Quest Home Spaces Movement Node-base را دریافت کنید، اولین قدم به سوی ویژگی های اجتماعی آینده

خب، بخش اجتماعی واقعی Horizon Home هنوز اینجا نیست، اما این شرکت اولین گام را به سمت آن برداشته است.

در زمان راه اندازی، تمام فضاهای خانه Quest کاربر را در یک مکان خاص قرار دادند. نقطه‌ای که نمی‌توانستند از آنجا حرکت کنند. اکنون، حداقل از Quest v38، همه فضاهای خانه دارای آرایه‌ای از گره‌ها هستند که کاربران می‌توانند با اشاره به کنترلر خود و استفاده از انگشت شست، بین آنها حرکت کنند. به نظر می رسد حرکت بین گره ها به تنهایی با ردیابی دست بدون کنترل هنوز کارساز نیست.

ظاهراً این به چندین کاربر امکان می دهد در فضاهای یکسان پیمایش کنند. مشخص نیست که چه تعداد کاربر در یک فضای خانه Quest پشتیبانی می‌شوند (اگرچه احزاب صوتی در حال حاضر حداکثر تا 8 نفر را پشتیبانی می‌کنند). به نظر می‌رسد محیط‌های خانگی Quest از رندر زمان واقعی استفاده می‌کنند، بنابراین مشخص نیست که چرا متا تصمیم گرفته است تا کاربران را به جابجایی بین گره های خاص محدود کند تا اینکه به آنها اجازه دهد در هر نقطه ای در یک منطقه امن از پیش تعیین شده حرکت کنند. به خصوص عجیب است زیرا کاربران می توانند با حرکت فیزیکی در فضای بازی خود از هر گره منفردی دور شوند. علاوه بر این، فاصله بین گره‌ها به طور قطع «غیر شخصی» است، و دورتر از دوستانی که در همان منطقه قرار دارند، احتمالاً می‌خواهند بایستند. تا زمانی که کاربران واقعاً بتوانند در یک فضا به یکدیگر بپیوندند، برخی اصلاحات.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا