیگر را پشت سر گذاشت. به عنوان موفق ترین بازی VR به روز ، گوریل برچسب از زمان راه اندازی در فروشگاه اصلی Quest در اواخر سال 2022 ، در تابستان گذشته بیش از 100 میلیون دلار درآمد ناخالص را ارسال کرده است. متا ، متا فقط یک هفته را به صورت یک هفته محاسبه می کند ، بنابراین شرکت حیوانات به وضوح به وجود نیامده است. بازی ها ، درآمد شرکت حیوانات کاملاً از خریدهای درون برنامه ای ناشی می شود ، که نه تنها شامل کالاهای آرایشی خاص ، بلکه ارزهای داخلی بازی ، سکه های شرکت ، که می تواند برای خرید میزبان لوازم آرایشی فصلی مورد استفاده قرار گیرد. هرچند که استودیو در حال حاضر به اشتراک نمی گذارد-ووستر می گوید موفقیت اخیر شرکت حیوانات به روزرسانی های آن در "Studio and Prongiliting Sethipting" قرار گرفته است. Planetarium-که همه آنها "رشد چشمگیر درگیری و فعالیت" را هدایت کرده اند. "-" از زمان راه اندازی درآمدزایی در ماه سپتامبر ، درآمد ما به طور مداوم ماهانه بیش از ماه رشد کرده است ، بیش از دو برابر شدن از ماه دسامبر. " "با این حال ، آمار واقعی ، شرکت بازیکن ما است. شرکت های خانگی اکنون بیش از 1 میلیون MAU ، افزایش 4 برابر از ماه دسامبر دارد." و حتی از تعطیلات تعطیل ، هنوز هم به نظر می رسد که همه چیز در شرکت حیوانات در حال غرق شدن است. Wooster می گوید که فوریه ، به طور معمول یک ماه آرام تر ، شاهد افزایش استفاده و درآمد است.-عوامل فنی این بازی به هر بازی کمک می کند تا موفق شود ، مطمئناً ، اگرچه یکی از بزرگترین مزایا ، بدون شک می تواند به چگونگی مکانیک های حرکتی گوریل تگ می رود-بازیکنانی که قبلاً به طور ضمنی درک می کنند ، جامعه را با یک حلقه بازی تازه و جالب توجه می کند. تأثیر رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از افزایش محبوبیت بازی بوده است ، با این استودیو که Tiktok و YouTube را به عنوان "یک محرک عظیم دسترسی به شرکت حیوانات" ذکر کرده اند.
"به تنهایی در تیکتوک ، هشتگ #AnimalCompany بیش از 410 میلیون بازدید را به نمایش گذاشته است که برخی از فیلم ها به 24m+ بازدیدها می پردازند. این بازی برای ایجاد "لحظه های ویروسی" که بازیکنان به طور طبیعی می خواهند به اشتراک بگذارند ، طراحی شده است ، و گیم پلی به سبک ماسهبازی آن-بسته بندی شده با موارد منحصر به فرد ، سلاح ها و لوازم آرایشی و بهداشتی که سازندگان آن را برای ایجاد محتوای جذاب و بی نظیر برای ایجاد محتوای جذاب ، به جای تبلیغات ارائه شده ، می گوید که ما در ایجاد روابط قوی با سازندگان ، از استعدادهای به روز و استعدادهای ایجاد شده مانند JMANDLY ، تمرکز دارد. دیدگاه ها برای سازندگان بسیار ارزشمندتر از حمایت مالی مستقیم است. تبلیغات پرداخت شده غالباً احساس غیرقانونی می کنند و همان موفقیت پایدار را به عنوان موفقیت ارگانیک انجام نمی دهند. " این استودیو اخیراً یک برنامه فقط دعوت شده با نام "بخش قطره" را منتشر کرده است ، که به اعضا امکان دسترسی زودهنگام به روزرسانی ها ، محتوای اختصاصی و بیشتر برای کمک به آنها در رشد کانال های خود در کنار بازی را می دهد. "برای تأیید اعتبار ایده های خود ، ما کانال های Tiktok و YouTube خود را راه اندازی کردیم تا آزمایش کنیم که آیا می توانیم لحظه های ویروسی را تولید کنیم. این پاسخ فوری بود - قبل از راه اندازی ، ما 100 عضو اول جامعه خود را از طریق رسانه های اجتماعی جمع کردیم. یک هفته پس از راه اندازی ، این تعداد به 1000 رسید. شش ماه بعد ، ما بیش از 100،000 عضو داشتیم و امروز ، شرکت حیوانات نزدیک به 500 میلیون بازدید از نظر ارگانیک جمع آوری کرده است. "هرچند که مهمتر از همه ، شرکت حیوانات در بهترین زمان ممکن همه این کارها را انجام می دهد. ماه گذشته ، متا تغییر جمعیتی رو به رشد در میان انتشار Quest 3s سال گذشته را تأیید کرد ، که نه تنها شاهد افزایش محتوای F2P در پلتفرم Quest بود ، بلکه درآمد حاصل از خریدهای درون برنامه ای نیز حاصل شده است. "" با تعداد بیشتری از بازیکنان درگیر در تجربیات F2P و اقتصاد درون بازی ، رشد شرکت حیوانات با این تغییر. " وی گفت: "موفقیت بازی های ویروسی و بازیکن محور مانند ما نشان می دهد که پلت فرم Quest وارد دوره جدیدی می شود-جایی که تعامل اجتماعی و محتوای خالق محور به همان اندازه بازاریابی بازی سنتی بسیار مهم است. ما انتظار داریم که این روند به شکل گیری آینده VR ادامه دهد. "-آیا شرکت حیوانات هرگز از گوریل در محبوبیت بلند مدت پیشی خواهد گرفت. با این حال ، آنچه واضح است این است که رشد انفجاری آن دوران جدیدی را برای بازی های چند نفره VR نشان می دهد-جایی که تجربه های اجتماعی ، F2P با محوریت اجتماعی بر چشم انداز حاکم است. با داشتن بیش از یک میلیون بازیکن فعال و یک جامعه در حال رشد ، شرکت حیوانات قبلاً ثابت کرده است که این روند بیش از یک روند عبور است. The question now isn’t if it will last, but just how far it can go.
– – — – –
Some more data for context: Gorilla Tag launched on Quest’s main store in late 2022 after driving hype on SideQuest and the now-defunct App Lab for nearly a year. این بازی در اواخر سال 2023 منفجر شد که استودیو اعلام کرد که 2.3 میلیون MAU صعود کرده است و در روز کریسمس بیش از 700000 کاربر را به خود جلب کرده است. در ماه ژوئن ، تیم برچسب گوریل این رقم را به روز کرد و گفت این بازی پس از آن 10 میلیون کاربر فعال روزانه (DAU) صدرنشین شده است. در زمان این نوشتار ، شرکت حیوانات بیش از 60،000 بررسی کاربر را در فروشگاه Horizon به دست آورده است ، در حالی که گوریل برچسب بالاتر از 140،000 است.