متا توضیح می‌دهد که چرا هدست‌های میدان دید گسترده را «معادل بد» می‌بیند

Bosworth متا به دنبال چنین FOV گسترده ای نخواهد بود زیرا به سادگی معاوضه های متناقض زیادی وجود دارد.

"من می دانم که چقدر میدان دید را دوست خواهید داشت و بیشتر می خواهید. من با شما هستم من آن را دوست دارم. فهمیدم، متوجه شدم. معاوضه ها خیلی بد هستند بوسورث در پرسش و پاسخ گفت: معاوضه‌ها روی وزن، فاکتور فرم، محاسبات، حرارت... همه اینها بد است.» Bosworth در پرسش و پاسخ گفت. Somnium VR1 (1900 یورو/2050 دلار) نیازی به نگرانی در مورد آن چیزها ندارد، زیرا به پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی متکی هستند و معمولاً نیازی به قرار گرفتن در محاسبات و محاسبات فشرده مانند Quest ندارند. همانطور که می‌دانیم، متا دیگر هدست‌های مبتنی بر واقعیت مجازی رایانه شخصی را نیز تولید نمی‌کند. Bosworth آن را به قیمت خلاصه می‌کند، زیرا تولید یک FOV بسیار بزرگتر در حالت مستقل فراتر از افقی معمولی 110 درجه، هزینه‌های تمام اجزای مرتبط را افزایش می‌دهد.

«فیلد دید یکی از گران ترین چیزهایی است که می توانید به یک هدست اضافه کنید. بوسورث با اشاره به حاشیه نمایشگر گفت و طبق تعریف، و تمام آن هزینه – آن هزینه درجه دوم – به کمترین پیکسل‌ها می‌رسد. نه پس از بازنشستگی Quest Pro، که تنها دو سال پیش با قیمت شگفت‌انگیز 1500 دلار منتشر شد و کمتر از یک سال پس از عرضه به 1000 دلار کاهش یافت. در کوتاه مدت، این شرکت امید خود را به مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین واقعیت ترکیبی مستقل، یعنی Quest 3S، بسته است. ما به میدان دید اهمیت می دهیم و به همین دلیل این تحقیق را انجام می دهیم. باسورث گفت: ما راه‌های مختلفی را برای نزدیک شدن به آن، و حمله به آن، ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کنیم و آن را گران‌تر نمی‌کنیم.

با جمع‌بندی موضوع در هدست‌های گسترده FOV، Bosworth معتقد است: «این موضوع وجود دارد. یک دلیل عملی برای اینکه در نهایت در فضایی که انجام می‌دهیم قرار می‌گیریم.» نمونه اولیه توسط تیم تحقیقاتی سیستم‌های نمایش (DSR) این شرکت به رهبری داگ لانمن، که به‌خاطر کارش بر روی نمونه‌های اولیه واریفوکال نیز معروف است، توسعه داده شد. در سال 2020، DSR گفت که آخرین نمونه اولیه آن در آن زمان، که دارای نمایشگرهای متغیر استاتیک و اپتیک‌های تاشو بود، «تقریباً برای پرایم‌تایم آماده است». این تیم همچنین نمونه‌های اولیه نمایشگر را به نمایش گذاشتند که می‌توانستند محدوده‌های نمایش بالاتری داشته باشند و کنتراست بهتری برای تصاویری فراگیرتر فراهم کنند. هیچ یک از آن فناوری‌ها هنوز از آزمایشگاه خارج نشده‌اند. در عوض، به نظر می‌رسد متا به راهپیمایی خود برای دستیابی به توده‌ها با واقعیت‌های مختلط ادامه می‌دهد، و به عنوان فویل ارزان‌تر Vision Pro 3500 دلاری اپل عمل می‌کند - یک رقابت نوظهور XR با نبرد. خطوطی که هنوز مشخص نیستند.

––––––گزارش اخیر از The Information حفظ متا ممکن است Quest 4 را در سال 2026 راه‌اندازی کند، که به ما ایده بهتری درباره نحوه پاسخگویی اپل به گزارش‌های مشابه در مورد دنبال کردن ارزان‌تر می‌دهد. -تا Vision Pro که ظاهراً در اواخر سال 2025 عرضه می شود.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا