متا توضیح میدهد که چرا هدستهای میدان دید گسترده را «معادل بد» میبیند اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری متا، هفته گذشته یک هدست مرموز میدان دید گسترده (FOV) را که نمونه اولیه آن در دفاتر Reality Labs واقع در ردموند واقع در واشنگتن بود، فاش کرد. Bosworth اکنون نشان می دهد که نمونه اولیه تحقیقاتی چیزی نزدیک به FOV 210 درجه داشته است، با این حال نمایشگرهای FOV عریض یک معاوض
اپل در بحبوحه معرفی عینکهای AR متا در حال تجدید نظر در رویکرد هدست XR است. علیرغم قیمت 3500 دلاری Vision Pro که تقریباً 12 برابر گرانتر از Quest 3S 300 دلاری است، اپل و متا قرار است در آینده ای نزدیک رقبای مستقیم در فضای XR باشند. بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است اپل در حال بازنگری در استراتژی XR خود برای حرکت رو به جلو باشد، هرچند پس از رونمایی متا از نمونه ا
بهروزرسانی Quest v67 به زودی با پیشرفتهای بزرگ در چندوظیفگی منتشر میشود کاربران کوئست مدتهاست که به دنبال راهی بهتر برای مدیریت محتوای پنجرهدار هستند تا مرور وب و استفاده از برنامههای دو بعدی را کمی آسانتر کنند. در حالی که کاربران مشترک کانال آزمایش عمومی (PTC) از اواخر ژوئن میتوانند این کار را انجام دهند، از هفته آینده همه میتوانند با عرضه نسخه 67 ویندوز را در هر
Vision Pro و Quest 3 Hand-Tracking Latency مقایسه شدند Vision Pro کاملاً حول محور ردیابی دستی ساخته شده است در حالی که Quest 3 در درجه اول از کنترلرها استفاده می کند، اما از ردیابی دستی به عنوان یک گزینه جایگزین برای برخی محتواها نیز پشتیبانی می کند. اما کدام ردیابی دستی بهتر است؟ ممکن است از پاسخ تعجب کنید.
زاکربرگ: Quest 3 Vision Pro را در اکثر موارد در واقعیت ترکیبی شکست می دهد مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این فرصت را پیدا کرد تا اپل ویژن پرو را امتحان کند، که اگرچه هفت برابر گرانتر از هدست واقعیت ترکیبی Quest 3 این شرکت است، اما مسلماً بزرگترین رقیب آن در حال حاضر است - حداقل از نظر املاک و مستغلات ذهنی که میگیرد. نظر خود رئیس متا در مورد اولین هدست XR اپل در اینجا آمده