«Disembodied» یک پلتفرم ابداعی برای کوئست است که همه چیز درباره ردیابی دست است

افزودن ردیابی دستی به‌طور عطف به بازی‌های موجود کمی پیچیده است. گاهی اوقات به خوبی کار می‌کند، مانند مورد Cubism یا Job Simulator، اگرچه تطبیق بسیاری از بازی‌هایی که در اصل برای کنترل‌کننده‌های حرکتی ساخته شده‌اند چندان ساده نیست - یکی از دلایل اصلی (فراتر از قیمت) چرا Vision Pro پر از همه‌جانبه نیست. بازی‌ها در حال حاضر.

اینجاست که Disembodied وارد می‌شود، دارای سبک منحصربه‌فردی از گیم‌پلی پلتفرمینگ است که آن را کاملاً در اردوگاه «بومی ردیابی دست» قرار می‌دهد.

«فقط دست‌های خود را در مقابل خود بگیرید، و هر حرکتی آینه‌ای خواهد شد. به یک جفت دست بی‌جسم، که باید در سطوح کوچک با مکانیک‌ها و چالش‌های مختلف مانور دهید.» توسعه‌دهنده Middle Man Games توضیح می‌دهد. که برای واقعیت ترکیبی ساخته شده است، می توانید انگشتان خود را برای حرکت خوب بچرخانید، یا آنها را به جلو و عقب بچرخانید تا روی سکوها بالا بروید و بر روی جرثقیل های متحرک سوار شوید—همه در جستجوی گوی های سبز رنگ که به شما امکان می دهد خروجی را فعال کنید.

ما کنجکاو هستم که با این بومی ردیابی دستی که در حال حاضر به نظر می رسد هنوز نسبتاً در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، دست به کار شوم. با این حال، Disembodied قرار است «به زودی(ish)» را در Quest راه‌اندازی کند، که احتمالاً در یک دسترسی اولیه به فروشگاه اصلی می‌رسد، زیرا Meta در حال منحل کردن App Lab در تاریخ 5 آگوست است.

در این فاصله، می‌توانید فهرست خواسته‌های Disembodied در Quest را ببینید و ببینید برخی از گیم‌پلی‌های نسخه‌ی اولیه در زیر، توسط اریک هارتلی.

این اولین پروژه از بازی‌های Middle Man نیست. شرکت مستقل مستقر در اسکس در بریتانیا همچنین بازی پلتفرم دوبعدی غیر VR Ziode Shadow (2021) و بازی پازل بلوک سقوط را برای هدست‌های واقعیت مجازی کوئست و رایانه شخصی Twistex (2024) توسعه داده است که کمی شبیه نسخه سه بعدی تتریس است.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا