«اشباح تابور» به نقطه عطف 20 میلیون دلاری رسید، درآمد دو برابری از زمان عرضه 1.0 در Quest

در Meta Connect امروز، استودیو همچنین فاش کرد که اکنون 835000 بازیکن ثبت نام شده و بیش از 160000 کاربر فعال ماهانه دارد و بازیکنان به طور میانگین 120 دقیقه در هر ماه دارند. session.

Ghosts of Tabor در سرتاسر SteamVR و هدست های Pico در دسترس است، اگرچه به احتمال زیاد موفقیت اخیر آن را می توان به راه اندازی آن در Quest نسبت داد. قابل ذکر است که این بازی قرار است اواخر امسال روی PSVR 2 نیز عرضه شود.

مدیرعامل اسکات آلبرایت از بازخوردهای جامعه در طول دسترسی اولیه برای شکل دادن به بازی اعتبار می دهد: آلبرایت گفت: "App Lab در موفقیت ما با Ghosts of Tabor نقش اساسی داشت." «دسترسی بازیکنان به آلفای ما به ما کمک کرد تا چیزهای زیادی از جامعه بیاموزیم و اولویت‌های فنی را متعادل کنیم تا تجربه بازیکنی را که بیشتر می‌خواستند ارائه دهیم. در حالی که ممکن است اکوسیستم App Lab امسال بازنشسته شده باشد، روح آن با برچسب دسترسی زودهنگام در فروشگاه Meta Horizon زنده می‌شود – و این برچسبی است که ما برای دو عنوان بعدی خود، GRIM و Silent North، اعمال خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که قبل از راه‌اندازی گسترده‌تر، دوباره همه بهترین آموخته‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم.»

به ALSOPSVR 2 تخفیف بیش از دو برابر شدن حجم فروش معمولی مراجعه کنید، اما تلاش همچنان پیشتاز است. همچنین قرار است امروز، 25 سپتامبر، در جریان ارائه‌اش «از مفهوم تا پدیده اجتماعی - داستان موفقیت ارواح تابور» از آلبرایت بیشتر بشنویم، جایی که او به گام‌هایی که استودیو در چند سال اخیر برداشته است، عمیق‌تر می‌پردازد. سال. علاوه بر این، Combat Waffle می‌گوید راه‌اندازی دسترسی اولیه مشابهی را برای عناوین آینده، GRIM و Silent North برنامه‌ریزی می‌کند. همچنین قرار است امروز، 25 سپتامبر، در جریان ارائه‌اش «از مفهوم تا پدیده اجتماع - داستان موفقیت ارواح تابور» از آلبرایت بیشتر بشنویم، جایی که او به گام‌هایی که استودیو در گذشته برداشته عمیق‌تر می‌کند. چند سال است.

علاوه بر این، Combat Waffle می‌گوید راه‌اندازی دسترسی اولیه مشابهی را برای عناوین آینده، GRIM و Silent North برنامه‌ریزی می‌کند.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا