Quest در حال دریافت دید سوم شخص تماشاگر برای بازیگری است

امروز اگر دوستی می خواهد این اکشن را تماشا کند. در داخل بازی Quest خود، می توانید نمای اول شخص خود را به تلفن هوشمند خود (از طریق برنامه Oculus)، تلویزیون (با Chromecast) یا مرورگر وب (از طریق صفحه Casting) ارسال کنید. اگرچه این پنجره‌ای به دنیای مجازی برای تماشاگران ارائه می‌کند، اما نمای اول شخص از هدست واقعیت مجازی به دلیل بریده شدن میدان دید و حرکت سر بازیکن، همیشه بهترین راه برای دیدن اتفاقات نیست.

برای بهبود تماشا، برخی از بازی‌های VR روی رایانه شخصی و کنسول، اکشن را از دید سوم شخص نشان می‌دهند، که زمینه واضح‌تری را در مورد آنچه در صحنه اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد و حرکت سر تکان را حذف می‌کند. به زودی، توسعه‌دهندگان در Quest می‌توانند همین نوع ویژگی را به بازی‌های خود اضافه کنند.

پس از معرفی اولیه در اواخر سال گذشته، اکنون به‌روزرسانی v29 به Oculus Integration for Unity شامل یک نسخه بتا از عملکرد دوربین تماشاگر، از جمله نمونه ای برای توسعه دهندگان برای ساخت.

این ویژگی همچنین می تواند همراه با نمای اول شخص معمولی استفاده شود و به توسعه دهنده یا کاربر این امکان را می دهد تا از درون برنامه به دلخواه خود از یکی به دیگری جابجا شود.

این ویژگی همچنین ممکن است همانطور که در برخی از بازی‌های رایانه شخصی و کنسول‌های VR انجام شده است، می‌توانند یک نمای اول شخص تثبیت‌شده اضافه کنند. Oculus همچنین قبلاً نسخه‌ای از این ویژگی را نشان داده بود که در آن تماشاگر حتی می‌توانست جهت‌گیری دوربین سوم شخص را از طریق تلفن هوشمند کنترل کند، اگرچه مشخص نیست که آیا این عملکرد در این نسخه بتا گنجانده شده است یا خیر. نمای سوم شخص بر عملکرد برنامه تأثیر می گذارد، بنابراین انتظار داریم این ویژگی به برنامه هایی محدود شود که بسیار بهینه شده اند و در حال حاضر به خوبی در Quest اجرا می شوند، یا توسعه دهندگان می توانند به لطف آن ویژگی را فقط در Quest 2 فعال کنند. قدرت اضافی

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا