به نظر می رسد که ما از جمله کسانی بودیم که از مبارزه بازی در زمان عرضه اهمیتی نداشتیم. اگر چه نمی توان همین را برای تعداد زیادی از بازیکنان پس از انتشار در 5 دسامبر در سراسر Quest گفت هدستهای 2/3/Pro، PSVR 2 و PC VR از طریق Horizon Store (فقط Meta) و Steam.
به همین ترتیب، Skydance Games وصلهای را در همه پلتفرمهای پشتیبانی شده منتشر کرده است که به بازی مبتنی بر فیزیک بازی میپردازد، که به شدت به آن میپردازد. ویژگیهای نبرد غوغا علیه دشمنان انسانی است.
«پس بیایید مستقیماً به آن بپردازیم: مبارزه بحثبرانگیز بوده است. بسیاری از مردم آن را همانطور که طراحی شده دوست دارند، بنابراین ما آن را به طور اساسی تغییر نمی دهیم.» این استودیو می گوید. اما ما همچنین گزارشهایی از بازیکنانی شنیدیم که از چیزهایی مانند استقامت، چالشها و پنجرههای باریک برای فرار از حملات ناامید شده بودند. "، با اشاره به اینکه تنظیم رزمی جدید «تجربه را برای همه بازیکنان افزایش میدهد.» علاوه بر این، Skydance's Behemoth اکنون یک "حالت آزاد" در نسخه بتا دارد که تخلیه استقامت مبارزه را به حداقل می رساند و در همه موارد خارج از چالش های کوهنوردی موثر است. این وصله همچنین شامل مسائلی است که قبلاً به آنها درباره باس فایتها، گیمپلی و مسیریابی هوش مصنوعی دشمن، و عملکرد کلی پایداری در همه پلتفرمها اشاره شد.
میتوانید یادداشتهای وصلهای خلاصه نشده را در اینجا بررسی کنید، که بهویژه شامل چند اسپویل جزئی است. در زیر، یک نسخه خلاصه شده را خواهید دید که به طور قابل توجهی اسپویلر را حذف می کند.