Oculus Quest Pro در جدیدترین نرم افزارها، ردیابی صورت و چشم گنجانده شده است

کاربر Reddit' Reggy04 به‌عنوان یک غواصی عمیق انجام داد و تعدادی رشته‌های موجود در میان‌افزار Quest v32 را پست کرده است که نه تنها شامل Quest Pro با نام می‌شود، بلکه به چند ویژگی اشاره می‌کند که به معنای افزایش چشمگیر تعداد سنسورهای تعبیه‌شده در داخل آن است. هدست ادعا شده.

گفته می‌شود حسگرها ردیابی دست را بهبود می‌بخشند، چیزی که در Quest‌های امروزی کمی شبیه به یک ضربه و از دست دادن احساس می‌شود.

"QUEST PRO اندازه دست شما و نحوه حرکت آنها را تخمین می‌زند تا از دست‌هایتان به‌جای کنترل‌کننده‌ها در VR استفاده کنید. .\””

حسگرهای ردیابی چشم، که می توانند برای تعدادی از کارها مانند رندر فووید و ناوبری هوشمندتر UI مورد استفاده قرار گیرند، ظاهراً روی آن نیز وجود دارند. این رشته از متن زیر به یک تنظیم ردیابی چشم اشاره دارد که مانند بسیاری از آزمایش‌های کالیبراسیون، از شما می‌خواهد به اشیاء مجازی نگاه کنید و نگاه خود را نگه دارید تا سیستم بتواند حرکت منحصر به فرد چشم شما را به درستی مدل‌سازی کند.

“\”هدف را دنبال کنید. نگاه شما\”” "\"کالیبراسیون چشم ناموفق بود\""

"\"برآورد حرکت چشم کامل شد\""

ذکر ردیابی چهره، که برای تعاملات اجتماعی VR مهم است، در میان افزار نسخه 32 نیز یافت می شود. به نظر می‌رسد که در اینجا نیز یک آزمایش کالیبراسیون لازم است تا نشان دهد چگونه لبخند می‌زنید، اخم می‌کنید، دندان‌هایتان را در حالت عصبانیت برهنه می‌کنید و با تعجب رفتار می‌کنید. کامل. ممکن است لازم باشد این حالت را برای چند ثانیه نگه دارید. ممکن است لازم باشد این حالت را برای چند ثانیه نگه دارید. ممکن است لازم باشد این حالت را برای چند ثانیه نگه دارید. ممکن است لازم باشد این حالت را برای چند ثانیه نگه دارید. تلاش مجدد…\””

”\”برآورد حرکت صورت کامل شد\”””در ادامه سیستم عامل، Reggy04 همچنین به لنزهای کشویی اشاره می کند، که می تواند نشان دهد که Quest Pro شامل نوعی تنظیم سخت افزار فاصله بین مردمکی (IPD) می شود که: بسیار شبیه Oculus Rift اصلی، از شما نیاز دارد که لنزها را حرکت دهید تا تصویری واضح داشته باشید.

"\"لنزها را به هم نزدیکتر یا بیشتر از هم جدا کنید تا وضوح بصری را بهبود ببخشید.""

به تنظیم عمق نیز اشاره شده است که به نظر می رسد. مشابه نحوه انجام آن در Rift S. Reggy04 خاطرنشان می کند که رشته زیر به طور خاص در نسخه 32 اضافه شده است، بنابراین ممکن است به Oculus Quest Pro نیز اشاره داشته باشد. دور از چهره شما. لنزها باید نزدیک چشمان شما باشند، اما باعث ناراحتی نشوند. بالشتک جلویی باید مستقیماً روی پیشانی شما قرار گیرد.\""

نسخه تمام دیجیتالی فیس بوک Connect، کنفرانس توسعه دهندگان AR/VR این شرکت، در 28 اکتبر عرضه می شود. امیدواریم پس از آن بیشتر بیاموزیم زیرا Connect مکانی تاریخی برای بینش در مورد تحقیقات شرکت بوده است.

ما همچنین امیدواریم درباره عینک‌های پروژه Aria AR شرکت، برنامه‌های آینده برای عینک‌های جدید Ray-Ban Stories اطلاعات بیشتری کسب کنیم. و اینکه چگونه قابلیت‌های AR آزمایشی در Quest 2 ارائه می‌شوند.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا