به‌روزرسانی Quest یکی از مفیدترین ویژگی‌های SideQuest را تکرار می‌کند و به والدین اجازه می‌دهد تا Sideloading را به‌طور کامل مسدود کنند.

داده‌کاوی‌ها در ابتدا تغییرات را در نسخه 43 پیش‌بینی می‌کردند، اما اکنون به‌روزرسانی جدید v44 اینجاست. با برخی از گزینه هایی که ما صبورانه منتظر آنها بودیم. متا می‌گوید که کاربران Quest اکنون می‌توانند به منوی «تنظیمات دوربین پیشرفته» رفته و فرمت و وضوح پیش‌فرض ویدیوها را تغییر دهند و امکانات بیشتری از SideQuest را به سیستم‌افزار رسمی بیاورند.

به‌روزرسانی v44 به تدریج منتشر می‌شود و به شما امکان می‌دهد در حالت افقی ضبط کنید. (16:9) به جای مربع (1:1) و هم نرخ فریم و هم نرخ بیت را افزایش دهید. با این حال، کاربران SideQuest می‌توانند به شما بگویند که ضبط با نرخ فریم بالاتر با وضوح حداکثر 1920×1080 می‌تواند باعث ایجاد لکنت در برخی بازی‌ها شود و البته فضای ذخیره‌سازی بیشتری را اشغال کند. بعلاوه، متا یک گزینه جدید برای حذف حالت برنامه‌نویس در اختیار والدین قرار داده است. Quest 2، در نتیجه SideQuest را برای کودکان به طور کامل مسدود می کند. نرم افزار محبوب sideloading را فقط می توان با وارد کردن حالت توسعه دهنده ابتدا نصب کرد، که سپس به شما امکان می دهد SideQuest را برای دسترسی آسان به یک کتابخانه شخص ثالث از بازی ها و تجربیات نصب کنید. در حالی که والدین توانسته‌اند برنامه‌های خاصی را در پلتفرم Quest قفل کنند، این خلأ حالت توسعه‌دهنده بدون شک به برخی از بچه‌ها اجازه می‌دهد محدودیت‌های محتوا را کنار بگذارند. واضح است که این شرکت با ارائه تدریجی برابری ویژگی‌های اولیه، مأموریتی دارد که به طور مؤثر در بارگذاری جانبی حکومت کند. ساید کوئست. App Lab، کانال رسمی توزیع بازی‌های آزمایشی متا که در اوایل سال 2021 معرفی شد، دارای محتوای مشابهی است که در حال حاضر تنها از طریق SideQuest در دسترس بود، مانند نسخه‌های نمایشی بازی و بازی‌های با دسترسی زودهنگام که برش کامل را انجام نداده‌اند. فروشگاه با این حال، یکی از کارهایی که متا انجام نداده است این است که کاربرانش را از بارگذاری جانبی همه با هم جلوگیری کند. از آنجایی که این کار به نام حفظ امنیت کودکان است، احتمالاً شکایت کمی از سوی کاربران عادی وجود دارد که تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت. اگر این شرکت تصمیم بگیرد که بارگذاری جانبی را به طور کامل مسدود کند، این داستان متفاوت خواهد بود. متا از لحاظ تاریخی هر زمان که سعی می‌کرد هدست‌های خود را از نرم‌افزارهای شخص ثالث به‌طور کامل ببندد، پس‌بس قابل توجهی داشته است. در سال 2016، این شرکت به دنبال مسدود کردن سرویس Revive برای SteamVR بود که به هدست‌های غیر متا مانند Vive اجازه می‌داد محتوای Rift انحصاری را پخش کنند. فروشگاه رسمی با این حال، این در روزهای PC بود، که متا مدت‌هاست که با ورود هدست‌های مستقل Quest آن را فراموش کرده است. اکنون به نظر می‌رسد استراتژی ارائه ویژگی‌هایی است که همتراز (یا به اندازه کافی از نظر کاربر نهایی خوب هستند) تا مردم را از دور شدن بیش از حد از فروشگاه متا و خروجی آزمایشی App Lab آن دور نگه دارد.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا