در Quest 3، Meta میگوید که میتواند از دادههای حسگر داخل به بیرون برای ردیابی نوری مچ دست، آرنج، شانهها و بالاتنه استفاده کند - یا چیزی که شرکت آن را "ردیابی درون بیرون بدن" (IOBT) مینامد. ویژگی انحصاری Quest 3 همچنین محل قرارگیری پاهای شما را نسبت به نیم تنه ردیابی میکند و آواتارها را قادر میسازد تا به جلو خم شوند و بر فراز صخره نگاه کنند.
با استفاده از این دادههای بالاتنه برای برونیابی اعمال پایین تنه، شرکت میگوید میتواند آواتارها را تکرار کند. حرکات طبیعی تر از روش های سنتی مبتنی بر سینماتیک معکوس (IK) است.
این شرکت همچنین ویژگی به نام "پاهای مولد" را اعلام کرد که در ماه دسامبر به Quest 2/3/Pro می رود. گفته میشود که ابزار توسعهدهنده با استفاده از ردیابی بدن سه نقطهای یا IOBT انحصاری Quest 3، حرکت پا واقعیتر را ایجاد میکند. این قابلیت میتواند حالتهای طبیعیتری برای ایستادن و نشستن ایجاد کند، راه رفتن واقعیتری در هنگام راه رفتن داشته باشد، و همچنین از پریدن، اردک زدن و چمباتمه زدن پشتیبانی میکند. حرکت فردی پا مانند یک ردیاب اختصاصی، مانند یک ردیاب SteamVR یا دستگاه ضبط حرکت موکاپی سونی—به این معنی است که آواتار شما نمی تواند کاراته یا بریک دنس انجام دهد. استاندارد IK مسلماً، کاربران کوئست نمیتوانند کاری که مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مارک زاکربرگ سال گذشته در صحنه مجازی در Connect 2022 انجام داد، انجام دهند، اما به نظر میرسد بسیار نزدیک به نظر میرسد. پاهای تولیدی متا و بالاتنه جدید Quest 3 را بررسی کنید. قابلیت ردیابی در یک برنامه ویترینی ساخته شده متا به نام Dodge Arcade: