متا اخیراً ایمیلی برای تماس با مشتریان Elite Strap ارسال کرده است. با Battery for Quest 3. در اینجا یکی از این ایمیلها وجود دارد، با حسن نیت کاربر X @ezreeszy:
نقص در شارژ، که باتری را برای برخی از کاربران بیاستفاده میکرد، به دلیل مشکل در میانافزار دستگاه بود که بهویژه نمیتوان آن را با یک دستگاه برطرف کرد. بهروزرسانی و نیاز به تعویض کامل دارد. در پاسخ به گزارشهای گسترده درباره نقص باتری، متا ارسال Elite Strap با باتری برای Quest 3 را در اواخر سال گذشته متوقف کرد و شروع به ارسال واحدها با سیستمافزار بهروز شده از متا و خردهفروشهای شریک آن کرد که از اواسط آغاز شد. -دسامبر اگر پس از آن، بند Elite با باتری خود را برای Quest 3 خریداری کرده باشید، بعید است که چنین ایمیلی دریافت کنید.
در حالی که متا آن را «فراموشی» نمینامد، شرکت از مشتریان آسیبدیده نمیخواهد واقعاً ارسال کنند. واحدهای معیوب یا بالقوه معیوب را بازگردانید - در ایمیل بعدی آمده است که به شما پیشنهاد میکند «دستورالعملهای مشخص شده روی محصول را دنبال کنید تا مسئولانه آن را دور بریزید و این کار را از طریق سطل زباله عمومی انجام ندهید». بنابراین اساساً، آن را به صلاحدید خود نگه دارید یا آن را جمع کنید.
این تنها فصل دیگری از مشکلات تولید خط Meta's Elite Strap است. هر دو بند Elite و Elite Strap با باتری که برای Quest 2 در سال 2020 منتشر شد، به دلیل مشکلات طراحی که باعث شکسته شدن خود به خود پایه های پلاستیکی دستگاه شده بود، دچار شکستگی زودرس شدند. متا پس از توقف فروش در اواخر سال 2020 یا حدود دو ماه پس از توقف اولیه ارسال واحدهای معیوب، ضمانت هر دو نوع Elite Strap را تمدید کرد.