Tsen نتیجه میگیرد که در نهایت به انتخاب بین ایجاد تغییرات اساسی در بازی یا حذف کامل و از این رو بهروزرسانی 2.0 منجر شد. .
Zenith: The Last City در سال 2019 یک Kickstarter موفق را جشن گرفت و به MMO بلندپروازانه الهام گرفته از انیمه مقدار نسبتاً کمی پول نقد داد تا پروژه بزرگی را شروع کند - همانطور که MMO ها معمولاً چنین هستند. اندکی پس از آن، استودیو دور سرمایهگذاری 10 میلیون دلاری سری A را بست، که اولین گام بزرگ برای ایجاد مقیاسی بود که پروژه امیدوار بود به آن دست یابد.
و سرمایهگذاران بهطور مناسبی تحت تأثیر جهتگیری بازی قرار گرفتند، بهاندازهای که با 35 میلیون دلار سری B بازگردند. در مارس 2022، تنها دو ماه پس از راه اندازی آن بر روی هدست های PSVR، Quest، SteamVR و Rift. از آن زمان، استودیو تعدادی بهروزرسانی محتوای بزرگ منتشر کرده است که حجم محتوای بازی را دو برابر کرده است.